Atak na dzieci - Manchester.

181. Data: 2017-06-01 12:54:51

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.05.2017 o 15:10, Ikselka pisze:

> Nie wiem, za kogo mnie masz.

Za taką osobę, jaką się tu przedstawiasz.

> Wręcz przeciwnie - jako jednostka absolutnie przestajesz mnie interesować

Uff, trzymam za słowo.

Ewa

182. Data: 2017-06-01 13:37:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Za taką osobę, jaką się tu przedstawiasz.

Raczej za taką, jaką mnie widzą oczy Twoje, zamglone propagandą lewacką.

> Uff, trzymam za słowo.

Oczywiście póki nie wypowiadasz się za innych Polaków.

183. Data: 2017-06-01 14:59:00

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 1 czerwca 2017 10:45:45 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Uważaj Jacek na źródła. Jean-Paul Sartre nie mógł podpisać tego listu, zmarł
> w 1980 r.

przepraszam, masz racje. po prostu daty im sie pomylily; chodzi o list
z 1977 roku, a nie 1997. tu jest to opisane dokladniej:
http://www.bibula.com/?p=70801
http://szygiel.salon24.pl/542006,feminizm-i-pedofili
a-ukryta-przeszlosc

"
Feminizm i pedofilia: ukryta przeszłość
Aktualizacja: 2013-10-28 9:29 pm

Czytam w Gazecie Wyborczej zadziwiające opinie naszej polskiej feministki numer jeden
prof. Magdaleny Środy. Jej niektóre ekscentryczne przekonania, że np. Jezus był
,,wyznawcą teorii gender" można traktować anegdotycznie, ale jej przeczenie jakoby
feminizm miał cokolwiek wspólnego z pedofilią jest tak naładowany fałszem, że można
przyjąć, że prof. Środa świadomie kłamie. Jej jedynym usprawiedliwieniem byłaby
ignorancja i - znając wypowiedzi publiczne pani profesor - jestem raczej bliższy tej
wersji.

To dziwne, ale całkiem możliwe, że p. Środa nie zna historii europejskiego feminizmu.
Dziwne, bo prowadziła liczne seminaria na temat osoby, którą z całego serca podziwia
- Simone de Beauvoir (prowadziła m.in. zajęcia z jej książki Druga płeć, która
uchodzi za rodzaj myśli założycielskiej współczesnego feminizmu). Feministyczne
przemyślenia doprowadziły prof. Środę do swoistych, romantycznych ,,teorii
wspólnoty", które ona woli nazywać ,,erotyzującymi wspólnotę". Kto wchodzi w skład
owej erotycznej wspólnoty? Jeśli należałoby polegać na zdaniu Simone de Beauvoir,
należą do niej również dzieci.

Ikona europejskiego feminizmu popierała pedofilię i uważała, że więzienie pedofilów
jest skandalem. 26 stycznia 1977 r. wraz z innymi podpisała list otwarty opublikowany
w Le Monde i równolegle w Libération. Ogólnie rzecz biorąc sygnatariusze i
sygnatariuszki byli oburzeni, że tyle lat po rewolucji seksualnej 1968 r. ciągle
zdarza się, że pedofile są pozbawiani wolności. Chodziło konkretnie o trzech
mężczyzn, którzy, cóż, robili z dziećmi różne rzeczy, pstrykając przy tym zdjęcia.
Simone de Beauvoir podkreślała, że te dzieci ,,zgadzały się" na seks z dorosłymi i
protestowała przeciw zacofaniu wymiaru sprawiedliwości, który odmawiał dzieciom
,,prawa do zgody" na taki seks. Nie widziała też nic złego w fotografowaniu tego
rodzaju ,,zabaw seksualnych".

Zdanie Beauvoir na temat pedofilii w pełni podzielała inna wielka feministka,
doskonale znana prof. Środzie - Françoise d'Eaubonne, jak też mniej dziś słynne, jak
Madeleine Laik, Catherine Valabregue, Hélene Védrines czy Danielle Sallenave (no i
Catherine Millet, której erotyczne książki wyszły też w Polsce). Takie listy, petycje
i inne pisma na rzecz wyzwolenia pedofilii były w owych latach czymś banalnym.
Podpisywali je intelektualiści, których prof. Środa zna na wylot: Roland Barthes,
Gilles Deleuze, Jean-Paul Sartre i Michel Foucault. Seksu z nieletnimi broniła wielka
dama psychoanalizy dziecięcej Françoise Dolto. Politycznie na rzecz pedofilii bardzo
angażowała się trockistowska Rewolucyjna Liga Komunistyczna, z jej działaczkami i
myślicielami, którzy porobili później kariery na lewicy i prawicy i do dziś biorą
żywy udział w życiu polityczno-intelektualnym (ale w sprawie pedofilii pozostają już
dyskretni).

