Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

191. Data: 2000-01-30 01:33:58

Temat: Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 27 Jan 2000 14:16:06 GMT "Wiesio" <w...@k...net.pl> napisal(a):

>expert napisał(a) w wiadomo?ci: <3...@f...onet.pl>...
>
>Kanibalizm to wtedy gdy ten lekarz sciaga te kawalki do talerza i zjada (ale
>to ty jestes expert).

AFAIR, to Ty nazwales ludzki plod miesem.
Pozwol, ze przytocze ze slownika znaczenie slowa mieso:
"jadalne czesci zabitych zwierzat..."

Czy nadal podtrzymujesz, ze plod jest "jadalna czescia zabitego
zwierzecia"?

gr

PS Mamy kolejny przyklad osobnika, u ktorego zgoda na aborcje
podbudowana jest totalnym brakiem wiedzy. AFAIK, nauke biologii
rozpoczyna sie w 4 klasie SP. Moze Wiesio ma to jeszcze przed soba i
jest nadzieja na poprawe?
Niestety, podobna niewiedza jest czesto rozpowszechniana za pomoca
srodkow masowego przekazu, w tym rowniez za pomoca panstwowej TV.
Niedawno dal temu przyklad jeden z prowadzacych (Zygmunt Kaluzynski)
program "Patrz i sadz" poswiecony aborcji. M.in. powiezial, ze aborcja
jest dozwolona do czasu gdy mozg u czlowieka jeszcze nie funkcjonuje.

BTW, Czy uwazacie, ze kierowac nalezy sie bardziej moralnoscia czy
prawem? Takie mniej wiecej bylo pytanie "audiotele" do nadanych w tym
programie 3 filmow poswieconych aborcji.
Jesli glosujesz za moralnoscia to, zdaniem Z. K., jestes za...
(nacisniej PgDn)

... prawem do aborcji na zyczenie.
o czm mozna bylo sie dowiedziec oczywiscie dopiero po zakonczeniu
glosowania.

192. Data: 2000-01-30 01:34:00

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 27 Jan 2000 13:54:23 GMT "Wiesio" <w...@k...net.pl> napisal(a):

>Wszystkie funkcje czlowieka to plod posiada po urodzeniu i odcieciu od
>pepowiny. Do momentu przeciecia pepowiny jest to czesc organizmu kobiety,

Powaznie???
1. Zaraz po urodzeniu mogles plodzic dzieci?
2. Kobieta przed porodem miala 2 glowy, 2 serca, 4 nerki, 4 rece, w
polowie przypadkow penisa i jadra, a na dokladke, musiala sie od tego
szczelnie separowac bariera lozyskowa bo by sie te wszystkie komorki
nawzajem zniszczyly, tak jak niszcza wszystkie ciala obce.

Przyznaj sie, spales na biologii, czy jeszcze jej nie miales?

A tak powaznie, to jesli faktycznie to z Twojej niewiedzy wynika brak
szacunku dla zycia ludzkiego, to postaraj sie nadrobic braki i
przemysl to jeszcze raz. Wez to sobie do serca.

gr

193. Data: 2000-01-30 04:14:49

Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Redlarski napisał(a):

> [...]
> ... prawem do aborcji na zyczenie.
> o czm mozna bylo sie dowiedziec oczywiscie dopiero po zakonczeniu

Jakoś niezbyt dokładnie to oglšdałem, ale odniosłem wrażenie, że przesłaniem
ostatniej części filmu było "brońmy się przzed fanatyzmem, bo grozi nam...
zabijanie niewiernych". Gdyby moralność miała być najważniejsza, a obowišzujšce
prawo ułomne (w stosunku do tej moralności), to bylibyśmy o krok od wojen
krzyżowych, wojen w "jedynie słusznej sprawie". Zdecydowanie prawo na pierwszym
miejscu. Naród może kształtować swoje prawo najlepiej jak potrafi,
niejednokrotnie zgodnie z nakazmi religijnymi, zwyczajowymi itp. Ale jak już jest
prawo, to tylko prawo.
Powtórzę za jednym z poprzedników: DURA LEX SED LEX.
No i przetłumaczę: DURNE PRAWO LECZ PRAWO :-)

Pozdrowienia

Michał Adamski

194. Data: 2000-01-30 14:01:05

Od: "LeGaba" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ender napisał(a) w wiadomości: <3893619c$2@news.vogel.pl>...
>Absolutnie masz rację, co do tego doprowadza??
>To, że po obejrzeniu filmu mówią sobie: prawo to ja??

Złe prawo, degeneracja społeczeństwa polskiego, głupota, trudne warunki
zycia, które powodują brak społecznego zainteresowania czymkolwiek, poza
zdobyciem/utrzymaniem pracy i wykarmieniem siebie i rodziny.

>A w sumie formułek uczą się na pamięć, bo i tak nie rozumieją sensu
słów,
>jakie w nich używają.

W pedagogice to się nazywa efektem "tasmy magnetofonowej". Jeden głupek
uczy drugiego głupka rzeczy, które trzeci głupek wbił mu siłą do
pamięci, a których obaj nie rozumieją.

