Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

241. Data: 2000-02-01 13:44:51

Temat: Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Od: ---monika--- <t...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 1 Feb 2000, Wiesio wrote:

/Tam nie jest napisane na temat czy plod jest czlowiekiem czy nie ale ze plod
/istnieje. Podaj przyklad gdzie jest napisane w Pismie sw. o tym, ze plod
/jest czlowiekiem?

Tam jest wyraznie napisane, ze plod jest osoba - i to osoba wrazliwa np.
na Boga. Chyba nie powiesz, ze kawalek miesa w brzuchu Elzbiety wyczul
kawalek miesa w brzuchu Maryi? Czy myslisz, ze Elzbieta pod natchnieniem
Ducha Swietego nazwalaby kawalek miesa w brzuchu Maryi Panem? Podobno
umiesz myslec...

monika
_ _ ____________
( ! )onika__________|rochimczuk
_______________________________
http://info.fuw.edu.pl/~trochim

242. Data: 2000-02-01 14:18:43

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesio <w...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:SiBl4.28344$H...@n...tpnet.pl...
> Czy przez podlaczenie miesiecznego wczesniaka do respiratora i kroplowki
> spowodujesz ze bedzie on zyl?

Ale ta granica jest płynna! Dziś potrafimy ratować dzieci, które wczoraj
były skazane na śmierć. A co będzie jutro? Czy o czyimś człowieczeństwie ma
decydować postęp techniki?

Tylko niech nikt nie wymaga od
> kobiety odpowiedzialnosci (prawniej, finansowej itp) w zwiazku z
niechcianym
> plodem.

ROTFL! Każdy człowiek musi być odpowiedzialny za swoje czyny. Nikt nie jest
wiatropylny. Skoro ktoś współżyje (myślę tu zarówno o kobiecie, jak i o
mężczyźnie), powinien zdawać sobie sprawę z ewentualnych konsekwencji.
Dlaczego ktoś inny (poczęte dziecko) ma ponosić konsekwencje czyjegoś braku
odpowiedzialności?
Ewa

243. Data: 2000-02-01 15:00:18

Temat: Re: Telewizja TVP 1 niedziela. Wszystko o transplantacjach na podstawie naszej dyskusji z usenetu
Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

E l l i A t napisał(a) w wiadomości:
>Czy wolny handel narządami jest legalny?

Mozesz podac paragrafy ktore tego zabraniaja?

> Ciało człowieka podlega specjalnej ochronie i dysponowanie nim jest
>ograniczone, nie można np zlecić komuś jego zabicia (eutanazja), a po jego
>śmierci nie można nim swobodnie dysponować (ochrona godnego traktowania
>zwłok).

Co to za ochrona godnego traktowania, gdy o moim ciele decyduje nie ja lub
najblizsze mi osoby ale lekarz (ktory moze z tego miec wymierne korzysci)

> Mamy dwie możliwości. Ktoś wyraża zgodę na recycling swoich
narządów,...
>przyjęto wartość "ZGODA" ponieważ jest korzystniejszy z medycznego p-tu
>widzenia.

Z medycznego napewno i dla lekarzy rowniez, ale z punktu widzenia zmarlego i
jego rodziny niezbyt jest to sprawiedliwe. W cywilizowanych krajach nie ma
czegos takiego jak domniemanie zgody na cwiartowanie swojego ciala przez
lekarzy. Domniemany powinien byc brak zgody ale w naszym chorym panstwie
wszystko jest mozliwe.

244. Data: 2000-02-01 15:04:56

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>były skazane na śmierć. A co będzie jutro? Czy o czyimś człowieczeństwie ma

Dalej fantazjujac mozna sobie wyobrazic, ze czlowiek zostanie kiedys
zbudowany calkowicie bez udzialu kobiety i mezczyzna, np. przez odpowiednie
modelowanie atomow i ich laczenie

>ROTFL! Każdy człowiek musi być odpowiedzialny za swoje czyny. Nikt nie jest
>wiatropylny. Skoro ktoś współżyje (myślę tu zarówno o kobiecie, jak i o
>mężczyźnie), powinien zdawać sobie sprawę z ewentualnych konsekwencji.

