Antykoncepcja w sumie...

11. Data: 2003-04-28 13:40:38

Temat: Re: Antykoncepcja w sumie...
Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja stosowałam metodę objawowo termiczną z powodzeniem przez ok 2 lata, potem
postanowilismy sprowadzić na ten swiat potomka i dzięki tej metodzie udało
się to za pierwszą próbą, więc polecam gorąco :)))!!!!!!!!!!!
znajdzia

12. Data: 2003-04-28 14:26:24

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Znajdzicha" napisała ...

> ja stosowałam metodę objawowo termiczną z powodzeniem przez ok 2 lata,

A z jakim marginesem bezpieczeństwa ?
Tzn. ile dni w miesiącu/cyklu było objęte "szlabanem" ?

Pozdrawiam !
Mała Mi

13. Data: 2003-04-28 16:58:09

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> postanowilismy sprowadzić na ten swiat potomka i dzięki tej metodzie udało
> się to za pierwszą próbą, więc polecam gorąco :)))!!!!!!!!!!!

A ja polecam "Tylko Raz Nie Zastosować Żadnego Środka".
Uczyniliśmy to z mężem 2 razy w życiu i mamy dwoje dzieci. BEZ stosowania
metody objawowo-termicznej ;-) A które to były dni cyklu, pisałam już w
tym wątku, he, he.
Mój przypadek dowodzi, że współżycie bez zabezpieczenia w 100% kończy się
ciążą. Nie ma to jak dobry przykład :D
Ola

14. Data: 2003-04-29 12:33:58

Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie to dowodzi tylko tego, ze miałaś wyjątkowego pecha/szczęscie. Ja
wspólzyłam bez zabezpieczenia setki razy i nie zaszłam w ciążę, ale
wystarczyło to zrobić tylko raz w odpowiednim czasie i powiodło się :)

15. Data: 2003-04-29 12:39:43

Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A z jakim marginesem bezpieczeństwa ?
> Tzn. ile dni w miesiącu/cyklu było objęte "szlabanem" ?
Nie wiem czy pytasz dla zaspokojenia ciekawośći, czy też jest w tym pytaniu
szczypta ironii, ale czemu nie miałabym odpowiedzieć, wiele zalezy od
żywotności plemników ;), ale w moim przypadku było to ok 7 dni.
pozdrawiam Znajdzia

16. Data: 2003-04-29 13:23:24

Temat: Ganglion :-/ Ratunku! Jak sie pozbyc??
Od: Anna Ochab-Marcinek <o...@t...if.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyskoczyl mi na stopie. Teraz stopa mnie boli :-( Co zrobic??

17. Data: 2003-04-29 13:37:23

Temat: Re: Ganglion :-/ Ratunku! Jak sie pozbyc??
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyskoczyl mi na stopie. Teraz stopa mnie boli :-( Co zrobic??

punkcja, aspiracja i po krzyku

18. Data: 2003-04-29 14:01:47

Od: Anna Ochab-Marcinek <o...@t...if.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:

> punkcja, aspiracja i po krzyku

Czyli isc do chirurga i powinien to zrobic? Bo na razie rozmawialam z pania
chirurg na pogotowiu, ktora nic nawet nie wspomniala o punkcji...
Powiedziala, ze tak juz moze zostac... :-/

Ania

19. Data: 2003-04-29 14:16:07

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pania
> chirurg na pogotowiu, ktora nic nawet nie wspomniala o punkcji...
> Powiedziala, ze tak juz moze zostac... :-/

50% torbieli galaretowatych zanika samoistnie, ale jezeli w poblizu
zmiany przebiega nerw obwodowy, moze dojsc do mechanicznego ucisku i
komplikacji neurologicznych (np. zaburzen czucia w okolicy skóry
zaopatrywanej przez dany nerw), w 60% skuteczna wydaje sie byc sama punkcja,
niekiedy ona nie pomgada i gangliona usuwa sie operacyjnie, ale maja one to
do siebie, ze lubia sie odnawiac.
Jezeli na razie nie boli..., poza tym skoro pani chirurg na pogotowiu nawet
nie wspomniala o jakimkolwiek leczeniu, to nie mam prawa zabierac glosu w
tej dyskusji, nie widzialam, nie bede wiec polemizowala z pania chirurg...
pzdr.
M.

20. Data: 2003-04-29 14:44:13

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Znajdzicha" napisała ...

> Nie wiem czy pytasz dla zaspokojenia ciekawośći,

Zdecydowanie z ciekawości.
Nie znam nikogo, komu by się ta sztuczka udała
przy uznaniu za "niebezpieczne" tylko 7 dni.
A amatorów metody znam sporo.
Większość wydłużyła "szlaban" do co najmniej 14 dni.
Pozostałym dzieciaczki chowają się zdrowo. :-)

> wiele zalezy od żywotności plemników ;)

A skad wiedziałaś, jaka będzie żywotność plemników
Twojego partnera. ;-)
Z ciekawości pytam. :-)

> ale w moim przypadku było to ok 7 dni.

A jak z regularnością trubu życia w ciągu tych 2 lat ?
Zarwane nocki, zmiany klimatu, alkohol, stresy ?
Pytam z ciekawości i bez ironii. :-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

plciowe brodawki