Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

11. Data: 2000-01-27 11:10:08

Temat: Odp: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik doktorek <J...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86pbto$1oe$...@d...open.net.pl...
> No wlasnie. Zal tej dziewczyny, ktora akurat miala zabieg.
> No ale coz czarna banda jest wszedzie. Niewazne , ze spoleczenstwo
> biednieje, ze mlode dziewczyny nie maja potem warunkow do wychowywania
tych
> niechcianych dzieci - to jest niewazne. Tylko rodzic i rodzic.
Powystrzelac
> tych facetow.

Których facetów? Tych, co zapładniają te "młode dziewczyny", tych co
przerywają ciążę, czy policjantów?
Dziecko nie bierze się z powietrza, a poza tym zawsze można je oddać do
adopcji - jest wiele par, które wychowają je z wielką miłością. Czy trzeba
od razu zabijać?
Ewa

12. Data: 2000-01-27 11:20:10

Od: "Gosia" <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Resselowie napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
>adopcji - jest wiele par, które wychowają je z wielką miłością. Czy trzeba

Popieram !!!!!!!!
Gośka

13. Data: 2000-01-27 11:30:15

Od: Gwidon Naskrent <n...@h...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Jan 2000, Resselowie wrote:

> Których facetów? Tych, co zapładniają te "młode dziewczyny", tych co
> przerywają ciążę, czy policjantów?

Przypuszczam ze sprawiedliwie byloby wszystkich po rowno :)

> Dziecko nie bierze się z powietrza, a poza tym zawsze można je oddać do
> adopcji - jest wiele par, które wychowają je z wielką miłością. Czy trzeba
> od razu zabijać?

To niech ta matka szuka pary ,,ktora wychowa z wielka miloscia'' jeszcze
przed porodem! Zeby nie porzucac byle gdzie i narazac sie na zarzut
nieumyslnego spowodowania smierci.

GSN

14. Data: 2000-01-27 11:33:05

Od: "provokator" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>adopcji - jest wiele par, które wychowają je z wielką miłością. Czy trzeba

nie wiem czy wiesz ale oddanie do adopcji to wcale nie jest taka prosta sprawa.
prawo jest tak zle skonstruowane ze takie dzieci zazwyczaj laduja w domu dziecka
i cierpia.

15. Data: 2000-01-27 11:36:02

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia <m...@l...com.pl> wrote in message

> Resselowie napisał(a) w wiadomości: ...
[...]
> Popieram !!!!!!!!
> Gośka

Niech każda z was zaadoptuje jedno z tych "niechcianych" dzieci zamiast popierać się
na wzajem. IMHO - gdyby każdy tak robił (zamiast gadać, że można oddać do adopcji) -
aborcja byłaby zbędna. Dobrze byłoby, żeby też te adoptowane dzieci już w szkole
podstawowej usłyszały co to jest antykoncepcja i takie inne.

IMHO - aborcji nie powinno się karać, należy tylko od najmłodszych lat uczyć co
zrobić, aby jej uniknąć.

Maseł
Jeżeli masz jakieś pytanie na temat NEWS'ów to zajrzyj tu:
http://www.newsgate.pl/

16. Data: 2000-01-27 11:44:13

Od: "Gosia" <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maseł napisał(a) w wiadomości: <86p9ve$l48$1@sunflower.man.poznan.pl>...

> [...]

antykoncepcja i takie inne.

IMHO - aborcji nie powinno się karać, należy tylko od najmłodszych lat uczyć

Oczywiście również masz rację /edukacja to podstawa !!!!!!/
A propos adopcji- poważnie się zastanawiam nad zabraniem dziecka
Nie rozpoczynaj ostrej dyskusji wyładowując przez to swój gniew...

Pozdrawiam

Pozdrawiam również
Gośka

17. Data: 2000-01-27 11:50:16

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niech każda z was zaadoptuje jedno z tych "niechcianych" dzieci zamiast
popierać się na wzajem. IMHO - gdyby każdy tak robił (zamiast gadać, że
można oddać do adopcji) - aborcja byłaby zbędna.

Ty chyba naprawdę nie znasz realiów. Ponieważ posiadam już dwoje własnych
dzieci, stoję z góry na przegranej pozycji, jesli chodzi o adopcję. To po
pierwsze. Po drugie - to nie jest tak, że dzieci jest "za dużo", to
potencjalni rodzice czekają (czasem latami) na adopcję ze względu na
tragiczny kształt naszego prawodawstwa w tym względzie (wystarczy, że taka
"mama" pojawi sie w domu dziecka raz na rok i już nie można jej odebrać praw
rodzicielskich, a tym samym przekazać dziecka do adopcji). To co mozna
zrobić, to zmienić prawo (np. "z urzedu" odbierać prawa rodzicielskie tym,
którzy choćby porzucają dzieci na smietniku), po drugie - stopniowo zmieniać
mentalność jeśli chodzi o adopcję (że to nie wstyd oddać, tak samo jak nie
ma się co kryć z tym, że adoptowało się dziecko).
Ewa

18. Data: 2000-01-27 11:50:44

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niech ka?da z was zaadoptuje jedno z tych "niechcianych" dzieci zamiast popieraae
si? na wzajem. IMHO - gdyby ka?dy tak robi? (zamiast gadaae, ?e mo?na oddaae do
adopcji) - aborcja by?aby zb?dna.

Nie mozna adoptowac. Procedura jest czasochlonna i kosztowna i trwa
kilka lat.

Dobrze by?oby, ?eby te? te adoptowane dzieci ju? w szkole podstawowej
us?ysza?y co to jest antykoncepcja i takie inne.

Najlepiej postawic w szkolach podstawowych automaty z prezerwatywami.

19. Data: 2000-01-27 11:52:37

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik provokator <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86paf3$lf6$...@s...icm.edu.pl...

> [...]
sprawa.
> prawo jest tak zle skonstruowane ze takie dzieci zazwyczaj laduja w domu

Oddanie do adopcji to *jest* prosta sprawa. Trzeba się tylko zdecydować. Bo
póki co to najczęściej jest tak, że kobiety boją się etykietki
tej-co-porzuciła-dziecko i wolą oddać je do domu dziecka (łudząc się same
przed sobą, że kiedyś je zabiorą) i odwiedzać raz lub dwa razy na rok.
Ewa

20. Data: 2000-01-27 11:59:04

Od: Scibor Rafal Lapies <s...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Jan 2000, expert wrote:

> Dobrze byłoby, żeby też te adoptowane dzieci już w szkole podstawowej
> usłyszały co to jest antykoncepcja i takie inne.
>
> Najlepiej postawic w szkolach podstawowych automaty z prezerwatywami.

Tja i oczywiscie w zlobku tez :)
Nie sadziszm, ze w szkole podstawowej to mozna wspominac o czyms anie
mowic dziecom wprost "No wiecie wzieliscie sie z nieodpowiedzialnosci
rodzicow itp."
Dzieci sa wrazliwe i mozna je uswiadamiac DELIKATNIE a nie per automaty z
prezerwatywami
Poza tym sa jeszcze adopcje na zacho
Tam moze byc dzieciom troche lepiej
Z powazaniem