^ Ateiści boją się śmierci ^

51. Data: 2006-12-25 18:13:08

Temat: Re: ^ Ateiści boją się śmierci ^
Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

... muu ... napisał(a):

> Tań, siostra, tańcz...
> może się kiedyś w końcu zmęczysz, wtedy pogadamy :o)

A to dzisiaj się tańczy? ;)

PS. Życzysz mi zmęczenia, tak? Dzięki, nie ma to jak życzenia
prosto z serca bliźniego. :)

Otwierasz się ...muu... i odsłaniasz swe prawdziwe oblicze.
A myślałam, że zawsze byłeś/aś szczery/a.

Pozdrawiam,
Maja

52. Data: 2006-12-25 18:20:48

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

patix<e...@w...pl>

> Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> no a jak inaczej ??
>
> ja w imieniu tych niezbyt bystrych
>
> oczywiście wiem ,że Tobie to może wydac się
> dziwne - gdyz dokoła siebie ( i w lustrze :)))
> dostrzegasz same tuzy intelektu - ale bądź
> wyrozumiały - spuść oczęta w dół - i nas zobaczysz

"kto się poniża, chciałby być wywyższony" czy jakoś tak

daruj sobie tanie chwyciki

paff

53. Data: 2006-12-25 18:23:57

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Maja<j...@i...pl>
ps.com

[...]
> Otwierasz się ...muu... i odsłaniasz swe prawdziwe oblicze.
> A myślałam, że zawsze byłeś/aś szczery/a.
[...]

LOL ;)

Paff
--
Człowiek nie samym seksem
żyje, zawsze można gazetę poczytać, jak żona nie chce.

54. Data: 2006-12-25 18:34:05

Od: "patix" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> patix<e...@w...pl>

> "kto się poniża, chciałby być wywyższony" czy jakoś tak
>
> daruj sobie tanie chwyciki

"przyganiał kocioł garncowi" czy jakoś tak :)))
a Twój chwyt niby lepszy ?

dobrze widziałeś ,że to był "figura stylistyczna"
(i to dodatkowo na wesoło ) a mimo to zapytałeś
prowokacyjnie - więc w rewanżu też sobie pozwoliłem
na (nie wysokiego lotu- to prawda )żart.

pozdrawiam
patix

55. Data: 2006-12-25 18:35:52

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

patix<e...@w...pl>

> [...]
> (i to dodatkowo na wesoło ) a mimo to zapytałeś
> prowokacyjnie - więc w rewanżu też sobie pozwoliłem
> na (nie wysokiego lotu- to prawda )żart.

może po prostu chciałem zobaczyć nieco wyższy lot w reakcji na swój
żart-nieżart? :)

i tak mnie irytujesz (i jednak 'irytujecie') - tak, tak, 'irytuję SIĘ',
whatever

paff

56. Data: 2006-12-25 18:36:40

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki<s...@l...po>

> Maja<j...@i...pl>
ps.com

> [...]
> [...]
>
> LOL ;)

No dobrze, właściwie to nie LOL.

Paff

57. Data: 2006-12-25 18:49:27

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "patix" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> czyli się zgadza ?

Ale co szczym ?

> Ty zaś zdajesz się sugerować ,że nleży bez strachu
> wejść na tory i czekać na spotkanie. I każdy
> kto tego nie robi jest strachliwy ?

Pokaż mi w którym miejscu coś takiego sugeruje.
Drugi kurwa Duch się znalazł, wkłada mi jakieś własne wynurzenia w gębe i chce
bym się z nich tłumaczył. Wal się na ryj :))

> Ja tam wole bez strachu stać na peronie i wcale
> mi nie przeszakdza byś Ty nazywał to strachem. :))

Słusznie - dłużej pożyjesz. Ale gwoli ścisłości ja o stachu pisałem, nie o
strachu :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

58. Data: 2006-12-25 19:09:13

Od: "patix" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> patix<e...@w...pl>

> i tak mnie irytujesz (i jednak 'irytujecie') - tak, tak, 'irytuję SIĘ',
> whatever

chym ?? co ja moge ??
za innych - nie ma podstaw się wypowiadać.

Prawie nic nie pisze ale jakoś widać i tak irytuję ?
Nie jesteś sam - Puciek też ostatnio odreagował na jakejś bzdurze.
Może coś w tym jest - mogę się przyznać ,że mam podświadomą
skłonnośc do prowokowania - ale nie ma w tym złych intencji

Możesz też napisać konkretnie o co Ci idzie i być okaże sie ,że jak
to zwykle bywa jest to nieporozumienie/niezrozumienie.
Np. Sławek "walnął" wprost i jakoś się to chyba (?) rozładowało.

pozdrawiam
patix

59. Data: 2006-12-25 19:19:37

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

... muu ...<p...@h...pl>

> Ale właściwie dlaczego ?

Bo to definitywny koniec. Im jest się młodszym, ten "brak mnie" wydaje się
bardziej brutalny, czerstwy, nienaturalny i przerażający.

> A dlaczego niektórzy się nie boją ?

Bo zupełnie nie mają wyobraźni (albo czasu na "pierdoły") albo już wiedzą,
że może być tak, że będzie się szczerze pragnęło śmierci albo naczytali się
o tym, co się dzieje w umierającym mózgu i przeczuwają, na czym może polegać
im również dostępna "wieczność" - pozorne rozciągnięcie w nieskończoność
odczuwanego jako hiperrzeczywistość ostatniego pięknego snu z tunelowymi i
duchowymi efektami specjalnymi a jakże.

> A dlaczego wierzący mimo wszystko
> się boją?

Być może patrząc na ogłupiałych starców z lasującymi się mózgami nie są w
stanie odrzucić myśli, że jednak ciało-dusza-duch to jedno i że ta całość
umiera bezpowrotnie (to co, że chrześcijaństwo obiecuje "ciała
zmartwychwstanie", a nie wieczne trwanie duszy bez ciała - jakoś ta
koncepcja nie trafiła do przekonania wierzącym :)? Są też może i tacy,
którzy faktycznie boją się potępienia wiecznego, zwłaszcza że przecież i tak
potępiają i zbawiają się sami (i tym z głębi serca się potępiającym może się
przyśnić ostatni straszny sen).

> A dlaczego niektórzy
> wierzący się nie boją śmierci ?

Być może nie mają wyobraźni, być może szczęśliwym trafem udało im się
zachować szczerą, niezachwianą wiarę dziecka (tym również może przyśnić się
ostatni piękny sen rozciągający się w wieczność).

[...]

Paff

60. Data: 2006-12-25 19:19:39

Od: "patix" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "patix" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Słusznie - dłużej pożyjesz. Ale gwoli ścisłości ja o stachu pisałem, nie o
> strachu :)

fakt - dopiero teraz zauważyłem ten "dowcip" :)))

coż mogę dodać - dysleksja
nie usprawiedliwia ale tłumaczy
widzę to co pasuje - a nie to co napisane.

zdrówko
patix

Sens życia, samotność, miłość i wszystko inne, co wielkie ;)
(.) Czy prawda jest potrzebna ?
Prośba - książka
Jak to jest z tymi sondażami ?
Stres