Anturium - podloze

1. Data: 2004-08-13 11:02:11

Temat: Anturium - podloze
Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Jak przygotowac odpowiednie podloze do przesadzenia anturium ? Jakie powinno
miec pH i z czego sie skladac takie podloze ?

Borys

2. Data: 2004-08-13 12:48:49

Temat: Re: Anturium - podloze [OT]
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:63ff.00000160.411c9fb2@newsgate.onet.pl Użytkownik
<l...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jak przygotowac odpowiednie podloze do przesadzenia anturium ? Jakie
> powinno miec pH i z czego sie skladac takie podloze ?
>
> Borys

Hejka. Jaki Borys? Przecież prowadząca ''Wielką grę'' nazywa sie
Ryster. :-)
Pozdrawiam teleturniejowo Ja...cki

3. Data: 2004-08-13 12:51:39

Temat: Re: Anturium - podloze
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam !
>
> Jak przygotowac odpowiednie podloze do przesadzenia anturium ? Jakie powinno
> miec pH i z czego sie skladac takie podloze ?

Powinno zawierać pocięte liście paproci,pocięty mech torfowiec,
próchno z drewna,trochę kompostu.Anturium powinno być posadzone
płytko,korzenie częściowo na wierzchu.Odczyn tej mieszanki będezie
chyba kwaśny.Ważna jest taka luźna struktura podłoża.
Mirzan

4. Data: 2004-08-13 13:32:46

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> płytko,korzenie częściowo na wierzchu.Odczyn tej mieszanki będezie
> chyba kwaśny.Ważna jest taka luźna struktura podłoża.

Wielkie dzieki za konkretna odpowiedz :)

Pozdrawiam

Borys

5. Data: 2004-08-13 19:54:39

Temat: Odp: Anturium - podloze
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> płytko,korzenie częściowo na wierzchu.Odczyn tej mieszanki będezie
> chyba kwaśny.Ważna jest taka luźna struktura podłoża.
Słyszałąm, że do doniczki można dodać garść ściółki z lasu - u mnie rośnie
się mu dobrze:)
Pozdrav.Rene

6. Data: 2004-08-13 20:26:56

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cfj687$a13$1@atlantis.news.tpi.pl Rene
<r...@i...pl> napisał(a):

> Słyszałąm, że do doniczki można dodać garść ściółki z lasu - u mnie
> rośnie się mu dobrze:)

Hejka. Nasze anthurium pewnie nie szkolone, bo śmiga w normalnej
ziemi do kwiatów. Ale skoro tak piszecie, to będę musiał wymienić
podłoże. :-)
Pozdrawiam bezwiednie Ja...cki

7. Data: 2004-08-17 07:15:23

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Nasze anthurium pewnie nie szkolone, bo śmiga w normalnej
> ziemi do kwiatów. Ale skoro tak piszecie, to będę musiał wymienić
> podłoże. :-)
To nic nie mów a zwłaszcza głośno bo jak się dowie że musi mieć kwaśną
ziemię to przestanie rosnąć:):):)
Pozdrav.Rene

Pogoda - będzie gorzej :-(
Jaki zapylacz czereśni Hedelfińskiej ?