Feministki szły ramię w ramię z męskimi i damskimi ruchami homoseksualnymi
nakierowanymi na stosunki z dziećmi do mniej więcej połowy lat osiemdziesiątych. Nie
było w tym nic wyjątkowego. W Niemczech feministyczno-ekologiczna Partia Zielonych,
wspomagana przez młodzieżówki FDP (liberałów), SPD (socjaldemokratów) i nawet
Kinderschutzbund (organizację ochrony dzieci), próbowała najzupełniej jawnie
doprowadzić do legalizacji pedofilii. Cały ten trend nie był w Polsce szerzej znany,
bo po prostu peerelowskie media nic o nim nie wspominały. Odwrócił się on ostatecznie
w latach 90, po serii głośnych skandali pedofilskich w Belgii, Holandii, Niemczech i
Francji. Odtąd feministki potępiają pedofilię jako wyraz męskiej dominacji, traktując
jako tabu pedofilię kobiecą, zarówno homo, jak i heteroseksualną, choć jest coraz
mocniej obecna w literaturze przedmiotu. Mogę zresztą się założyć, że prof. Środa nic
na ten temat nie słyszała, tak samo, jak o skrywanych dziś poglądach swej idolki
Simone de Beauvoir.

Jerzy Szygiel
"

184. Data: 2017-06-01 15:38:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-01 o 13:37, Ikselka pisze:

> Raczej za taką, jaką mnie widzą oczy Twoje, zamglone propagandą lewacką.

> Oczywiście póki nie wypowiadasz się za innych Polaków.

LOL :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

185. Data: 2017-06-01 20:28:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> nic na ten temat nie słyszała, tak samo, jak o skrywanych dziś poglądach

Dobre!

186. Data: 2017-06-01 21:30:26

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 1 czerwca 2017 09:00:41 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> (...)
>
> LOL
> I napisała to nacjonalistka, która przed momentem zapisała się do ruchu
> narodowego...
> Świat upada :)
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

a tam, zaraz tam upada:)
to normalne, ze są nacjonaliści myślący globalnie.
co więcej, każdy nacjonalista powinien tak właśnie myśleć,
moim skromnym zdaniem.
przecież jest oczywiste, ze jeśli przyznajesz sobie prawo do dbałości o naród
we swym własnym kraju, to takie samo prawo przyznajesz tez innym narodom w ich
krajach.

zresztą nawet nie o to tu chodzi.
w obecnej dobie dbałość o dobro narodów jest najlepszym rozwiązaniem.
bo albo będa nami rządzić pronarodowe gremia czy elity,
albo przejma władzę tzw. globaliści i korporacje oplotą świat tak gęstą siecią,
ze o jakiejkolwiek wolności, sprawiedliwości i innych zdobyczach cywilizacyjnych
trzeba będzie zapomnieć. a chyba nie o to nam wszystkim chodzi.

pozdrawiam,
jacek

187. Data: 2017-06-01 23:09:23

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 1 czerwca 2017 20:28:43 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

a-ukryta-przeszlosc

> Dobre!

Dobre? dopiero to jest "dobre":
http://prawy.pl/3958-do-40-proc-homoseksualistow-to-
pedofile-w-mediach-cisza

Do 40 proc. homoseksualistów to PEDOFILE. W mediach cisza...
Agata Bruchwald
Opublikowano 10 października 2013

Jak pokazują badania naukowców odsetek homoseksualistów, którzy są pedofilami
dochodzi do 40 proc. I to oni - jako najgroźniejsi - znacznie częściej molestują
dzieci niż tzw. pedofile heteroseksualni. TVN24 i Gazeta Wyborcza jednak o tym nie
informują i to w chwili największej dyskusji o pedofilii.

Badania nad występowaniem pedofilii wśród gejów nie są obce naukowcom. Sprawą zajęli
się m.in. dr Freund i dr Heasman z Clarke Institute of Psychiatry w Toronto. Badania
przeprowadzone przez dr Freuda wykazały, że 34 proc. homoseksualistów to pedofile,
według drugiego naukowca to 32 proc.
We własnej praktyce lekarze zajmowali się 457 pedofilami. 36 proc. z nich okazało się
być gejami (Freund K. et al., Pedophilia e heterosexuality v. Homosexuality. J Sex &
Martial Therapy, 1984; 10, 193-200). W badaniach przyjęto, że pedofil to osoba, która
dokonała przestępstwa seksualnego na dziecku (czy dzieciach).

