Re: "Artystów" karzą...to największa hańba XXI w.

1. Data: 2003-07-30 09:22:59

Temat: Re: "Artystów" karzą...to największa hańba XXI w.
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R"

Wyciągnął sens wypowiedzi :-)

> > Obsrajdusie :-)
> > Pacanie!
> > Pierdolcu :-))
> > Jełopie!
> > Luzerze!
> > Popaprańcu!
> > Bucu!
> > Włazidupku.

Dobrze, że Ci nie umknęło co najważniejsze :-))

ett

1. Data: 2003-07-30 09:26:02

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> eTaTa:
>
> Prosze bardzo bezmozga Ludzka Pizdo zawszona. :)))
> Cala nieprzyjemnosc po mojej stronie Psi Obsrancu popierdolony. ;D

Też Cię obsrywam, w imię kociej kuwetki na szczynki :-))

ett

All, może być lekko, zdegustowany :-)))))

1. Data: 2003-07-30 09:32:13

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

ghulay'la guallaah <news:bg8324$5hq$3@news.onet.pl> puarrum <eTaTa>
huannalla:

> Dobrze, że Ci nie umknęło co najważniejsze :-))

staram się czytać między wierszami ;)

--
Chociażbym chodził po ciemnej dolinie,zła się nie ulęknę,
bo jestem najgorszym skurwysynem w dolinie.

trener.blog.pl

1. Data: 2003-07-30 09:34:49

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania napisała w wiadomości news:bg806s$f31$1@atlantis.news.tpi.pl...

> to co? ustanawiamy "osobowość roku?" ;)

To może "Mister oplutego podkoszulka". ;)
Bo osobowości to kreują się same.

> gdybyż jeszcze meritum pozostawało mniej paradygmatyczne ;)

Kiedy ja też nie kumam nowoczesnej sztuki. Takie mnożenie bytów ponad
potrzebę. Niby wyczuwam prowokację, ale nie pojmuję czemu ma służyć. Uczono
mnie o wrażeniach estetycznych a "de gustibus non est disputandum". Samo
przesłanie, bez tych wrażeń, to tylko chęć zwrócenia na siebie uwagi za
wszelką cenę. Tylko po co? Hałas czynię, abyście wiedzieli, że jestem? Dawni
mistrzowie też przemycali rozmaite przesłania, ale celem było samo dzieło.
Przesłanie stanowiło "drugą" warstwę. A tutaj, gdyby zapomnieć o przesłaniu
to cóż pozostanie? Nagromadzenie przypadkowych przedmiotów?
Ale ja się pewnie nie znam. Prosty człowiek jestem.

Bacha. :)

1. Data: 2003-07-30 09:36:03

Temat: Re: "Art"okrutnie długie
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mania"

> DLA MNIE ZDECYDOWANIE "PASJA" NIEZNALSKIEJ
> JEST DZIEŁEM SZTUKI

Nie nie jest, Maniu.
Jest deptaniem po mrowisku.
2000 lat głupot właśnie się stąd bierze.
A Kosiarz zebrał niezłe żniwo.
Ale to, nie dla dzieci.
Przed czym tak, chucznie mnie ostrzega Czarek :-)

> tak samo jak Słoneczniki van Gogha, które kilka dni temu
> zobaczyłam zreprodukowane na ścianie knajpki obok
> wymalowanych na ścianie żółtych kwiatków
> to było ostre doznanie ;)

Wiem, ale rozwaga, powaga ochrony Twoich dzieci....
No już w tym temacie, mnie nie ma...

wybacz, lub nie.

ett

1. Data: 2003-07-30 09:48:19

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:
> Wysil Twój tępy łeb, i napisz.. Co Ci dała, lub mogłaby
> dać taka 'instalacja'.
> Jakie myśli wytworzyła?

