Re: BLAGAM trzese sie Jak sobie siebie opanowac

From: "Qrczak" <q...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: BLAGAM trzese sie Jak sobie siebie opanowac
Date: Thu, 22 Jul 2010 09:48:54 +0200

Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości grup
.pl...

> Spójrz na jego odpowiedź- nie wiem, co gorsze... On nie żartuje- on
> naprawdę niczego (poza np bólem fizycznym) nie czuje. Spotkałem się też
> z kimś takim... Na kursach widzenia aury mówią, że jak ktoś się nauczy
> obserwować aurę innych ludzi- bez problemów będzie znać ich emocje.
> Będzie się potrafił w nie "wstrzelić". Jednak może się spotkać z
> osobami, u których w ogóle nie zaobserwuje aury. Niektórzy twierdzą, że
> to są demony.

Myślę Chironie, że ci, co już kiedyś walczyli z demonami, sobie poradzą. A
ci, co jeszcze przyjemności tej nie mieli, nabędą odpowiednią odporność. Dla
mnie bardziej niepokojącym byłoby, gdyby demonom towarzyszyły mniejsze złe
duszki w większej ilości.

Qra