Szczegolnie gdy kobieta zostala zgwalcona. Ale coz, wg ciebie powinna zdawac
sobie sprawe z konsekwencji....

245. Data: 2000-02-01 18:15:35

Od: "Ender" <j...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LeGaba <l...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3894b9a5$...@n...vogel.pl...
> A nie zawsze :))) Jak Cię kiedyś zatrzymają za przekroczenie prędkości
> to (o ile całą brykę masz w porządku - co by się do innej rzeczy pies
> nie doczepił!) poproś ich o homologację urządzenia ;)))
> Możliwości są 3:
> 1. gliniarz nie będzie wiedział co to jest (najczęstsze!)
> 2. będzie wiedział, ale nie będzie jej miał
> (w powyższych punktach - możesz następnie zaproponowac mu, by tym razem
> skończyło się na upomnieniu :)))
> 3. pokaże homologację -
>
> (ale to rzadki przypadek)
>
> Valentine ;)

Dobry pomysł! Muszę tego spróbować. Dużo jeżdżę.
Dziękuję Michał

246. Data: 2000-02-01 20:10:05

Od: "Sliwtan" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

expert <e...@f...onet.pl> wrote in message
> [...]
Sprzeciwow, a

> Dziekuje za blysk inteligencji.
> Ten urzedowy rejestr wystarczy jedynie zamienic na rejestr zgody.
> I wydawac wpis do dowodu, prawa jazdy na zgode na pobranie narzadow.
>
> Czyli rejestr dawcow,
> a nie rejestr nie-dawcow.

Powinno byc na odwrót

> Komu chce sie rejestrowac brak zgody ?
> Na tej zasadzie 99% Polakow przymusowo wyrazilo zgode.
> Poniewaz niezgoda kosztuje czas i koszt procedury,
> dlatego pacjenci i zwykli ludzie rezygnuja.

To zrobiloby sie tak, zeby zarejestrowanie braku zgody nie kosztowalo nic.
Sporo ludzi po prostu olewa problem i lepiej by bylo, zeby ich narzady
przydaly sie do czegos po smierci.

Sliwtan

247. Data: 2000-02-01 20:16:13

Od: "Sliwtan" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesio <w...@k...net.pl> wrote in message
> np.
>
> Absolutnie sie nie zgadzam! Nie mozna uwazac, ze jezeli ktos nie wyrazil
> sprzeciwu to sie zgadza na pocwiartowanie swojego ciala! Cialo,

Tak samo nie można uważać, że jeśli ktoś nie wyraził zgody to nie chciałby
przyczynić się do uratowania życia jakiejś innej osobie!

podobnie jak
> inne zeczy po zmarlym powinno byc dysponowane zgodnie z wola (a nie
> domniemana wola) zmarlego.

No właśnie. skąd wiadomo, że jest przeciwny ratowaniu życia osobom, które
potrzebują transplanacji?

Jezeli zmarly nie wypowiedzial sie na temat
> dyspozycji co do swego ciala to nalezy, tak jak w prawie spadkowym, pytac
> zgode spadkobiercow (moze oni zechca sprzedac jakies organy zmarlego i
> zrobic na tym business). Bulimy tyle kasy przez cale zycie panstwu (ZUSy,
> podatki i inne) ze nie powinno sie nas okradac rowniez z wlasnego ciala po
> smierci!!!!!!!

Nie okrada, bo nie stanowi już dla nas żadnej wartości, gdyż już nie żyjemy.

ozdr.
Sliwtan

248. Data: 2000-02-01 20:24:02

Od: "Sliwtan" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozesz podac paragrafy ktore tego zabraniaja?

