Re: "Artystów" karzą...to największa hańba XXI w.

1. Data: 2003-07-28 12:36:06

Temat: Re: "Artystów" karzą...to największa hańba XXI w.
Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:
> TO moja retrospekcja, ja decyduje :-))

:)))
Decyduj se, decyduj do woli... :))
poki _jeszcze_ ~mozesz, o ile mozesz oczywiscie. ;D

Czarek

1. Data: 2003-07-28 12:47:54

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarku, a jakie jest Twoje zdanie?

Bo, wiesz...
do cwaniakowania....
trudno się odnieść. :-(

Chciałeś pogadać - w jusenecie, czy nie?

Nie graj w gumki, pisz artykuł.

Ale nie hańb się prozą :-)))

ett

1. Data: 2003-07-28 12:59:26

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze jedno

czuję, że Mania siedzi i myśli - 'plułam pod wiatr?!'
(wątek z a.p.h.s)

Zrób z tym coś,
lub nie rób nic.
Wszyscy wiemy jak Manie kochamy. I już.

ett

1. Data: 2003-07-28 13:01:09

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:
> Chciałeś pogadać - w jusenecie, czy nie?

Ja? :)
Ale z gupimi trudno ~gadac. ;DDD

Czarek

1. Data: 2003-07-28 13:15:17

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

ghulay'la guallaah <news:bg36l2$4lm$1@news.onet.pl> puarrum <eTaTa>
huannalla:

> czuję, że Mania siedzi i myśli - 'plułam pod wiatr?!'
> (wątek z a.p.h.s)

gdzies o tym ostatnio czytałem...
ostatnio czytałem łysiaka.. tamoj??
hmm...
a może psp...?
tez niekiedy.. ;)

--
TRE|\|ERO

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-07-28 13:16:45

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> eTaTa:
>
> Ja? :)
> Ale z gupimi trudno ~gadac. ;DDD

No, nie? :-)
A zwłaszcza ze zbroją, stojąca pod ścianą.

Ale jakie tomahawki, śliczne, masz.

ett

1. Data: 2003-07-28 13:21:10

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R"

> tez niekiedy.. ;)

Tez kochasz Manię?

O Cię przepraszam...

ett
Jaki zapach czujesz?
:-(:

1. Data: 2003-07-28 13:40:10

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

ghulay'la guallaah <news:bg37u8$7vv$1@news.onet.pl> puarrum <eTaTa>
huannalla:

> Jaki zapach czujesz?

siarka!
--
Z naczala nie bylo ni chuja.
No adnażdy sobrałas sowierszenna rada sowietskowo sajuza

1. Data: 2003-07-28 13:50:05

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kosiarka "tren R"

> siarka!

Ok.
Grzeczny bywam :-)

Ale jakiś mi tu siarczek_ozonu podlatuje.
hmmm...
ett

1. Data: 2003-07-28 14:13:53

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mania napisał:

> posługuje się symbolami
> porusza konkretne tematy
> zdecydowanie "+"

Jak to bardzo ładnie określił jeden zakonnik w GW - wyrok jest
niesprawiedliwy, ale sztuka Pani N i ona sama są bardzo niedojrzałe. I
smieszą mnie teksty "artystów", którzy w TV bełkotali cos o tym, że jako
jedyni mogą swobodnie się wypowiadać - proszę bardzo [choć nie będzie to
prawdą, bo politykę mam w d...] - NIE LUBIE MILLERA, NIE LUBIE
KWAŚNIEWSKIEGO, NIE LUBIE SLD, PO, LPR, SAMOOBRONY, KPN, UW, UP, PSL,
KOŚCIOŁA, POLICJI, WAŁĘSY - ale ze mnie bohaterski artysta i jaki to
wielki objaw sztuki. ;)

Flyer

Moralność
Brak odwagi (nieśmiałość)