American pie

1. Data: 2000-04-27 13:30:35

Temat: American pie
Od: "Dana B" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dziecko twierdzi uparcie, ze placek "z pokrywka" moze byc tylko z
jagodami (wyjatkowo z jablkami). Ja sie nie znam, bo nie ogladam kreskowek.
A chcialam zrobic takie ciasto z rabarbarem, taki piekny juz wyrosl...
Poratujcie :o(( Moze Amerykanie albo Wladyslaw przekonaja mojego Boryska.
--

Dana B
http://www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2000-04-27 17:12:38

Temat: Re: American pie
Od: j...@s...san.rr.com (ICBleu) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Apr 2000 15:30:35 +0200, "Dana B" <d...@n...com.pl>
wrote:

> [...]
>A chcialam zrobic takie ciasto z rabarbarem, taki piekny juz wyrosl...
>Poratujcie :o(( Moze Amerykanie albo Wladyslaw przekonaja mojego Boryska.
Taki placek z rabarbarem pamietam z Pieciu Stawow- (Koniec lat
70-tych) - baaaaaaardzo dobry ...
(Gruby)Art.

1. Data: 2000-04-27 18:19:26

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

ICBleu <j...@s...san.rr.com> wrote in message

Boryska.
> Taki placek z rabarbarem pamietam z Pieciu Stawow- (Koniec lat
> 70-tych) - baaaaaaardzo dobry ...
> (Gruby)Art

Jest w USA i pie z rabarbarem...nazywa sie RHUBARB PIE, chociaz typowo
amerykanski pie to APPLE PIE ( czesto podawany a la mode czyli z lodami na
wierzchu ). Ja robie go prosto. Na spod z kruchego ciasta ( tu mozna kupic
gotowy ) w okraglej foremce ukladam poszatkowane, surowe jablka posypujac je
cukrem, cynamonem i ciutka krochmalu z kukurydzy oraz kawalkami masla.
Mozna go przykryc drugim plackiem z ciasta ( trzeba zrobic ze 3-4 naciecia
do wentylacji), mozna nie przykrywac. Tak samo mozna robic pie z rabarbarem
pokrojonym w kawalki.
F.
PS. Masz tu 300 przepisow na potrawy z rabarbaru ( ale po angielsku )
http://www.rhubarbinfo.com/recipes/index.html

1. Data: 2000-04-28 06:59:22

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Masz tu 300 przepisow na potrawy z rabarbaru ( ale po angielsku )
> http://www.rhubarbinfo.com/recipes/index.html

Dzieki za ten adres, to uczta dla kochajacych rabarbar :-))) I nie
martwcie sie, ze w nadmiarze jest szkodliwy, trzeba z umiarem!

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-04-28 07:51:02

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Feliks <f...@p...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ea07f$2pc4$...@n...news.prodigy.com

> ICBleu <j...@s...san.rr.com> wrote in message
[ciach]
> PS. Masz tu 300 przepisow na potrawy z rabarbaru ( ale po angielsku )
> http://www.rhubarbinfo.com/recipes/index.html

Feliks, ta rabarbarowa strona jest cudna! Wstawilam link do niej na moim
serwisie.

1. Data: 2000-04-28 09:07:04

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy to prawda, ze rabarbar zawiera jakies trujace substancje?

Jader

1. Data: 2000-04-28 11:06:44

Od: Jurek Garbowski <j...@m...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader wrote:

> A czy to prawda, ze rabarbar zawiera jakies trujace substancje?
>
> Jader

Nie jest wskazany dla sklonnych do produkowania kamieni nerkowych
szczawianowych.

pozdr
jg

1. Data: 2000-04-28 17:55:15

Od: Ewa & M Kacprzyk <j...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesciowo prawda. Liscie sa trujace, ale skoro lisci sie nie jada wiec
nie ma o co sie martwic.

1. Data: 2000-04-28 19:03:48

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Dana <d...@n...com.pl> wrote in message news:3909439d$1@news.vogel.pl...

> [...]
> DanaB
> http://www.kuchnia.com.pl
> Och, gdyby tak ktos chcial jesc to co ugotuje...

Wez kundla ze schroniska..Nie dosc, ze madre i wierne to do tego zra
wszystko... ;)))))))))))))))
F.

1. Data: 2000-04-28 20:09:15

Od: "Dana B" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wez kundla ze schroniska..Nie dosc, ze madre i wierne to do tego zra
> wszystko... ;)))))))))))))))
> F.
Mam juz kicie (nazwali ja Unix) i na szczescie czasami zaglada znajomy stary
kawaler :)
Moi trzej krolowie sa koszmarni do jedzenia, nie dosc, ze wybrzydzaja, to
jeszcze jedza strasznie malo.
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl
Och, gdyby tak ktos chcial jesc to co ugotuje...

Re: Luuuudzie!!!
wariacje na temat salatki nicejskiej
Seler
Luuuudzie!!!