> Co to za ochrona godnego traktowania, gdy o moim ciele decyduje nie ja lub
> najblizsze mi osoby ale lekarz (ktory moze z tego miec wymierne korzysci)

przecież masz szansę wyrazić swoje zdanie za życia! jeśli ci się nie
chciało, to trudno.

> [...]
> czegos takiego jak domniemanie zgody na cwiartowanie swojego ciala przez
> lekarzy. Domniemany powinien byc brak zgody ale w naszym chorym panstwie

A według ciebie pozostawienie ciała w ziemi, żeby zgniło i żeby było zżerane
przez hordy wściekłych robali i inne ścierwa jest bardziej poprawne? pomyśl
jak to się ma do pokrojenia i wsadzenia do lodówki, a potem .... aaaaa
przecież ciebie to już nie będzie obchodziło! ;)

ps. Ciekawe, jakie będziesz miał zdanie, kiedy będziesz potrzebował nerki i
nie będzie dawcy!

pzdr.
Sliwtan

249. Data: 2000-02-01 23:25:59

Od: t...@n...idg.com.pl (Tomasz Kopacz) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 01 Feb 2000 12:29:54 GMT, "Wiesio" <w...@k...net.pl> wrote:

>Kosciol przez dlugie lata mial problemy z rozroznieniem czlowieka od
>czarownicy i stad tylu ludzi spalono na stosie!

Przepraszam, ale kiedy i kogo spalono na stosie ????
Bo jak ja słyszę o masowych mordch czarownic dokonywanych przez
zakonników w œredniowieczu (a najlepiej biskupów we własnej osobie,
ganiajšcych dookoła stosu z pochodniš) to mi się œmiać chce. Wiedze o
œredniowieczu czerpie się z ksišżek historycznych, a nie z filmów w
stylu "Imię róży"
Krótkie wyjaœnienie:
Inkwizycja (œwięte officjum) nie miała prawa karać. Co najwyżej
stwierdzac fakt i potem kierować do władzy œwieckiej!
Za stosy/tortury odpowiadała władza œwiecka.
Sšdy inkwizycji to były _jedne z pierwszych_ sšdów, gdzie w ogole była
mowa o obronie, oskarżeniu itp a nie widzimisie burmistrza/pana
okolicznych ziem.
A tak w ogóle stos jest to wynalazek bodaj Kalwina (tu się moge
mylić))

A co do aborcji - ciekaw jestem, kto z dyskutantów ma/ma mieć dziecko?
Bo nie wiem, jak oni, ale dla mnie dziecko zaczyna się już od tej
"chwili", a na pewno od momentu takiej jednej kreseczki w testerze.
Bo w tym momencie okreœlone jest już 90% jego cech!
A jeżeli zarodek/zygota umiera to to jest ŒMIERĆ!
A jeżeli ktoœ mu w tym pomaga, to MORDUJE.

Tomasz Kopacz
t...@i...com.pl

250. Data: 2000-02-02 00:50:00

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 01 Feb 2000 13:35:46 GMT "Wiesio" <w...@k...net.pl> napisal(a):

>Czy przez podlaczenie miesiecznego wczesniaka do respiratora i kroplowki
>spowodujesz ze bedzie on zyl?
>Jezeli po usunieciu 2 tygodniowego wczesniaka z brzucha kobiety bedzie on
>nadal zyl, bedzie mozliwosc podtrzymania go przy zyciu i beda osoby chetne
>to finansowac i zajmowac sie nim to ja nie mam nic przeciwko. Kobieta zrzeka

Czyli to czy ktos jest zywy zalezy od czyichs finansow? Ciekawa
teoria... Sorry, nie mam wiecej czasu na zapoznawanie sie z ciagle
nowymi tego typu rewelacjami. *PLONK*

gr

Impotencja
zapraszam do katalogu firm o zdrowiu