W 2007 roku ukazała się publikacja - Ryan C. W. Hall MD, Richard C. W Hall MD, PA, "A
Profile of Pedophlia: Definition, Characteristics of Offenders, Recidivism, Treatment
Outcomes and Forensic Issues". W pracy powołano się na wiele źródeł naukowych. Jej
autorzy jasno wskazują, że odsetek homoseksualistów wśród pedofilów wynosi od 9 do
40proc.
We wnioskach publikacji autorzy dowodzą, że pedofile homoseksualni są groźniejsi niż
heteroseksualni. Homoseksualni pedofile objęci badaniem molestowali średnio 10,7
dziecka i dokonali 53 aktów pedofilskich. Wskaźniki te wśród pedofilów
heteroseksualnych wynoszą odpowiednio: 5,2 i 35. Z kolei wśród pedofilów
biseksualnych wskaźniki te to: 27,3 i 120. Dane pochodzą z oświadczeń samych
pedofilów.
Niestety, jeszcze tragiczniej zakończyły się podobne badania, które przeprowadzono
wśród anonimowych osób. Pokazały one, że heteroseksualni pedofile molestowali średnio
19,8 dzieci i dokonali średnio po 23,2 akty pedofilskie. Zaś homoseksualni pedofile
molestowali średnio aż 150,2 dzieci i popełnili średnio po 281,7 aktów pedofilskich.

O przykładach bestialskiego zachowania wobec dzieci na portalu prawy.pl
informowaliśmy naszych czytelników nie raz...
Jakiś czas temu wstrząsnęła nami sytuacja dzieci adoptowanych przez gejowski
małżeństwo z USA. George Harasz i jego ,,małżonka" Douglas Wirth adoptowali łącznie
dziewięciu chłopców. Skandal wybuchł w 2011 roku kiedy to dwóch adoptowanych
chłopców, 5 - letni i 15 - letni, oskarżyło swoich przybranych "rodziców" o
wykorzystywanie seksualne.
- Gwałcili mnie na zmianę. Każdy kto robi coś takiego dziecku musi być chorą,
obłąkaną osobą - cytowały starszego chłopca portale w Polsce.

Sprawa pedofilii w ostatnim czasie to temat najważniejszy w wielu serwisach
informacyjnych, gazetach, na portalach internetowych. Jednak trudno doszukać się w
nich jakichkolwiek wzmianek o pedofilach-gejach.

Powstaje pytanie dlaczego? Może ktoś okrył ich parasolem ochronnym.

----

Przeczytać można także to:
Homoseksualizm a pedofilia
http://epoznan.pl/blogi-blog-157-2812
czy to:
Przyjaciele pedofilów walczą z kościelną pedofilią
http://prawy.pl/3933-przyjaciele-pedofilow-walcza-z-
koscielna-pedofilia/
choć tu niepotrzebnie Polańskim się podpierali,
bo to trochę inna, po części wyreżyserowana i na poły polityczna historia:
http://warszawa.naszemiasto.pl/artykul/polanski-zost
al-zatrzymany-za-gwalt-sprzed-ponad-30-lat,32823,art
,t,id,tm.html

pozdrawiam,
jacek

188. Data: 2017-06-02 08:48:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.06.2017 o 13:37, Ikselka pisze:

> Raczej za taką, jaką mnie widzą oczy Twoje, zamglone propagandą lewacką.

Zamglone raczej doświadczeniem. Jeśli skora jesteś donosić w błahej
sprawie, to czego się spodziewać, jeśli nerwy i zawiść do reszty zamglą
Ci oczy (czyt. rozum).

> Oczywiście póki nie wypowiadasz się za innych Polaków.

Ohohoho! Ja za wszystkich Polaków! Ciekawe.
Ale Ty (MY/NAS/NAM) możesz, jak mniemam. LOL

Ewa

189. Data: 2017-06-02 22:51:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> ze o jakiejkolwiek wolności, sprawiedliwości i innych zdobyczach cywilizacyjnych
> trzeba będzie zapomnieć. a chyba nie o to nam wszystkim chodzi.

Dokładnie! Obawiam się Jacku, że mówisz do ściany.

190. Data: 2017-06-03 08:09:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-02 o 22:51, Ikselka pisze:
> [...]

To nie jest normalne. To się wzajemnie wyklucza.

krajach.

To demagogia.
Narodowcy dzielą narody na lesze (swój) i gorsze (obce).

> Dokładnie! Obawiam się Jacku, że mówisz do ściany.

Załóżmy przez chwilę, że twierdzenie: "globaliści i korporacje oplotą
świat tak gęstą siecią, ze o jakiejkolwiek wolności, sprawiedliwości i
innych zdobyczach cywilizacyjnych trzeba będzie zapomnieć" jest prawdziwe.

I w związku z tym, zamiast szukać rozwiązania nadciągającego problemu,
faszyści proponują powrót do skompromitowanych ideologii i metod z
XIX/XX wieku. A dlaczego to proponują? Bo są zbyt głupi na samodzielne
myślenie. Jedyne co potrafią, to przeczytanie zakurzonej i zapleśniałej
instrukcji.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Opole - komentarze.