BYŁO : Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.

61. Data: 2007-10-18 08:18:49

Temat: Re: BYŁO : Korwin-Mikke obraziłniepełnosprawne dziecko.
Od: a...@o...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

szrek czy jakis tam idiota pisze:

> "Przejadl" wszystko w czasach prosperity, nie pomyslal o przyszlosci - sam
> sobie winny. W programie UPR chodzi o to, ze kazdy odpowiada za siebie. A
> to nie jest popularny poglad, bo czesc ludzi woli cos tam od pPanstwa
> dostac i nie miec problemu.

- od panstwa oczekuje tylko chlopie tego co zapisano w Konstytucji i nic
wiecej. Kierujac sie polityka UPR latwo dojdziesz szreku czy trollu do
pytania, po co mam placic podatek na takie panstwo co w nim korwin premierem
bedzie nic mi to nie da - korwin wezmie kase jako premier darmozjad a ja
bede musial placic za wszystko i za idiotow 460 sztuk plus senat i
prezydent, po co? Skoro to polityka realna niech jako premier zarabia w
hucie stali, a premierem bedzie harytatywnie.

> A ja Ci dam inny przyklad. Nie chodze do Panstwowego lekarza poniewaz:
> - czesci potrzebny mi specjalnosci, jak chocby najbardziej podstawowego
> dentysty, nie ma w mojej przychodni,

- no nie... ludzie... od kiedy dentysci musza byc w poradni??? do dentysty
idziesz bez skierowania - byle mial podpisana umowe z NFZ

> - poszlismy raz z dzieckiem do przychodni i jeszcze szybciej stamtad
> wyszlismy - ze slow lekarza wyszlo, ze dziecko jest obloznie chore, mimo
> iz wszystko bylo w normie, co potwierdzili pozniej dwaj niezalezni lekarze
> w prywatnej przychodni

no i czego to dowodzi? chlopie... a prywatnie spotkal bys tych panow lekarzy
z przychodni i ich rad bys posluchal bo nie stac cie by bylo placic 10 razy
kazdemu lekarzowi zeby tylko uslyszec ze dziecko zdrowe.

> - prztykald szczepien - chcesz dziecko kuc kilka razy - masz to za darmo,
> chcesz raz - placisz, a skoro mama placic to wole wybrac gdzie i komu dam
> zarobic.

teoretycznie chlopie... tak jak teoretyczne sa wynurzenia UPR. do dobrej
szkoly nie przyjmuja byle kogo i byle dziecko nawet za duza kase.

> I teraz najlepsze. Razem z zona w 2006 "zrzucilismy" sie na sluzbe zdrowia
> X zlotych. Z uslug nie korzystalismy nawet raz. Prywatnie wydalismy 0.6X
> zlotych, wliczajac to pobyt zony w szpitalu, badania ciazowe i porod.

chlopie... co ty piszesz??? zerknij w gore! co pisales??? ze z dzieckiem
byles u lekarza w przychodni - wiec jednak korzystasz. Wyliczenie tez
super!!! gratuluje - w tym roku bylem zdrowy jestem w "plecy", co to za
pieprzenie... chlopie ludzie ze stanow tu sie lecza prywatnie bo tanio, z
anglii i niemiec lecza zeby u nas. To teraz posluchaj... jak jestes zdrowy -
zyj jak najdluzej, to jest ok ale w stanach (poczytaj) jak masz operacje
jakas to dom sprzedajesz, kredyt bierzesz na 20 lat, ty masz pojecie co to
znaczy dla calej rodziny taka operacja??? Wierze w kapitalizm ale nie
debilny... poczytaj sobie jak wyglada opieka zdrowotna w innych krajach a
pozniej sie wypowiadaj.

arek

62. Data: 2007-10-18 08:27:30

Od: a...@o...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

LM pisze

> No tak - Korwin obraża ludzi - a Ty jak rozumiem - szczyt taktu

- zawsze rownam do poziomu rozmowcy, ani ciut wiecej. Co do taktu to jak
rozumiem juz sie wypowiedziales w kwestii swoich kolezanek

63. Data: 2007-10-18 09:07:17

Od: e-Shrek <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Studio1 pisze:
> szrek czy jakis tam idiota pisze:

Gratuluje poziomu.

