Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

141. Data: 2000-01-28 07:10:54

Temat: Odp: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Od: "Artur O." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesio <w...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6Xj4.11790$H...@n...tpnet.pl...

> A o jakim zabijaniu ty mowisz, przeciez to jest raptem wyciagniecie z
> brzucha kawalka mięsa.
> Nie zabijajmy rowniez paznokci, niech sobie rosna, zamknac wszystkie
> kosmetyczki!!

Wiesio, ty kawalku miesa bez mozgu, ktory urosl troche pasiony przez
rodzicow, nauczony mowic i pisac zupelnie niepotrzebnie .......

AO

142. Data: 2000-01-28 07:38:44

Od: Maj <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesio wrote:

> Eutanazy Sercxemulo napisa?(a) w wiadomoœci:
> Pytam sie grupowiczow, czy to jest wypowiedz kulturalnego grupowicza.
> Szanowny E.S. czy mozesz wskazac te miejsca w ktorych ja sie tak wyrazalem?

Wiesio wyglada na to ze jest malpa co to na lewo i na prawo sperma pluje
zapladniajac wszystko co sie rusza. A potem mysli ze ot tak zmyje sie goraca
woda.
Nooo... ciesz sie ze jestes popularny i w koncu zwrociles na siebie uwage. No
smialo.
Nabij sobie do tej twojej paly z sianem wiecej zgnitej kapuchy co by jeszcze
smrod za toba szedl, wtedy ludzie predzej beda Cie mogli odroznic i w miare
uciec.
Szkalujesz wszystkich, starasz sie manipulowac wypowiedziami. Myslisz ze
obrocanie kota ogonem cos Ci nagle pomoze i zbudzi litosc. Badz pewien ze na
tej grupie jestes odosobniony w twych marnych plugawych pogladach. Nadawalbys
sie idealnie na lekarza w jakims obozie zaglady.
Polecam wszystkim nie odpisywac na posty od niejakiego Wiesia.

Maj

143. Data: 2000-01-28 07:45:37

Od: MT <t...@z...krakow.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

---monika--- wrote:

> On Thu, 27 Jan 2000, Wiesio wrote:
>
> /Usuniecie plodu w pierwszym miesiacu
> /i wyrzucenie do kibla to to samo co rozdeptanie glizdy na chodniku.
>
> Nisko sie cenisz Wiesiu

He He. Wiesiu jest juz dorosla duza glizda, i wie ze jego trudno
rozdeptac. Obok tak wielkiej glizdy przechodzi sie z daleka z
obrzydzeniem. Tuz za rogiem nalezy niezwlocznie zwymiotowac.

MT

144. Data: 2000-01-28 07:46:51

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

---monika--- napisał(a) w wiadomości: ...
> Dla wprawy sproboj zdefiniowac od ktorego momentu
>rozwoju czlowiek jest czlowiekem...

Znowu nie udalo ci sie zrozumiec czytanego tekstu, odsylam do postu wyzej.

145. Data: 2000-01-28 07:48:48

Od: "Qba" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Resselowie <r...@b...gnet.pl> napisał(a) w artykule
<bZZj4.12625$Hi2.292263@news.tpnet.pl>...

> Użytkownik Qba <q...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:01bf68d5$84820720$7d3c00c8@stajkom...

> sie

> Czy z faktu, że nie wszystkie płody dożywają do porodu wynika fakt, że
nie
> są to osobniki gatunku ludzkiego?
> Ewa

w związku z tym proponuję aresztować macicę
policja maciczna he, he :)
Qba

146. Data: 2000-01-28 07:49:25

Od: MT <t...@z...krakow.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesio wrote:

> Siebie nie przyrownalem do niczego, naucz sie rozumiec czytany tekst;

Wow... glizda umie czytac... i rozumiec...

> komurki wiec moze lepsze byloby przyrownanie do rozwielitki,

Taki uczony a nie wie jak sie pisze komórka.

MT

147. Data: 2000-01-28 07:50:58

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Resselowie napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
>sie

>Czy z faktu, że nie wszystkie płody dożywają do porodu wynika fakt, że nie

Czy z faktu, ze kobieta ma mozg wynika ze jest czlowiekiem?

148. Data: 2000-01-28 07:58:08

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

149. Data: 2000-01-28 08:00:03

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qba napisał(a) w wiadomości:
>w związku z tym proponuję aresztować macicę

za bezprawne przetrzymywanie :))))

150. Data: 2000-01-28 08:57:27

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie z przedmowca.