Debil z Ciebie i tyle. Debilem sie urodziles i jako debil zdechniesz. :)

Gowno mnie obchodzi Twoja psia kupa na 'wycieraczce' niby pod
Twoim splesnialym kulfonem Zlamancu. :))
Odnosze sie do calosci Debilu. :)
A calosc to instalacja i sposob w jaki potraktowano jej autorke
Bezmozgi Pojebie. Czyli sredniowiecze. Gownojadzie. K-P??? :))

Kiedy dotrze do Ciebie nareszcie (o ile w ogole dotrze) ze Twoje
"brawka" dla _skutkow_ waloru prowokacyjnego 'dzielka' obnazaja
Twoja pierdolona SWINSKOSC, to rozwaz rowniez czy nie chodzi
Ci Palancie _glownie_ o sprofanowanie 'swietosci', tak samo jak
wowczas gdy wiedziony poczuciem _psiego_obowiazku_ zapierdalasz
w niedziele w wiesniackich lakierkach _razem_ ze swym sflaczalym
dyndajacym kutasem, aby ze zlozonymi dlonmi zwiesic go w pozycji
na kleczkach przed kawalkiem prochniejacego drewna, ktore nie
nadaje sie nawet aby napalic nim w piecu...
zamiast modlic sie tak jak Czlowiek. :)

I jak zrozumiesz Glupi Knurze ze Twoja 'filozofia' pierdolonego
'swietoszka' to takie same kurestwo jak obsrywanie wolnosci _mysli_
istoty, dla ktorej Twoje sflaczale dyndanie to byc moze powod do _troski_
i _niepokoju_, co w swej 'artystycznej' ~naiwnosci zdecydowala sie
najwyrazniej _wykrzyczec_ instalujac dzielko w _mozgach_ (a nie
w kroczach - tak jak u Ciebie 'sie' zainstalowalo smierdzacy Wale)
tym ktorzy zabiora _wlasne_ 'wycieraczki' Debilu(!!!) specjalnie tam
gdzie ow 'krzyk' sie roznosi...

to dopiero wowczas pokazesz zes Czlowiekiem.... :)
a nie obrzydliwa Ludzka Wywloka z braku mozgu 'myslaca' kroczem. :))

Rozumiesz cos z tego zdewocialy Psi Obsrancu zarzygany? :))

Watpie. Bos jako debil sie urodzil i debilem zdechniesz. ;D

Czarek

1. Data: 2003-07-30 09:52:31

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:
> Też Cię obsrywam, w imię kociej kuwetki na szczynki :-))

To zrozumiale! Wszak to cos co potrafisz robic najlepiej
i tylko to Ci sie udaje niezawodnie. Debilu. :))

Czarek

1. Data: 2003-07-30 10:03:49

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl>
> <news:bg8130$47f$1@inews.gazeta.pl> <ksRobak>

> maniu, to sztuka.
> (na miare nieznalskiej)
> włozył w to pomysł.
> cóż, że brak talentu.

sztuka - to wyłącznie pokazanie
tego na co inni "patrzą a nie widzą" ;) [re:]

1. Data: 2003-07-30 10:07:23

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bacha" <b...@p...onet.pl>

> Ale ja się pewnie nie znam. Prosty człowiek jestem.
>
> Bacha. :)

nie musisz się znać
wystarczy, że masz coś do powiedzenia ;D [re:]

1. Data: 2003-07-30 10:15:35

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl>
> [...]

> Rozumiesz cos z tego zdewocialy Psi Obsrancu zarzygany? :))
>
> Watpie. Bos jako debil sie urodzil i debilem zdechniesz. ;D

aaaaa i jeszcze jedno ;DDD
nie zapomnij dodać
że swastyka
jest profanacją
znaku graficznego PLUS [+]
albo odwrotnie(?) - coś Ci się iskrzy?
znak towarowy PLUS cywilizacyjnie zastrzeżony!!! [re:]

Moralność
Brak odwagi (nieśmiałość)
striptiz
sunday crystal (on siesta)