Re: "Artystów" karzą...to największa hańba XXI w.

1. Data: 2003-07-28 09:12:03

Temat: Re: "Artystów" karzą...to największa hańba XXI w.
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mania" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
news:bg2nh0$mbf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> "eTaTa" news:bg2mh3$jji$1@news.onet.pl...
>
> paranoja?

Nie. Wczorajsza, oglądana wystawa.

Myślisz, że ta instalacja miała w sobie coś nowego?
Chyba tylko elektrykę :-))
Którą mamy od... conajmniej 3000lat.
A tak właściwie, od zawsze.

Albo się uczysz i się porzygasz,
albo, nie baw się.

Daj może jakiś argument na tapetę,
a nie oscylacje.

np: Jak artysta może wymięknąć?

ett

:-))
To nie wrogość. Nie chciało się siedzieć u psycholi,
to po co crosspostujesz?
A to, znów, nie zazdrość.
Ty tu jesteś 'kierownikiem wycieczki'. Decyduj.

1. Data: 2003-07-28 09:24:05

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cebe :-))

Boisz się fanatyków? :-)))

> A tak na serio: a co (do k...y nedzy) z wolnoscia??? :)

Przecież sami sobie narzucamy swobody_ograniczeń.
To my decydyjemy... Panu, już dziękujemy.

> BTW kiedys tez skazywano za tfurczosc.

I zawsze się będzie tak działo. To proste.
Zawsze i wszędzie. Eliminacja niepoprawnych.
Koszt społecznego życia.
W zamian ... jest spokojniej na ulicach.
Dlaczego nie podoba Ci się kibol?
Czujesz zagrożenie?
Strachasz? Brak Ci miłości do kibola?
Czyj to 'problem'?

> PPS: czy w jakimkolwiek _wolnym_ kraju cos podobnego
> mogloby sie wydarzyc? :)

Wolnym? Nie rozśmieszaj mnie :-)))
Daj przykład. Ameryka doszła do absurdu,
a my gonimy jej 'wielkość'.

> Rusz laskawie tym co masz pod czacha ett (o ile 'cos' tam masz). ;D

Spokojnie. Uczucia nie zając...
Nie wyobrażam sobie rozbicia, bez rozbicia.

> I nie p...ol o sraniu (za przeproszeniem) na wycieraczce, bo to
> zalosny poziom poparanych fanatykow. :)

Ok. :-)))

ett

1. Data: 2003-07-28 09:49:13

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz.
Kupiłem Wyborczą - ale jestem rozrzutny! :-)
Pierwsza strona_wycinki.
Reszta się przyda jak farba obeschnie.:-)

--------
Inność prowokowała do żartów. Odrębnością miasteczka byli żydzi.
...Żydzi mieli szabesgoja, czyli chrześcijanina, który pracował dla nich...
--------

Kino egzystencjonalne

Moja firma od początku epoki transformacji
niezmiennie zajmuje się produktem 'time menagementu'
co jest zgodne z zasadą redukcji zatrudnienia,
czyli zmniejszania kosztów. Niestety w gorączce dnia codziennego
brakuje mi busoli, która pozwoliłaby mi odpowiedzieć na palącą
kwestię, skąd przychodzimy, nim musimy odejść.
Czy można prosić o odpowiedź?
Stefan M., Eden International.

Drogi Stefanie!
I tu następuje co?

-------------

Główny Tytuł.
NA pal DO ŚMIECHU
Czarownicę spalić na stosie, buntownika wbić na pal,
wziąć na przeczyszczenie i zostać rogaczem.
Czyli krótka historia wyrafinowanego polskiego humoru.

-------------

I wierszem....

To że Lepper wyrzucił
kilku posłów, nie smuci
ni trochę

bardziej byłbym ja w nerwach,
gdyby mi poderwał
Małgochę.

etc. etc.
------------

Gazety mam Ci przepisywać?
Cebe....
co ja Ci zrobiłem? :-)))

ett

1. Data: 2003-07-28 10:07:09

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:
> To my decydyjemy...

Ty chyba jestes chory? :)

> [...]
> Zawsze i wszędzie. Eliminacja niepoprawnych.
> Koszt społecznego życia.
> W zamian ... jest spokojniej na ulicach.

Ty bez watpienia jestes ~chory. Masz chora lepetyne.... :))))))
z objawami braku szarych komorek. :DDD

> Wolnym? Nie rozśmieszaj mnie :-)))
> Daj przykład. Ameryka doszła do absurdu,
> a my gonimy jej 'wielkość'.

Nie no, oczywiscie! W koncu artysci jak chca 'podskakiwac',
to niech sp...ja do 'hameryki', a co - o to Ci chodzi???
Co za debil! Skonczony! :))))))

> Ok. :-)))

No tak, jak nie o sraniu to o dresach bez mozgu. :))))
Pogratulowac pomyslowosci? ;DDDDD

Jej, ett! Alez Ty pop...ny jestes! Od _tej_ strony to
Cie jakby nie 'znalem'. :)))

Czarek

1. Data: 2003-07-28 10:17:58

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Islandia.

