Re: "Artystów" karzą...to największa hańba XXI w.

1. Data: 2003-07-28 04:17:03

Temat: Re: "Artystów" karzą...to największa hańba XXI w.
Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

uwaga post idzie na alt.pl.hum.sztuka i pl.sci.psychologia

"mania" news:bg27vp$r1m$1@atlantis.news.tpi.pl...

1. Data: 2003-07-28 04:49:18

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mania" news:bg283v$rd4$1@atlantis.news.tpi.pl...

z całym szacunkiem dla "pawłowej cioci"

sztuka multimedialna, a zwłaszcza ta konkretna instalacja
operuje nieco innymi mediami niż niż tradycyjna sztuka wizualna
IMO to działanie na pograniczu jej i poezji
posługuje się symbolami
porusza konkretne tematy
zdecydowanie "filozuje"
ale
to jest działanie otwarte
ta sztuka nie stawia diagnoz
ona wskazuje nieodkryte terytoria i stawia przed odbiorcą pytania
często paskudnie trudne pytania

i jednocześnie
stawia przed Tobą lustro w którym musisz się przejżeć
jak zareagujesz gdy zobaczysz gówno?
gówno własnej "duszy"
gówno tępej umysłowości?

poczujesz się opluty?
siur
ale

to Twoje własne fekalia

potrafisz to dostrzec?

--
Mania
plastyk

1. Data: 2003-07-28 05:11:43

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mania" news:bg283v$rd4$1@atlantis.news.tpi.pl...

z całym szacunkiem dla "pawłowej cioci"

sztuka multimedialna, a zwłaszcza ta konkretna instalacja
operuje nieco innymi mediami niż tradycyjna sztuka wizualna
[...]

stawia przed Tobą lustro w którym musisz się przejrzeć

1. Data: 2003-07-28 05:14:12

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mania" news:bg2bbf$q8d$1@nemesis.news.tpi.pl...
errata poolusiowa

> zdecydowanie "+"
zdecydowanie "filozuje"

Mań

1. Data: 2003-07-28 08:03:12

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniku

rusz czapką!
:-))
Każda wypowiedź jest artystyczna,
ze śliską granicą, mądrości i głupoty.

Nieznalska, jak i cała reszta, oceniona będzie,
poprzez historię.
Sąd ocenił ją w kategoriach społecznego zagrożenia,
a protesty wskazują, że ktoś się poczuł zagrożony.
Wystarczy, by jedna osoba tak się poczuła.
(nowoczesny system prawny)

Nie wiedziała o tym? Wiedziała?
To, albo jest kretynką do siódmej potęgi,
albo cwanym małym bydlątkiem.
Albo wielkim artystą, odpowiadającym za swoje czyny,
tu patrz: "metalowa micha pomyj i betonowe łoże mnie
nie złamią."

Artysta, który po swoim akcie miauczy, że jest niedoceniany,
to kretym/blondynka.

Takie 'dzieła', albo ma się odwagę pokazać ludowi,
albo się jej niema. Albo się robi kaszanę.

Hitler, też był 'ciemniak'. Załatwiłby sobie 'papier' z plastyka
i w Norymberdze miałby fory :-)

Nieumiejętność poruszania się w świecie ludzkich psychoz,
jest problemem poruszającego się, a nie, psychopatów.

Z moją, nic.
Stado ibisów w locie, robi silniejsze wrażenie. Zwłaszcza,
widziane z góry.

Co chciał powiedzieć artysta?
Aha, rozumiem, pewnie baba. Patrzę na podpis.
No, wiedziałem.
Kto napisał artykuł? Baba. No wiedziałem.
Kto wystawia - założę się, że baba.

Baby w sztuce :-)))
Dla bab.

A mogła zebrać oklaski, w kółku różańcowym
gospodyń wiejskich, przy PGR Babiniec. :-))

Wystarczy???

