Re: Antysektowa paranoja w mediach

Data: 2000-08-10 11:54:52
Temat: Re: Antysektowa paranoja w mediach
Od: Astec SA <b...@a...pl>

YaANCeY wrote:
[..]
> "sektach". Jak takie tlumaczenie Ci nie odpowiada to... To i tak mam to w
> dupie.

Więc jeśli "i tak masz to w dupie" to po co w ogóle strzępisz na ten temat
język? A odpowiedź w tym stylu to po prostu dziecinada.
"Dlaczego? Bo tak i już! "

I można by nad przejść do porządku dziennego gdyby nie to, że oczerniasz
na tej podstawie jakieś organizacje. I to jeszcze uogólniając.
I zauważ - nie twierdzę, że jakaś oaza nie skrzywi się w stronę sekty.
Ale chciałbym wiedzieć dlaczego Ty zarzucasz to wszytkim i chciałbym
wiedzieć jakie KONKRETNE SPOSTRZEŻENIA są tego podstawą.
Ale skoro tak jest bo.. jest "i masz w dupie" wyjaśnienie tego to cóż...

> Nie. To pojecie powstalo w stanach 3D i nie da sie go przetlumaczyc w tej
> formie na polski. Poza tym nie spotkalem sie w literaturze z tlumaczeniem w
> zwiazku z tym przytaczam oryginal aby nie bylo nieporozumien

Jak to się nie dało skoro potem w prosty sposób to zrobiłeś
i w ogóle dlaczego używasz angielskiego terminu, zamiast jasnej i czytelnej
polskiej??

> Sadz sobie co chcesz nieuku, ale najpierw pogmeraj w slowniku a dopiero

Ach! Już zostałem nieukiem?? Jestem pod wrażeniem!
Z ciekawości pogmerałem sobie w słowniku - nie znalazłem tam tego słowa.
OXFORD Wordpower , słownik angielsko-polski z indeksem polsko-angielskim
pod redakcją Janet Phillips ...
Ot pech, czy nieuctwo autora ? ;)))

> potem wypisuj swoje brednie. Jak sie z czyms nie zgadzasz to sprobuj
> dyskusji merytorycznej, ale wydaje mi sie ze cie po prostu na nia nie stac.

Mnie stać. Doskonale znam sprawę sekt dlatego też zapytałem o kokrety
i co otrzymałem? A może to ja szpanuję tutaj niezrozumiałym słownictwem
i wyzywam innych od nieuków lub kieruję na listy faszystów z jakimiś aluzjami???

> Smutne jest to ze taki sam ton wypowiedzi dominuje w czasie ogolnopolskiej
> nagonki na "sekciarzy". Jesli tego nie rozumiesz to moze zaczniesz pisac na
> liste faszysci.pl albo cos w tym stylu. Tam na pewno zostaniesz doceniony.

Znaczy jaki ton??

Arek

--
Zaproszenie na zjazd i do udziału w filmie:
http://www.forum.eteria.pl , forum FILM.