Twarde życie, twarde reguły.
Lud zadowolony.

----------
Irlandia

Twarde życie, twarde reguły.
Lud zadowolony.
Ale....
----------

Anglia

Lud swoją ścieżką, a Angole swoją,
uhahani.
----------

Niemcy

Wpierdzieliliśmy sie z tym inwest... brataniem.
Trzeba zadziałać!
(zobaczymy, popatrzymy)

------

Angola

Jak tu kupić nowy spryskiwacz do trawy,
i skąd wziąć paliwo do pomp?

--------

Szwajcaria

Rezerwy bankowe, są ok.
Ograniczmy wydobycie złota.

-------

Paragwaj
Australia
etc. to wszystko mało istotne.
-----

Duper szwancuś.
Inny wymiar.

Ot i poprostu.

Albo makroskala, albo mikro,
wybór należy do Cebe :-)))

ett

1. Data: 2003-07-28 10:19:28

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:
> co ja Ci zrobiłem? :-)))

Porazasz glupota? :)))

Czarek

1. Data: 2003-07-28 10:27:18

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

ghulay'la guallaah <news:bg2bbf$q8d$1@nemesis.news.tpi.pl> puarrum
<mania> huannalla:

> ta sztuka nie stawia diagnoz
> ona wskazuje nieodkryte terytoria i stawia przed odbiorcą pytania
> często paskudnie trudne pytania

jesli dobrze rozumię
pizdka w gwieździe dawida
też stawia nam paskudnie trudne pytanie?

--
tren R
kto rano wstaje

1. Data: 2003-07-28 10:28:21

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cebe
> Jej, ett! Alez Ty pop...ny jestes! Od _tej_ strony to
> Cie jakby nie 'znalem'. :)))

Zbyt 'grzeczny' byłem? :-))

Mam być - grzeczny?

Spytałeś, w "Moralności", o co mi chodzi?
Ja Ci odpowiadam.
Przeczytaj jeszcze raz.
Rozkazy i odpowiedzi,
oraz pytania - nie przekładaj ich na mnie.
Przełóż na swoją wiedzę.

Może wtedy, pobawimy się.
:-)))
Cebe
Albo, nie dawaj, nigdy więcej, zdania,
powyżej trzech wyrazów - będziesz doskonalszy.
Powaga :-))

ett

1. Data: 2003-07-28 10:54:40

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:
> Przeczytaj jeszcze raz.

Zwariowales. :)))))

> Rozkazy i odpowiedzi,
> oraz pytania - nie przekładaj ich na mnie.
> Przełóż na swoją wiedzę.

Ach tak. Czyli 'hitlerek' _ma_uzasadnione_prawo_ bredzic? :)
Byleby w 'dobrze' pojetym spolecznym 'interesie'? :)

Pytanie do 'hitlerkow':
dlaczego wiec tfurcy_piora, ktorych dokonania sa 'brzydkie',
'niedobre' i 'niewlasciwe' ~spolecznie maja miec lepiej od
'artystow'??? - potrafi ktorys znalezc pod wlasnym 'bebenkiem'
jakies wiarygodne uzasadnienie (ett?) oraz podac je w ogolnie
~zrozumialy 'sposob'? :D

Czarek

1. Data: 2003-07-28 11:53:45

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet"

> Zwariowales. :)))))

Wiem :-)))

> Ach tak. Czyli 'hitlerek' _ma_uzasadnione_prawo_ bredzic? :)
> Byleby w 'dobrze' pojetym spolecznym 'interesie'? :)

Ty to powiedziałeś.
Dałem przykład hitlerka i przykład babulinki
Dałem przykład artystki podpierającej się papierkiem.
I powiedziałem, czym wg. Mnie jest Artysta.

Temat (chyba) tego dotyczy?

Dałem przypowieść_choć bzdurną.
Ale nawet jako bzdura jest dokładnie tym samym.

> [...]
> 'artystow'??? - potrafi ktorys znalezc pod wlasnym 'bebenkiem'
> jakies wiarygodne uzasadnienie (ett?) oraz podac je w ogolnie

Bo są 'po linii partii. I to jest dość proste.
Zaśpiewaj...
"Kocham Cię, stęsknionym za komuną, o moja miła"
A zaśpiewaj...
"Pierdolę Cię, Systemie obłudy..."

A tak się śpiewa.
Kto ma rację?
Nie mówię o prawdzie, tylko racji.

Nie zauważyłeś pewnie najważniejszego.
Tu deską, kijkiem bejzbolowym, wtłukę :-)))

'Za skutek czynu, odpowiada czyniący'
Jak pchnę, elipsę, to się potoczy, jajowacie.
Dobrze, czy źle, będzie się toczyć?

Prawda, w życiu artystycznym, jest niedościgniona,
a kończy się jak ... kończą artyści.
Lenon, też jest wieczny :-))

To jak powinno wyglądać,
w tym pojedynczym wypadku,