BEFSZTYK, KAYAH I DIETA

1. Data: 2001-04-02 08:52:54

Temat: BEFSZTYK, KAYAH I DIETA
Od: "GG." <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dień dobry wszystkim grupowiczom.

W zasadzie już miałem się z wami żegnać z okazji przejści ana dietę, ale prz
yszło mi do głowy , ż emoże mi pomożecie:
1. w diecie kayah występuje befszty w ilościach ogromnych. Czy mozecie podac
jakieś przepisy na befsztyki W MIARĘ DIETETYCZNE, bo przecież 14 dni jedzien
ia nawet dobrego miecha to dramat.

2. Czy ktoś się otchudzał wg. tej diety i jakie osiągnął wyniki ?!?

3. Czy objawy osłabienie organizmu, dusności, bladej skóry sa naturalne, czy
tez osoba mająca takie objawy powinna czymprędzej wrócić do zdrowego, tłuste
go jedzenia i zapomnieniu o diecie ?!??

Wszystkich bardzo serdecznie pozdrawiam

Grześ G (GG.)

1. Data: 2001-04-02 09:22:07

Temat: Re: BEFSZTYK, KAYAH I DIETA
Od: "GG." <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie muszę, ale chciałbym jej spróbować.
W zeszłym tygodniu jechałem na 1000 cal. Jestem mniejszy o 5 kg tj 4% mojej
wagi.
Teraz dla odmiany chciałem coś innego. Tylko te cholerne befsztyki. Niby nie
jest to złe, ale 14 dni to samo ??

GG.

Użytkownik Magda <M...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9a9gbq$877$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

1. Data: 2001-04-02 09:35:31

Od: "Eponina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GG." <l...@k...net.pl> napisał

> [...]

dieta 1000 kalorii plus troche ruchu? Rok temu schudłam w ten sposób 18 kilo
i nie musiałam jeść codziennie tego samego :-)

pozdrawiam

Monika

1. Data: 2001-04-02 09:36:41

Od: "Magda" <M...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-04-02 09:53:23

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eponina" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
kilo
> i nie musiałam jeść codziennie tego samego :-)

W pelni sie z Toba zgadzam. Ta dieta Kayah jest niezdrowa. Nie dosc, ze
zawiera befsztyk to jeszcze codziennie te jaja, a to wiadomo - cholesterol -
brrrrrrrrrrrrrrrr. Postanowilam liczyc kalorie i swojemu szczesciu aplikowac
dieta "a la Wilma"

pozdr. Wilma

1. Data: 2001-04-02 10:29:28

Od: "GosiaP" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
podac
> jakieś przepisy na befsztyki W MIARĘ DIETETYCZNE, bo przecież 14 dni

Ja wlasnie dzisiaj zaczynam te diete. Mam zamiar jesc mieso z indyka zamiast
befszytka. Niedawno zadalam to samo pytanie i chyba od Joanny dostalam
przepis na befsztyk z piersi indyka. Mam nadzieje, ze przez dwa tygodnie
wytrzymam. Pewnie mozna jeszcze innych rzeczy probowac.

> 2. Czy ktoś się otchudzał wg. tej diety i jakie osiągnął wyniki ?!?

powiem za 2 tygodnie :)))

> [...]
czy
> tez osoba mająca takie objawy powinna czymprędzej wrócić do zdrowego,

Moze lepiej pojsc do lekarza.
A tak w ogole to najlepiej udac sie do dietetyka albo innego instytutu
zywienia, przebadac sie i dowiedziec sie jaka dieta bedzie najlepsza.
Przeciez kazdy z nas ma inny organizm i inaczej powinien sie odzywiac.

Pozdrawiam
Odchudzajaca sie Gosia

1. Data: 2001-04-02 10:38:30

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

GG. <l...@k...net.pl> wrote:

> 2. Czy kto? si? otchudza? wg. tej diety i jakie osi?gn?? wyniki ?!?

Ja jestem w trakcie diety, dzisiaj 8 dzien, schudlam narazie 4 kg:-)))

> 3. Czy objawy os?abienie organizmu, dusno?ci, bladej sk?ry sa naturalne, czy
> tez osoba maj?ca takie objawy powinna czympr?dzej wr?ci? do zdrowego, t?uste
> go jedzenia i zapomnieniu o diecie ?!??

Przez 3,4 pierwsze dni odczuwalam glod i bylam slaba, zwaszcza, ze postanowilam
nic nie jesc po 18. Ale teraz moj organizm sie przyzwyczail i naprawde dobrze sie
czuje. Mysle, ze jak skoncze ta diete, bede dalej jesc niewielkie porcje, bo
po prostu zoladek mi sie skurczyl:-))
Moze sprobuj lykac jakies witaminy??

Pozdrawiam, megi

1. Data: 2001-04-02 10:41:28

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

GG. <l...@k...net.pl> wrote:

> Nie musz?, ale chcia?bym jej spr?bowa?.
> W zesz?ym tygodniu jecha?em na 1000 cal. Jestem mniejszy o 5 kg tj 4% mojej
> wagi.
> Teraz dla odmiany chcia?em co? innego. Tylko te cholerne befsztyki. Niby nie
> jest to z?e, ale 14 dni to samo ??

Wcale nie to samo!!! Zwroc uwage, ze 4 dnia masz 3 jogurty, twarozek, 3 dnia
wedlina, 5 chuda ryba - nie przesadzaj, naprawde nie jest tak zle:-)

Pozdrawiam, megi

1. Data: 2001-04-02 11:01:50

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> wrote in message

> Ja jestem w trakcie diety, dzisiaj 8 dzien, schudlam narazie 4 kg:-)))

o rany 4 kg w 8 dni. Wyltumaczcie mi jak to dziala. Z tego co wiem to aby
spalic 1 kg tluszczu trzeba zuzyc 6 000 kalori. Wychodzi ze schudlas 0,5 kg
dziennie, co daje 3 000 kalorii dziennie. Przecież aby spalic tyle kalorii
musialabys nic nie jesc, i na dodatek sporo zwiekszyc wysilek fizyczny. A
przeciez jakas tam ilosc kalorii jednak zjadasz (ok. 1000?). Czy taki spadek
wagi to nie tylko utrata tluszczu ale też wody?
dociekliwa Asia :)

1. Data: 2001-04-02 11:18:15

Od: "Eponina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl>

> o rany 4 kg w 8 dni. Wyltumaczcie mi jak to dziala. Z tego co wiem to aby

Cudów nie ma... szybki spoadek wagi na początku odchudzania to skutek
odwodnienia. Tłuszcz znika wolniej i dłużej to trwa. Życzę wytrwałości.

Monika

P.S. Nie wierzę w "diety -cud" trwające tydzień, czy dwa. Kilogramy zrzucone
w taki sposób szybko wracają, często z nawiązką. Trzeba ograniczyc kalorie,
zwiększyc wysiłek fizyczny i na zawsze zmienić nawyki żywieniowe. Wtedy jest
szansa na stałą utrate wagi.

M.

pyszny szpinak
Pozytywne wspomnienie komuny :)