> - od panstwa oczekuje tylko chlopie tego co zapisano w Konstytucji i nic
> wiecej. Kierujac sie polityka UPR latwo dojdziesz szreku czy trollu do

Wojsko, policja itp. Na to masz podatki, a nie na finansowanie fikcji
jaka jest darmowa sluzba zdrowia.

> - no nie... ludzie... od kiedy dentysci musza byc w poradni??? do
> dentysty idziesz bez skierowania - byle mial podpisana umowe z NFZ

Czytaj ze zrozumieniem prosze.

> no i czego to dowodzi? chlopie... a prywatnie spotkal bys tych panow
> lekarzy z przychodni i ich rad bys posluchal bo nie stac cie by bylo
> placic 10 razy kazdemu lekarzowi zeby tylko uslyszec ze dziecko zdrowe.

Prywatnie nie poszedl bym do takiego lekarza. Prywatnie mam wybor do
kogo pojde i komu zaplace. jesli mi sie nie podaba daje zarobic komus
innemu.

> teoretycznie chlopie... tak jak teoretyczne sa wynurzenia UPR. do dobrej
> szkoly nie przyjmuja byle kogo i byle dziecko nawet za duza kase.

Praktycznie kolego, praktycznie.

> chlopie... co ty piszesz??? zerknij w gore! co pisales??? ze z dzieckiem
> byles u lekarza w przychodni - wiec jednak korzystasz.

NA obowiazkowej wizycie po porodzie. Nie masz wyboru.

> Wyliczenie tez
> super!!! gratuluje - w tym roku bylem zdrowy jestem w "plecy", co to za
> pieprzenie...

Jak czytales nie bylem, i korzystalem z lekarzy wiecej niz zwyklem.

> [...]
> zdrowy - zyj jak najdluzej, to jest ok ale w stanach (poczytaj) jak masz
> operacje jakas to dom sprzedajesz, kredyt bierzesz na 20 lat,

Albo korzystasz zubezpieczenia. Ale nie przymusowego, tylko tego ktore
sam sobie wybrales. Zrozum, ze chodzi o mozliwosc wyboru jak i gdzie
bede sie leczyl, a nei tam gdzie jeden urzedas z drugim mi kaze.
Przy powazniejszych operacjach w panstowej SZ musisz czekac - czasem za
dlugo. Prywatnie masz od reki praktycznie. Wolisz placic i czekac - Twoj
wybor. Ja wole placic i korzystac. I moc zmienic jesli nie jestem
zadowolony z poziomu swiadczonych uslug.

Pozdrawiam,
e-Shrek

64. Data: 2007-10-18 09:33:33

Od: a...@o...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

szrek czy jakis tam idiota pisze:

> Wojsko, policja itp. Na to masz podatki, a nie na finansowanie fikcji jaka
> jest darmowa sluzba zdrowia.

wojsko, policja !!! to jest dopiero fikcja - i jeszcze im mandaty plac.
Wojsko? po co te stare t80 co ledwie jezdza i kilka hamerow co wyzebrali od
stanow, co miliony moich zlotowek na to ida? chory jestes? NIE CHCE BY MOJA
1 ZLOTOWKA NA POLICJE I WOJSKO SZLA - ok? ani dla polglowka z lpr

> Prywatnie nie poszedl bym do takiego lekarza. Prywatnie mam wybor do kogo
> pojde i komu zaplace. jesli mi sie nie podaba daje zarobic komus innemu.

to pewnie na czole ma wypisane ze zly lekarz z niego hahaahahaaaa idziesz do
najblizszego jak dotad pokazales z dentysta i nie masz zadnego pojecia do
kogo bo jednemu lekarz pomoze a drugiemu nie - takie zycie.

