BEZPIECZEŃSTWO NA OGRODACH.

31. Data: 2007-02-28 21:40:58

Temat: Re: BEZPIECZEŃSTWO NA OGRODACH.
Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Ja piszę pół żartem, ale Dirko zawsze serio.

To zacznij się podpisywać, chociaż pół żartem :-D

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

32. Data: 2007-02-28 22:39:56

Temat: Re: BEZPIECZEN~STWO NA OGRODACH.
Od: "Tadeusz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrozumiałem. Ale naliczyłem 3 posty do tego "na ogrodach" pijące
> (subtelnie), więc jako niereformowalny pedagog spieszę wyjaśnić :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michał

A towary zostały wysprzedane,czy wyprzedane kolego niereformowalny pedagogu?

33. Data: 2007-02-28 23:26:58

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> likwidacja ogródkow działkowych przynajmniej w centrach wszystkich miast
> spowoduje gwałtowne obniżenie czynów jak powyżej!
> i tak zresztą się stanie.
>
> moon

Jak Cię dopadnie żabi król to popamiętasz, hehe.:-)

Pozdrawia kolejno boletus

34. Data: 2007-03-01 01:25:56

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz wrote:

> A towary zostały wysprzedane,czy wyprzedane kolego niereformowalny pedagogu?

????????

Pozdrowienia,
Michał

35. Data: 2007-03-01 07:35:47

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eeeech, z salonowcem mi się pomyliło :-D

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

36. Data: 2007-03-01 09:27:04

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz wrote:

> A towary zostały wysprzedane,czy wyprzedane kolego niereformowalny pedagogu?

http://sjp.pwn.pl/

Wycinaj wszystko, co nie ma nic wspólnego z Twoją odpowiedzią, sygnatury
i podpisy wycinaj zawsze. Grupa jest w hierarchii pl, więc każdego
obowiązuje pisanie po polsku. Słowników w sieci jest kilka, adres
jednego podałam.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

37. Data: 2007-03-02 17:08:19

Od: "Nie Zmieszany" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> [...]

Lustracja?

> Tadeuszu, zawoalowane aluzje najwyraźniej do Ciebie nie docierają,
> więc prosto z mostu: nie mówi się "na ogrodzie" tylko "w ogrodzie".

Skoro to *czerwona zaraza* to moze jednak pozostac przy "na ogrodzie"
:-)

38. Data: 2007-03-03 04:37:07

Od: "Tadeusz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ogrodzie,W ogrodzie,W ogrodzie,W ogrodzie,W ogrodzie,W ogrodzie,W ogrodzie,W
ogrodzie,W ogrodzie,W ogrodzie, dziękuję za nauki mądrych i mądrzejszych,

39. Data: 2007-03-03 06:29:21

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
ogrodzie,W
> ogrodzie,W ogrodzie,W ogrodzie,W ogrodzie,W ogrodzie,

A szlachcic na zagrodzie równy wojewodzie

w drodze do Limanowej
wierzba na żywoplot
dicentra
Flambułajany :-) - najpiękniejsze drzewo
Mięta?