Atkinson a podwyzszony cholesterol ?

11. Data: 2006-09-21 06:07:28

Temat: Re: Atkinson a podwyzszony cholesterol ?
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> a écrit dans le message de news:
ees72k$gmn$...@i...gazeta.pl...

> ...he,he, he, widze ze sie bardzo nudzicie na tych waszych nizlych w koncu
> emeryturkach,

:))))))))))))))) bidulka , nie dosc ze ma problemy ze swoja plcia, to
jeszcze wlasne problemy wmawia innym. Do emerytury to ja mam jeszcze ho, ho
ho ! :)

>wiec musicie choc troche odreagowac wasze frustracje w usenecie
> i chociaz wirtualnie swoje psychopatyczne apetyty nasycic, bo przeciez
> mozna
> wam tylko podobno naskoczyc...

ty nawet tego nie potrafisz!

> ..ach, te geny, te geny:)

to one maja taki zgubny wplyw na twoj mozg!?

Jurek

12. Data: 2006-09-21 06:09:19

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> a écrit dans le message de news:
eess8m$dq2$...@i...gazeta.pl...

> ...ale to nie jest wcale dowcip...was to nawet juz nie pytam o wasze HDL,
> bo sie domyslam, po waszym sposobie prowadzenia dyskusji...

ty sie lepiej za bardzo nie domyslaj, bo wyjdzie cos takiego ja k z tym
tluszczem zle wplywajacym na owlosienie. Do myslenia potrzebny jest mozg, a
z tym u ciebie kiepsciunio ;)

Jurek

13. Data: 2006-09-21 08:49:33

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> ..a wy obywatelko pochwalcie sie wreszcie tutaj grupowiczom swoim wyjatkowo
> wysokim HDL na optymalnej diecie...

1. Już ci kiedyś podawałam, bo mnie o to prosiłaś. Zapomniałaś? Zgubiły ci się tajne
dokumenty na mój temat? Zatem powtórzę, moje ostatnio badane HDL w 2001 r. - 96 mg/dl
a z
powodu bardzo dobrego samopoczucia nie jakoś nie mogę się zmobilizować żeby zrobić
ponownie badania dla czystej ciekawości, nie wspomnę o sporych kosztach.
2. Jeszcze nigdy nie podałaś swoich własnych wyników, kanadyjski anonimie.
Osoba uważająca siebie za kulturalną, wie, że najpierw należy podać informacje o
sobie,
a POTEM można pytać o czyjeś. Niestety w socjalistycznej Polsce ciebie tego nie
nauczono.
Za to dobrze cię wyszkolono w przesłuchiwaniu innych i nawet na grupach dyskusyjnych
nie
potrafisz z tej chorej ubeckiej formuły zrezygnować... żałosna, anonimowa,
niespełniona
nałukowo annoklej...

Krystyna

P.S. Może chociaż TERAZ będziesz uprzejma podać swój HDL?
Pytanie oczywiście retoryczne, ponieważ ja i tak już oczywiście nie mam do twoich
informacji zaufania, notoryczna kłamczucho z anty-optymalną obsesją...
Wiem, wiem... wynika to z twojej chorej wyobraźni i nic na to nie poradzisz... a do
lekarza nie ma kto cię zaciągnąć.

14. Data: 2006-09-21 12:24:10

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

się tajne dokumenty na mój temat? Zatem powtórzę, moje ostatnio badane HDL w

..nie wiem komu podawalas obywatelko, ale mnie podalas dopiero teraz...
hmm....zreszta przypuszczalem, ze masz wysoki HDL....

Prawdopodobnie jestes nosicielka rzadkiej mutacji genetycznej o ktorej
pisalem w watku : "Wysoki poziom HDL a gene pool. ***"....

> 2. Jeszcze nigdy nie podałaś swoich własnych wyników, kanadyjski anonimie.

.nie podawalem bo mnie o to nie proszono...

> Osoba uważająca siebie za kulturalną, wie, że najpierw należy podać
informacje o sobie,
> a POTEM można pytać o czyjeś. Niestety w socjalistycznej Polsce ciebie tego
nie nauczono.

..nie wiem jak bylo w socjalistycznej Polsce, ale kiedy czytam polskie grupy
poswiecone polityce oraz niektore dyskusje miedzy podobno Polakami, to mi sie
niedobrze robi od kultury tam prezentowanej...

..informacji o sobie na polskich grupach nie warto podawac, bo zbyt duzo
emerytowanych sbekow i innego rownie podejrzanego element nadal walesa sie
w polskiej sieci...Nieprawdaz?:)

> [...]
dyskusy jnych nie
> potrafisz z tej chorej ubeckiej formuły zrezygnować... żałosna, anonimowa, nies

.hmm...wot i popis twojej kutury .....wyciagnij teraz ta slome z cholew...:)

> [...]
> Wiem, wiem... wynika to z twojej chorej wyobraźni i nic na to nie poradzisz...

..zdecydowanie powinnas poprawic nie tylko kulture twoich wypowiedzi na
grupach usenetowych (chociaz osobiscie watpie aby w twoim wieku bylo to
jeszcze mozliwe) oraz powaznie pomyslala o leczeniu ...hmmm...wiadomo jakim...
mysle ze wystarczy tylko przedstawic te twoje teksty ktore zamieszczasz na
grupach internetowych pewnym specjalistom... "obywatelko pielegniarko"...:)

*******
Jeff

szaleństwo diety... [uwaga długie]
Dietetyk - Kraków - znacie?