> NA obowiazkowej wizycie po porodzie. Nie masz wyboru.

oooooooo byl porod - a gdzie? w prywatnej klinice czy tez publicznie?

> Jak czytales nie bylem, i korzystalem z lekarzy wiecej niz zwyklem.

czyli moze policzysz jeszcze raz i dodasz zone i dziecko do X i moze X0,6 ci
nie wyjdzie?

> Albo korzystasz zubezpieczenia. Ale nie przymusowego, tylko tego ktore sam
> sobie wybrales. Zrozum, ze chodzi o mozliwosc wyboru jak i gdzie bede sie
> leczyl, a nei tam gdzie jeden urzedas z drugim mi kaze.

masz prawo pojsc prywatnie, ale nie mow mi ze system publiczny jest zlem bo
to fikcja dla idiotow. niestety procedury medyczne sa coraz drozsze i musi
tu panstwo pamagac i zabezpieczac chorych - bo dzis jestes zdrowy a jutro
cie samochod potraci i ucieknie, a ty lezac na ulicy we wlasnej krwi
bedziesz sie zastanawial czy taniej dzwonic po ksiedza czy po pogotowie.

> [...]
> wybor. Ja wole placic i korzystac. I moc zmienic jesli nie jestem
> zadowolony z poziomu swiadczonych uslug.

no to stary.... plac - kto ci broni? jedz do niemiec i tam sie lecz w
prywatnej klinice, a skoro lubisz liczyc to policzmy ile bys zebral kasy
przez rok na swoje leczenie w prywatnej klinice.... skladka od poczatku roku
sie zmieniala wiec powiedzmy 180 zl/mc x12 = 2160 zl = ok.600 euro. Tak cale
600 euro - jedz chlopie do niemiec i zrob se tam operacje :-) hhahanaaaaaaaa
tak... podjedz do kliniki rzuc te 600 euro i w koncu poczuj sie jak
prawdziwy kapitalista - ty tu rzadzisz!

65. Data: 2007-10-18 09:45:42

Od: e-Shrek <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Studio1 pisze:
> szrek czy jakis tam idiota pisze

To w ramach kultury i poszanownia o ktorej piszesz co czas jakis?

> [...]
> od stanow, co miliony moich zlotowek na to ida? chory jestes? NIE CHCE
> BY MOJA 1 ZLOTOWKA NA POLICJE I WOJSKO SZLA - ok? ani dla polglowka z lpr

To sobie wybierz tak, zebys nie musial placic ;-)

> [...]
> idziesz do najblizszego jak dotad pokazales z dentysta i nie masz
> zadnego pojecia do kogo bo jednemu lekarz pomoze a drugiemu nie - takie

Czytaj ze zrozumieniem.

> oooooooo byl porod - a gdzie? w prywatnej klinice czy tez publicznie?

j.w.

> czyli moze policzysz jeszcze raz i dodasz zone i dziecko do X i moze
> X0,6 ci nie wyjdzie?

j.w.

> [...]
> jutro cie samochod potraci i ucieknie, a ty lezac na ulicy we wlasnej
> krwi bedziesz sie zastanawial czy taniej dzwonic po ksiedza czy po

j.w.

> [...]
> hhahanaaaaaaaa tak... podjedz do kliniki rzuc te 600 euro i w koncu
> poczuj sie jak prawdziwy kapitalista - ty tu rzadzisz!

EOT.

Pozdrawiam,
e-Shrek

66. Data: 2007-10-18 10:17:56

Od: a...@o...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

E-szreku szerokiej drogi... ahoj... popisz czasem cos na blogu tego idioty z
brodka...

