Aż strach się badać...

1. Data: 2010-02-10 10:22:24

Temat: Aż strach się badać...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

07,Wiekszosc_szpitali_leczy_sprzetem__ktory_szkodzi_
ludziom.html
Ciekawe, czy dotyczy to też sprzętu zakupionego przez WOŚP. Czy też
leży w piwnicy w pudłach? Nie mam nadziei, aby miało być inaczej, niż
z pozostałym...

2. Data: 2010-02-10 10:47:58

Temat: Re: Aż strach się badać...
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> sprzętu zakupionego przez WOŚP. Czy też leży w piwnicy w pudłach? Nie
> mam nadziei, aby miało być inaczej, niż z pozostałym...

E... nie... ten z WOŚP został sprzedany lekarzom do ich prywatnych gabinetów
i klinik. Nie to co w Caritasie...
http://wiadomosci.onet.pl/2126133,11,tajemnicza_sprz
edaz_posiadlosci_za_10_tys_zl,item.html

Qra

3. Data: 2010-02-10 13:11:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):
> [...]
07,Wiekszosc_szpitali_

> E... nie... ten z WO�P zosta� sprzedany lekarzom do ich prywatnych gabinet�w

Teraz po katolicku dzieci będzie suka zwyrodniała mordowaŁa

4. Data: 2010-02-10 16:10:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):
> [...]
07,Wiekszosc_szpitali_

> E... nie... ten z WO�P zosta� sprzedany lekarzom do ich prywatnych gabinet�w

A zauważyłaś jak bardzo ta ladacznica katolicka jest fałszyawa, jak
jej się popuści, to zaczyna manipulować aby zdoktrynizować osobę z nią
rozmawiającą i nagle to co mówiłaś dla niej zupełnie przestaje
istnieć, a zaczyna się ciąg prześladowań i wymysłów do tego co jest
inne i dobre, co stanowi wartość. Dobrze intuicyjnie trafiłem, że to
katolickie złodziejstwo atakuje Owsiaka za inność zachowania jedynie i
w ramach tego, nie interesuje ich to że dzieci się leczy. Liczy się to
że nie są tacy jak my i nie dają się okraść by kasa szła za chowanie
zboczonych księży wykorzystujących dzieci. Widzisz szczura zła, tym są
katolicy.

5. Data: 2010-02-10 16:23:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Feb 2010 11:47:58 +0100, Qrczak napisał(a):

> [...]
07,Wiekszosc_szpitali_

> E... nie... ten z WOŚP został sprzedany lekarzom do ich prywatnych gabinetów

Wszędzie są tylko ludzie. Kwestią wiary jest to, którym z nich się powierza
swoje pieniądze, pisałam to. Udowodnij, że Ty wybrałaś dobrze.
--

Ikselka.

6. Data: 2010-02-10 18:18:17

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

07,Wiekszosc_szpitali_l=
> eczy_sprzetem__ktory_szkodzi_ludziom.html
> Ciekawe, czy dotyczy to te=BF sprz=EAtu zakupionego przez WO=A6P.

a Ty czytac nie umiesz? zamiescisz link, o ktorym pojecia nie masz...

Samodzielne publiczne zakłady opieki zdrowotnej udzielały
świadczeń medycznych w du&#348;ej mierze przy u&#348;yciu przestarzałych technicznie
urządzeń diagnostycznych. Blisko połowa z nich została wyprodukowana przed
rokiem 2000, w tym większość przed 1997 r. Najstarsze urządzenia medyczne
miały
ponad 40 lat.

plus doczytaj jakiej aparatury ten raport dotyczyl i w ogole wysil sie i
przegladnij chociaz ten raport zanim zaczniesz jakies wnioski wyciagac...

i.

7. Data: 2010-02-10 18:23:43

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

> [...]
07,Wiekszosc_szpitali_

> E... nie... ten z WOŚP został sprzedany lekarzom do ich prywatnych

..jak z tymi swieczkami, sprzedaja za 5 zl, a na cele charytatywne
przeznaczaja z tego 10 groszy. Z takim "przelicznikiem" to jest jeden wielki
scam!

i.

8. Data: 2010-02-10 18:27:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Feb 2010 18:18:17 +0000 (UTC), Iwon(K)a napisał(a):

> [...]
> przegladnij chociaz ten raport zanim zaczniesz jakies wnioski wyciagac...

Doczytałam, że nie ma jak ani kto obsługiwać tych nowych urzadzeń, bo nie
ma szkoleń ani serwisu - sam zakup wiosny nie czyni. A teraz Ty to sobie
doczytaj.
--

Ikselka.

9. Data: 2010-02-10 18:30:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Feb 2010 18:23:43 +0000 (UTC), Iwon(K)a napisał(a):

> [...]
>

> ..jak z tymi swieczkami, sprzedaja za 5 zl, a na cele charytatywne
> przeznaczaja z tego 10 groszy. Z takim "przelicznikiem" to jest jeden wielki

No bo przeciez jak wiadomo świeczki biorą się z nieba.

--

Ikselka.

10. Data: 2010-02-10 19:00:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a napisał(a):
> [...]
>

> ..jak z tymi swieczkami, sprzedaja za 5 zl, a na cele charytatywne
> przeznaczaja z tego 10 groszy. Z takim "przelicznikiem" to jest jeden wielki

Rany świeczka kosztuje ok; złotówki, z tej świeczki zarabia firma,
hurtownia, sklep, transport i im się opłaca. A katol chce pięć złotych
i tylko 10 groszy na potrzebujących. Przecież to złodziejstwo w biały
dzień, teraz rozumiem dlaczego Owsiaka sprzęt trafia do szpitali, a
katolickiej pomocy nie widać nigdzie.
Owsiak pomaga, a Caritas pasie się na nieszczęściu ludzi.
Dzięki nie wiedziałem, tylko przypuszczałem, że tak jest.

Pozdrowienia z kursu :-)
nosacizna
STEREOTYP
Świnie!