Re: Amika / Wrozamet

Data: 2007-02-14 10:13:56
Temat: Re: Amika / Wrozamet
Od: "news.tpi.pl" <w...@w...pl>

> Wracając do tematu. To u mnie działał ok ze 4-5 lat, ale jak zaczęły
> lecieć zapalecze to kicha i nadal jest tak średnio.
> U kolegi było bardzo podbnie z tym.
> Jak to teraz z rzeczami AGD - jak trafisz partie OK to będzie OK,
> choć niestety żywotność jest na pewno krótsza niż tych robionych
> kiedyś.

Dokładnie wszystko zależy na jaki egzemplarz sie trafi:)
W kuchenkach Amica z tego co czytałem kilka osób miało problem z szybą od
piekarnika tzn. wybuchła czy coś w tym stylu
Odnośnie kuchenek firmy Wrozamet to jestem posiadaczem takowej i działają mi
juz tylko 2 palniki (największy i średni)
po za tym sa bardzo słabej jakości blachy co naprawdę widać po 2-3 latach.

Proponował bym rozważenie zakupu kuchenki innej firmy.