67. Data: 2007-10-18 12:35:28

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Studio1" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
.
> LM pisze

> - zawsze rownam do poziomu rozmowcy, ani ciut wiecej. Co do taktu to jak
> rozumiem juz sie wypowiedziales w kwestii swoich kolezanek

No cóż - jeśli nie odróżniasz szczerej informacji od epitetów, to pozostaje
mi tylko współczując zakończyć rozmowę

LM

68. Data: 2007-10-18 12:45:47

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
> senat i prezydent, po co? Skoro to polityka realna niech jako premier
> zarabia w hucie stali, a premierem bedzie harytatywnie.

I tutaj widać, że mówisz o rzeczach o których nie masz pojęcia. Bo tak się
składa, że UPR mówi nie tylko to, że państwo nic nie da, ale przede
wszystkim to - że w związku z tym także prawie nic nie weźmie. Jak by mi
zostawało w kieszenie to co płacę państwu - to mnie by u lekarzy na rękach
nosili, a moje dzieci w szkole. Tyle mógłbym im płacić.

> - no nie... ludzie... od kiedy dentysci musza byc w poradni??? do dentysty
> idziesz bez skierowania - byle mial podpisana umowe z NFZ

Ty w ogóle rozumiesz to co czytasz? Chodzi o to, ze dostęp do państwowych
lekarzy to fikcja. Bo albo nie ma specjalistów, albo są do nich
wielomiesięczne kolejki. A czy wymaga to skierowania, czy nie to nie ma w
tej sytuacji najmniejszego znaczenia. Bo dostajesz skierowanie, a potem i
tak zwykle musisz bulić prywatnie.

> no i czego to dowodzi? chlopie... a prywatnie spotkal bys tych panow
> lekarzy z przychodni i ich rad bys posluchal bo nie stac cie by bylo
> placic 10 razy kazdemu lekarzowi zeby tylko uslyszec ze dziecko zdrowe.

Tylko że dobry system finansowania elminuje złych lekarzy. Tak jak np.
uwolnienie handlu eliminuje złe sklepy. Pamiętasz sklepy za komuny - choćby
słynną sieć Społem? Wystarczyło uwolnić rynek - i sytuacja natychmiast się
zmieniła. Nie musiałbym chodzić 10 razy do lekarzy - w krótkim czasie
większość marnych by się wykruszyła.

> teoretycznie chlopie... tak jak teoretyczne sa wynurzenia UPR. do dobrej
> szkoly nie przyjmuja byle kogo i byle dziecko nawet za duza kase.

A niby dlaczego teoretycznie? Jeszcze się nie zetknąłem z przypadkiem, żeby
prywatnie nie chcieli leczyć, jak masz kasę. A państwowo - jak najbardziej -
umierających wożą od szpitala do szpitala bo nikt ich nie chce przyjąć.

> chlopie... co ty piszesz??? zerknij w gore! co pisales??? ze z dzieckiem
> byles u lekarza w przychodni - wiec jednak korzystasz.

A to dziecko jest nim, czy żoną? :-P

> [...]
>operacja??? Wierze w kapitalizm ale nie debilny... poczytaj sobie jak
>wyglada opieka zdrowotna w innych krajach a pozniej sie wypowiadaj.

A słyszałeś może o prywatnych ubezpieczeniach? Poczytaj może np. o tym - jak
to zorganizowano w Holandii, gdzie publiczna służba zdrowia robiła bokami -
a teraz funkcjonuje bodaj najlepiej w Europie.

LM

69. Data: 2007-10-18 12:54:22

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
> od stanow, co miliony moich zlotowek na to ida? chory jestes? NIE CHCE BY
> MOJA 1 ZLOTOWKA NA POLICJE I WOJSKO SZLA - ok? ani dla polglowka z lpr

Są pewne oczywiste funkcje państwa - taką najbardziej oczywistą (po to
państwo powstaje) - jest zapewnienie bezpieczeństwa obywatelom. Stąd wojsko
i policja. Oczywista jest też MINIMALNA administracja i system prawny. Bez
tego nie ma państwa - kto tego nie rozumie - w ogóle nie powinien zabierać
głosu - niech najpierw dokształci się z abecadła a potem bierze za czytanie.