--------
Otwieram drzwi, a tam pies sąsiadki rżnie kupsko
na moją wycieraczkę.
Wyfiokowana sąsiadka, kreuje się przed swym mężem,
fotografem, dumnie trzymającym 'głupiego Jasia'.
"Co pani robi?" Pytam spokojny.
"Instalacja, sąsiedzie". Tu uśmiech, idiotki.
"Forma sztuki".
"A czemu na mojej wycieraczce?"
"Tu się idealnie wkomponuje, w rzeczywistość". Tu
zgryz odsłonięty. Nie powiem. Zastanowiło mnie.
"Dlaczego?"
"Bo jesteś Pan zgred!"
"To pewnie tytuł jest: 'Pieprz się zgredzie!'?"
"Zgadł Pan!" Tu hihocik. I rubaszne chrząknięcia,
zza flesza.
"No cóż, sąsiadko. Pan strażnik z miejskiej,
da Pani, bilet do raju. A instalację, razem z wycieraczką,
proszę sobie wziąć, na pamiątkę, Pani tfurczości."

I zamknąłem drzwi.
---------

Jeszcze coś?

Sztuka jest wieczna, dopóki rodzą się dzieci.

Zdrówki
ett

1. Data: 2003-07-28 08:22:20

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniku

rusz czapką!
:-))

1. Data: 2003-07-28 08:23:56

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniku

rusz czapką!
:-))

1. Data: 2003-07-28 08:40:01

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa" news:bg2mh3$jji$1@news.onet.pl...
> Stado ibisów w locie, robi silniejsze wrażenie. Zwłaszcza,
> widziane z góry.

paranoja?

Mania

1. Data: 2003-07-28 08:54:37

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:
> [... 'madrosci' okolo-wycieraczkowe ...]

Jako tlo muzyczne dla jakze tego pasjonujacego 'felietonu'
proponuje "Oblawa" cz. III.... ;DDDDD
w wykonaniu koniecznie damskim, falsetowym z jodlowaniem
(w stylu irlandzkim). :)))))

A tak na serio: a co (do k...y nedzy) z wolnoscia??? :)

BTW kiedys tez skazywano za tfurczosc.
PPS: czy w jakimkolwiek _wolnym_ kraju cos podobnego
mogloby sie wydarzyc? :)

Rusz laskawie tym co masz pod czacha ett (o ile 'cos' tam masz). ;D

I nie p...ol o sraniu (za przeproszeniem) na wycieraczce, bo to
zalosny poziom poparanych fanatykow. :)

Czarek

1. Data: 2003-07-28 08:54:44

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tu masz ocenę.
Zbulwersowani prawdziwie, to Ci co
pamiętają, jak się Jezus wkurzył, przed świątynią.
Zarzucając Żydom, że ze świętego miejsca robią
bajzel nałożnicy.
Zauważ: wśród nich, jest większość kobiet,
a nie jak na tym 'kiepskim obrazku', mężczyzn.

Zbulwersowani nie_prawdziwie, to Ci którzy
opowiadają się za powyższymi, z innych
pobudek. Od niewiedzy, głupoty, po chciwość.

Kto jest zachwycony?
Ci którzy uwielbiają rozbijać tabu. Pobudki, powyżej.

Jakie są atuty artystyczne 'dzieła'?
Techniczny warsztat, zerowy. Średniej jakości zdjęcia,
Telewizor nieciekawy. Ramka krzyżowa banalna.
Gostek. Taki sobie.

Jedyna wg. mnie wartość.
Rozwój 'artystki'. Jutro może 'ARTYSTKI'
Ryzyk, fizyk. Nie Rydzyk :-)))
Popatrz:
Krzyż jest symetryczny. Czego się babuleńka boi?
Czemu nie idzie na całość?!
Czemu nie podejmuje wyzwania?!
Zwykły śmierdzący tchórz. Na dzień instalacji.
I pewnie na rozprawie :-))
To nie wie? Nie wytworzyła w móżdżku,
że 'co ma wisieć, nie utonie?'.
Nie skumała, że to co robi, niema żadnej racji_bytu_wydźwięku,
jeśli wszyscy przejdą obojętnie?

i tyle.

Bronienie jej, to rozwodnienie jej psychiki.
Sama musi zawisnąć, a czym wyżej i boleśniej,
tym lepiej dla niej.
I jej sztuki.

ett

Moralność