Atkinson a podwyzszony cholesterol ?

1. Data: 2006-09-11 17:50:56

Temat: Atkinson a podwyzszony cholesterol ?
Od: "Stev" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie dla stosujacych ta diete - czy zrobiliscie badanie przed i po jakims
czasie jej stosowania? Mam wrazenie, ze ktos pisal o spadku cholesterolu
(choc moge sie mylic)
Znajomy zachecony moimi osiagami chcial stosowac ta diete ale niestety ma
problem z podwyzszonym cholesterolem.

2. Data: 2006-09-11 20:23:46

Temat: Re: Atkinson a podwyzszony cholesterol ?
Od: "Stev" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiem ze atkins, ale jakos samo wyszlo :)

3. Data: 2006-09-12 10:51:21

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robilem i mam w normie 150 mialem, ponadto jako jeden z niewielu w firmie
mialem cholesterol ok
ludki co jedza konwencjonalnie mieli i maja do dzis za duzo :)
nie ukrywam ze jezdze rowerkiem troche moze to miec wplyw

--
Niedzwiedz
www.fotoblog.fc.pl

4. Data: 2006-09-20 06:39:45

Od: JackOss <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stev napisał(a):
> [...]
> (choc moge sie mylic)
> Znajomy zachecony moimi osiagami chcial stosowac ta diete ale niestety ma

W stosunku do poprzedniego roku, kiedy nie oszczędzałem się w jedzeniu,
ale łykałem simvahexal, podniósł się nieznacznie po 3 tyg.
dietetyzowania się. ALe mi chodziło o kilka kilo tylko, więc niedługo
wracam do normalnego życia. Z pilnowaniem się. Lekarz (poinformowany o
unikaniu węGlowodanów) zerknął na wyniki i zalecił "obniżenie "
codziennej dawki leku. Czyli - jakby nie ma paniki.

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

5. Data: 2006-09-20 13:43:14

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stev <s...@g...com> napisał(a):

> [...]
> (choc moge sie mylic)
> Znajomy zachecony moimi osiagami chcial stosowac ta diete ale niestety ma

..ja tez kiedys ta diete (ok. roku) stosowalem....teraz jestem jej
przeciwnikiem:)

..jesli chodzi o poziomy calkowitego cholesterolu oraz frakcje LDL, to u
zdecydowanej wiekszosci osob stosujacych ta diete poziomy ida w gore...
..u pewnej niewielkiej czesci dietowiczow poziomy w/w frakcji moga w
poczatowym okresie tej diety obnizyc sie, ale podobne wyniki mozna uzyskaz
na kazdej innej diecie odchudzajaca jesli ograniczy sie ilosc zjadanych kalorii...

.na tego typu dietach najwazniejsze sa poziomy HDL, trojglicerydy oraz
poziomy glukozy (czyli wlasciwie insuliny)...

Jeff

6. Data: 2006-09-20 18:24:10

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> a écrit dans le message de news:
eerghh$bne$...@i...gazeta.pl...
> ..ja tez kiedys ta diete (ok. roku) stosowalem....teraz jestem jej
> przeciwnikiem:)

co ty powiesz! a jak sluzy ci wege?

Jurek

7. Data: 2006-09-20 18:59:52

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> a écrit dans le message de news:
> eerghh$bne$...@i...gazeta.pl...
>
> co ty powiesz! a jak sluzy ci wege?

To już dawno przebrzmiała historia ;>
"ekspertka" od diet teraz testuje (czyt. wychwala) dietę JS (Jedynie Słuszną)...
bidulka... ;)
Ciekawe kiedy z niej zrezygnuje... ? ;>

Krystyna

8. Data: 2006-09-20 20:07:48

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam> napisał(a):

> [...]
>
> To już dawno przebrzmiała historia ;>
> "ekspertka" od diet teraz testuje (czyt. wychwala) dietę JS (Jedynie Słuszną)..

...he,he, he, widze ze sie bardzo nudzicie na tych waszych nizlych w koncu
emeryturkach, wiec musicie choc troche odreagowac wasze frustracje w usenecie
i chociaz wirtualnie swoje psychopatyczne apetyty nasycic, bo przeciez mozna
wam tylko podobno naskoczyc...

..a wy obywatelko pochwalcie sie wreszcie tutaj grupowiczom swoim wyjatkowo
wysokim HDL na optymalnej diecie...

..ach, te geny, te geny:)

******
Jeff

9. Data: 2006-09-20 21:43:27

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mozna
> wam tylko podobno naskoczyc...
>
> ..a wy obywatelko pochwalcie sie wreszcie tutaj grupowiczom swoim

"Ktoś" Krystyno za wszelką cenę pragnie być dowcipnym, ale przykro mi, bo
tylko na tych jego (jej) pragnieniach się kończy...;)))
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2006-09-21 02:09:26

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> "Ktoś" Krystyno za wszelką cenę pragnie być dowcipnym, ale przykro mi, bo
> tylko na tych jego (jej) pragnieniach się kończy...;)))

...ale to nie jest wcale dowcip...was to nawet juz nie pytam o wasze HDL,
bo sie domyslam, po waszym sposobie prowadzenia dyskusji...

szaleństwo diety... [uwaga długie]
Dietetyk - Kraków - znacie?
Hehehe
Dieta abs