>A jak się ktoś zapyta o wyjaśnienie, to dostaje pałą za
stawianie...oporu.

A nie zawsze :))) Jak Cię kiedyś zatrzymają za przekroczenie prędkości
to (o ile całą brykę masz w porządku - co by się do innej rzeczy pies
nie doczepił!) poproś ich o homologację urządzenia ;)))
Możliwości są 3:
1. gliniarz nie będzie wiedział co to jest (najczęstsze!)
2. będzie wiedział, ale nie będzie jej miał
(w powyższych punktach - możesz następnie zaproponowac mu, by tym razem
skończyło się na upomnieniu :)))
3. pokaże homologację -

(ale to rzadki przypadek)

Valentine ;)

LeGaba
"Kto tam rusza prawą?
Lewa, lewa, lewa!" (Majakowski)

195. Data: 2000-01-30 14:54:30

Temat: Telewizja TVP 1 niedziela. Wszystko o transplantacjach na podstawie naszej dyskusji z usenetu
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z zaciekawieniem uslyszalem komentarz do ustawy o transplantacji
narzadow,
ze pacjent przyjety do szpitala
w kazdej chwili moze zastrzec brak zgody na pobranie narzadow po
smierci.

Dla mnie to zabrzmialo jak horror.

Jezeli zostaje przyjety do szpitala to przeciez maja mnie leczy i
wyleczyc

kto przy zdrowych zmyslach , bedzie dopuszczal mysl o zgodnie
i na te okolicznosc pisal testament
i skladal deklaracji o braku zgody na pobranie swoich narzadow po
smierci

Jak na razie to jednak szpitale lecza, a nie sa trupiarniami.

A moze faktycznie dawac pacjentom przy przyjmowaniu urzedowy druk
testamentu do wypelnienia.
W koncu nigdy nie wiadomo, skoro
mowi sie o narzadach na wypadek zgonu w szpitalu
to czemu nie mowic o spisaniu testamentu.

Moge nawet przygotowac standardowe druki dla pacjentow.

Mozna tam bedzie rowniez wpisywac nazwe wybranego zakladu pogrzebowego
i kolor i ksztalt wybranej trumny lub urny ( do wyboru).

196. Data: 2000-01-30 18:49:13

Od: Kłapuch <k...@f...internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Jan 2000 13:47:43 GMT, "Wiesio"
<w...@k...net.pl> wrote:

>Mam nadzieje ze mowiac "wyjatkowo uparty" bylo powiedziane w pozytywnym
>znaczeniu, ale slowo "typ" to chyba bylo dosc niegrzeczne? (...)
>Ale sie mylisz, ja przynajmniej nie uzywam wobec ciebie takich slow, choc twoje
>wypowiedzi o wiele bardziej obrazaja mnie!

Hmm, co ma to wspólnego z napadem na pewien gabinet???

--------
Mariusz
K...@f...internet.pl

197. Data: 2000-01-30 18:49:18

Od: Kłapuch <k...@f...internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Jan 2000 11:46:35 GMT, "Wiesio"
<w...@k...net.pl> wrote:

> Za
>wyzucenie do kosza pestki nic ci nie grozi ale za spalenie duzego drzewa
>mozesz dostac mandacik.

Jeœli ju? tak bardzo zeszliœmy z tematu. S?siad wyci?? w
pie? drzewo wielkoœci 2 pi?trowej kamienicy i nikt nawet
palcem nie ruszy?.
--------
Mariusz
K...@f...internet.pl

198. Data: 2000-01-30 18:49:20

Od: Kłapuch <k...@f...internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 29 Jan 2000 01:27:55 +0100, "LeGaba"
<l...@p...com> wrote:

>czy plujac pestkami jablka np. do wody niszcze masowo drzewa?

Hej, ludzie, a co z arbuzem???
--------
Mariusz
K...@f...internet.pl

199. Data: 2000-01-30 18:49:22

Od: Kłapuch <k...@f...internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Jan 2000 14:38:15 GMT, "Wiesio"
<w...@k...net.pl> wrote:

>A wiesz, ze 100% ludzi sie rodzi?

Ej, Wiesiu, nie przesadzasz?
--------
Mariusz
K...@f...internet.pl

200. Data: 2000-01-30 22:17:29

Od: A...@b...chip.pl szukaj wiadomości tego autora

"yaneek" <y...@p...com> wykombinował :

> Smieszne? Co? Jak kobiecina 35 lat, szczapa 50kg wagi, z

Śmieszny był fakt "ustawowego" podwiązywania - tzn. zautomatyzowania życia
społeczeństwa.

Historia którą opisałeś jest tragiczna.

Animek

mailto:a...@b...chip.pl http://www.free.com.pl/athys1
Co należy zrobić, gdy widzi się zagrożone wyginięciem
zwierzę, które je zagrożoną wyginięciem roślinę?

Impotencja
zapraszam do katalogu firm o zdrowiu
VILCACORA
Re: Homeopatia a działanie placebo...