Atak na dzieci - Manchester.

31. Data: 2017-05-24 10:37:23

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Dokładnie tak. Mamy w Polsce muzułmanów od wieków - potomków Tatarów
> osadzonych w Polsce przez Sobieskiego:
> http://religie.wiara.pl/doc/472157.Muzulmanie-w-Pols
ce-Potomkowie-Tatarow

> [...]
> islamskich emigrantôw ekonomicznych na skutek decyzji Merkel.
> Polska ma jeszcze wyjście, jedyne jakie jeszcze jest w ogóle - nie dopuścić
> do zmiany proporcji ludnościowych na swoim terenie. I tego musimy pilnować!
>
> Przerażająca prawda jest, niestety, jeszcze gorsza: nawet jeśli zdołamy to
> zrobić, jest to tylko odwleczenie problemu w czasie o
> kilka-kilkanaście-kilkadziesiąt lat. W momencie, kiedy nasze granice staną
> się granicami z państwami muzułmańskimi, i tak nie mamy szans. Trzeba o tym
> wiedzieć. Niestety pozostaje nam wtedy tylko Rosja. O paradoksie! - bo

I wtedy rozlegnie się chichot naszych odwiecznych dziejów...

32. Data: 2017-05-24 11:12:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-24 o 09:18, Ikselka pisze:

> W Polsce mamy też inne mechanizmy obronne - jeśli to nie pomoże :->

Jeszcze nie mamy. Trochę potrwa zanim ewolucja wyposaży Polaków w
kuloodporność.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

33. Data: 2017-05-24 13:00:44

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> To jest planowa polityka - dostać się do Europy każdym sposobem,
> namnożyć
> się, sprowadzić rodziny, zyskać obywatelstwo, a potem- "pokonamy ich
> ich własną konstytucją!" - tak wzywa do ataku ich główny imam.

Gdyby to była prawda, to nie byłoby tak, ze chentych do relokacji z tych
zaplanowanych 6200 bodaj jest moze 10%... Wtedy ciagneliby do dokładnie
kazdego kraju w Europie. A jakos tak do niektorych krajów jest im bardziej
spieszno, prawda?

--
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

34. Data: 2017-05-24 14:40:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Gdyby to była prawda, to nie było tak, ze chentych do relokacji z tych
> zaplanowanych 6200 bodaj jest moze 10%... Wtedy ciagneliby do dokładnie
> kazdego kraju w Europie.

A po co do każdego, kiedy dla nich wszystkich wystarczy pieniędzy na
świetne życie w tych najbogatszych? A co to, muzułmanie to nie ludzie i
mają inne motywacje ekonomiczne? W imię czego jedni z nich mieliby się
godzić, żeby mieć gorzej niż reszta, kiedy złota wystarczy dla wszystkich
już teraz?
:\

> A jakos tak do niektorych krajów jest im bardziej
> spieszno, prawda?

Właśnie, jakoś najpierw im spieszno do tych największych (i jednocześnie
najbardziej zasobnych), prawda?
Małe (i mniej zasobne, więc bezpośrednio nie zapewniające wystarczających
zdobyczy służących ekspansji) się podbija później - bezpośrednio. Kiedy już
ma się imperium. Małe kraje nie są w stanie stawić czoła żadnemu imperium -
prawda?

35. Data: 2017-05-24 15:16:45

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 maja 2017 10:32:00 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]

> nie będą uznawane, będziemy podlegać eksterminacji - niestety także ze
> strony "naszych" muzułmanów. Albowiem oni się natychmiast przyłączą do

Tatarzy to Polacy. Raczej będą nas kryć, organizując pozorne przejścia
na islam, załatwiając różne wariackie papiery, budując liberalne meczety
o takiej dyscyplinie religijnej jak mają czyli praktycznie zerowej etc.
Oni nie znoszą uchodźców jeszcze gorzej niż my. Uczestniczyłem z nimi
w akcji przeciw Bractwu, więc wiem, jak to jest. Oni zawsze i wszędzie będą
pod Bractwem i innymi salafitami dołki kopać.

36. Data: 2017-05-24 15:23:41

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 maja 2017 15:16:47 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> w akcji przeciw Bractwu, więc wiem, jak to jest. Oni zawsze i wszędzie będą
> pod Bractwem i innymi salafitami dołki kopać.

PS. Problem z salafitami nie jest to, że jest to islam, tylko że jest to odłam
nie spenetrowany przez chrześcijan, żydów i buddystów, jak pozostałe.
No może w minimalnym stopniu przez żydów.

37. Data: 2017-05-24 15:48:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
> w akcji przeciw Bractwu, więc wiem, jak to jest. Oni zawsze i wszędzie będą
> pod Bractwem i innymi salafitami dołki kopać.

Oczywiście nikt nie zabrania Ci w to wierzyć.

38. Data: 2017-05-24 16:10:36

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 maja 2017 15:49:18 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Oczywiście nikt nie zabrania Ci w to wierzyć.

Ja po prostu ich znam. Będą wierzgać i gryźć, byle nie dać muzułmanom
nie-Polakom przewodnictwa nad polskim islamem. Koryto to u nich kwestia
honorowa - "my tu byliśmy pierwsi, ten kraj jest nasz".

Przy okazji z innej beczki (buddyjskiej) - czy wiesz, co to jest wtajemniczenie
Kalaczakry, komu jest udzielane i jakie są obowiązki wtajemniczonego?
Normalnie bym nie ruszył tego tematu, ale ponieważ sprawa zeszła na
Tatarów, a Kalaczakra dotyczy m.in. penetracji islamu przez buddyzm,
więc domyśl się, dlaczego Cię egzaminuję. I dlaczego Kemal Atatürk w pewnych
kręgach ezoterycznych był znany jako "pierwszy promień Szambhali".
Zdziwisz się tą siatką powiązań i dopiero się zasmucisz, że nie ogarnęła ona
odłamów muzułmańskich odpowiedzialnych za terror.

39. Data: 2017-05-24 16:23:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Ja po prostu ich znam.

Oczywiście nikt nie zabrania Ci tak myśleć.

> [...]

> Tatarów, a Kalaczakra dotyczy m.in. penetracji islamu przez buddyzm,
> więc domyśl się, dlaczego Cię egzaminuję.

Co mi robisz? Egzaminujesz? Chyba trochę tracisz łączność z
rzeczywistością.

> [...]
> Zdziwisz się tą siatką powiązań i dopiero się zasmucisz, że nie ogarnęła ona
> odłamów muzułmańskich odpowiedzialnych za terror.

Tak się jednak składa, że wszelki terror ma w d... wszelką ezoterykę.
I na tym się skup.

40. Data: 2017-05-24 16:44:21

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

.pl...

>jestem zwolennikiem bestialskich morderców

ano

Opole - komentarze.
List do TW "BOLKA"
Barszcz Sosnowskiego