Re: Autozłomy na parkingu - jak się pozbyć ?

Data: 2008-04-14 19:21:30
Temat: Re: Autozłomy na parkingu - jak się pozbyć ?
Od: "Jackare" <1...@p...pl>

> Pewnie glosowales na Pisiorow, albo jestes "facetem" ktory nastawia drugi
> policzek...

> Zlom, to zlom

i ch... ci do tego na kogo głosował. Jego sprawa i żaden argument w tej
dyskusji. Jeżeli auto jest czyjąś własnością, zwłąszcza mieszkańca bloku czy
osiedla, to nawej jeżeli nie jeździ ma prawo stać sobie na parkingu a
właściciel może sobie w nim urządzić skład zużytych latarek. Jak ktoś bardzo
chce mieć prywatne miejsce parkingowe, niech sobie wykupi kopertę pod domem.
W moim mieście kosztuje to cos ponad 350 zł na miesiąc. Jeżeli ktoś zrobi
coś z moją własnością, obojętnie w jakim stanie będzie, to ja podejmę kroki
które mu uświadomią że nie warto i będą to zarówno kroki legalne jak i te
niezbyt legalne ale za to bardziej skuteczne. Głosowałem na LiD jakby komuś
to było potrzebne i mam w dupie co kto o tym myśli.
--
Jackare