Apel do Leo.

1. Data: 2018-07-09 23:41:26

Temat: Apel do Leo.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weź tabletki.

--
XL

2. Data: 2018-07-10 10:14:34

Temat: Re: Apel do Leo.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.07.2018 o 23:41, XL pisze:

> Weź tabletki.

Obeszło się bez nich.
Ale przyznaję, że skłamałem ponieważ moją wybranką
nie jest Katarzyna Perlińska lecz moja córka
Katarzyna Anna Tarnawska, dzięki której stałem
się świadomym człowiekiem.

LeoTar Gnostyk

3. Data: 2018-07-10 10:18:34

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2018 o 10:14, LeoTar Gnostyk pisze:

> Obeszło się bez nich.
> Ale przyznaję, że skłamałem ponieważ moją wybranką
> nie jest Katarzyna Perlińska lecz moja córka
> Katarzyna Anna Tarnawska, dzięki której stałem
> się świadomym człowiekiem.

Dopiero teraz pokonałem ostatecznie strach przed
bezwzględnym złamaniem kulturowego tabu narzuconego
przez nieświadomego Stwórcę.

LeoTar Gnostyk

4. Data: 2018-07-10 10:25:39

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2018 o 10:18, LeoTar Gnostyk pisze:

> Dopiero teraz pokonałem ostatecznie strach przed bezwzględnym
> złamaniem kulturowego tabu narzuconego przez nieświadomego Stwórcę.

Ja współtworzyłem Ją a Ona mnie. Ja zaufałem Jej a Ona mnie.
Nie widzę innej opcji by przełamać dzielącą nas przemoc jak
tylko spotkanie twarzą w twarz bez pośrednictwa manipulujących
podpowiadaczy-oszustów, których celem jest satysfakcja z
cierpienia tych, którymi manipulują.

LeoTar Gnostyk

5. Data: 2018-07-10 10:54:14

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2018 o 10:25, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> spotkanie twarzą w twarz bez pośrednictwa manipulujących
> podpowiadaczy-oszustów, których celem jest satysfakcja z cierpienia

No niezupełnie są tylko oszustami. Testują również moją prawdomówność
czego nikt do tej pory nie robił ze strachu przed nieświadomie
narzuconym zakazem i czego efektem jest niezdolność do odróżniania
Fałszu od Prawdy. Muszą więc doświadczyć tego, że nawet w obliczu
zagrożenia życia nie cofnę się przed powiedzeniem Prawdy o moich
uczuciach do Kobiety, która poświęciła dla mnie swoją wolność. Teraz ja
spłacam ten dług.

LeoTar Gnostyk

6. Data: 2018-07-10 19:28:23

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2018 o 10:54, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> zagrożenia życia nie cofnę się przed powiedzeniem Prawdy o moich
> uczuciach do Kobiety, która poświęciła dla mnie swoją wolność. Teraz

Katarzyna Anna Tarnawska jest moją córką biologiczną a zarazem matką
duchową. Nie może więc zostać moją żoną gdyż w każdym przypadku
dopuściłbym się kazirodztwa. Ale dzięki Jej wspaniałej postawie ja
stałem się dojrzałym Mężczyzną oraz Świadomym Ojcem i pomogłem innej
zniewolonej Kobiecie uwolnić się od złej, nieświadomej przeszłości. A
imię Jej Katarzyna Perlińska, z którą stworzymy małżeństwo doskonałe,
marzenie autora "Pieśni nad pieśniami".

LeoTar Gnostyk

7. Data: 2018-07-10 20:12:41

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2018 o 19:28, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> zniewolonej Kobiecie uwolnić się od złej, nieświadomej przeszłości. A
> imię Jej Katarzyna Perlińska, z którą stworzymy małżeństwo doskonałe,

https://www.youtube.com/watch?v=pywa6BjhaDM&feature=
share

LeoTar Gnostyk

Przepraszam wszystkie Kobiety-Matki.
Szantaż w Londynie.
Krzysztof Urbański, tajemnica sprzed lat i jej konsekwencje.
Marek Zieliński nadal w kręgu zainteresowań moich destruktorów.
Szantaż, czyli przemoc, w Ligocie Polskiej, gm. Oleśnica