Oczywiście dyskusja o wielkości czy kształcie armii, to zupełnie inna bajka

> to pewnie na czole ma wypisane ze zly lekarz z niego hahaahahaaaa idziesz
> do najblizszego jak dotad pokazales z dentysta i nie masz zadnego pojecia
> do kogo bo jednemu lekarz pomoze a drugiemu nie - takie zycie.

Oczywiście - tyle że trzeba tworzyć system który eliminuje tych kiepskich.
Nigdy nie zrobisz tego do końca - ale w dużym stopniu tak. Wystarczy
popatrzeć na rynek innych usług. Źli fachowcy po prostu bankrutują. Przy
normalnie działającym systemie finansowania, normalnej dostępności do
lekarzy i normalnie działających sądach (odszkodowania za błędy w sztuce) -
tutaj byłoby to samo.

/.../

> [...]
> bedziesz sie zastanawial czy taniej dzwonic po ksiedza czy po pogotowie.

Służba zdrowia może być jaka sobie chce - byle system finansowania zdrowy. A
co do pomocy państwa - jakby obniżyli podatki, to ludzi byłoby stać na
droższe ubezpieczenie. A państwo ZAWSZE najmniej efektywnie wykorzystuje
przekazywane mu środki - to zostało już dawno udowodnione więc nie podlega
dyskusji.

> no to stary.... plac - kto ci broni?

Broni mi państwo - zabierając pod przymusem te pieniądze, które mógłbym na
to przeznaczyć.

> [...]
>600 euro i w koncu poczuj sie jak prawdziwy kapitalista - ty tu rzadzisz!

Albo rżniesz głupa, albo nim jesteś.
Składka na AC samochodowe wynosiła mnie w zeszłym roku ok. 1000 zł (jeden
tysiąc złotych). I jakoś nie przeszkodziło mi to wykonać naprawy na koszt
ubezpieczyciela za 27 tys zł (dwadzieścia siedem tysięcy złotych). Mówi Ci
to coś?

LM

70. Data: 2007-10-18 13:29:54

Od: a...@o...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

LM pisze {...}

> Albo rżniesz głupa, albo nim jesteś.

kulturka

> [...]
> ubezpieczyciela za 27 tys zł (dwadzieścia siedem tysięcy złotych). Mówi Ci

mowi zes glab ostatni i ze masz pojecie o rynku jak UPR. myslisz ze
ubezpieczyciel ot tak sobie wyczarowal ta kwote? z nieba mu spadla? Za to
zaplacisz wyzsza skladke na przyszly rok. Jak bys mial choc cien
inteligencji 18-latka, zadal bys sobie pytanie czemu placisz 1000 a
dostajesz 27.000 pomyslales chwilke? pomoge ci. Dlatego ze firma wyliczyla
sobie prosto : ilosc w roku wypadkow z tytulu AC jest X, sredni koszt
naprawy samochodu jest Y, wystarczy sobie pomnozyc X*Y=Z (koszt napraw
wszystkich ubezpieczonych AC samochodow w roku). Dalej szacowane jest ryzyko
i dodawana marza - i cala tajemnica. Pewnie jak tego nie zrozumiales zadasz
pytanie czemu to pisze - ano pisze to po to ze jednak ludzie choruja
czesciej niz maja wypadki - wiec ryzyko jest wieksze, im wieksze ryzyko tym
wieksza skladka. Mowi ci to cos?

Szkoda mojego czasu. ja ide zarabiac kase, a ty sie jeszcze pomundruj na
tematy o ktorych pojecia nie masz w koncu tylko darmozjad z ciebie wg
korwina

Arek

Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.
Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.
Psycholog w Warszawie
Slownik elektroniczny angielsko-angielski
Karta parkingowa - a oplaty