Re: Bańki a pójście do szkoły

Date: Mon, 05 Nov 2007 14:51:41 +0100
From: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Bańki a pójście do szkoły

Jacek napisał/wrote dnia/on 2007-11-04 21:20:
> Wszystko to prawda, ale młody chce iść i będzie płacz, jak
> zostanie w domu. Zawiózbym go pod szkołę i potem odebrał.

Jeśli ma zwolnienie to może pisać klasówkę w innym terminie -
nauczyciel powinien mu to umożliwić.

> W sumie czuje się dobrze. Nikogo też nie zarazi (pytaliśmy
> lekarza na wizycie).

A pytaliście lekarza czy może iść do szkoły?

Ja bym nie posłał dzieciaka. Świeżo po antybiotyku albo jeszcze w
trakcie kuracji ma bardzo osłabiony układ immunologiczny i takie
wyjście z domu może skończyć się kolejną serią antybiotyków i
jeszcze dłuższym siedzeniem w domu. W każdym razie u mnie zwykle
tak się właśnie kończyło wychodzenie z domu w trakcie brania
antybiotyku. IMVHO należy dzieciaka zatrzymać, skończyć spokojnie
kurację, do tego dawać preparaty bakteryjne na odbudowanie flory
po antybiotyku (w każdej aptece Ci doradzą jakie warto dawać),
witaminy i minerały - i jeszcze ze 2-3 dni trzymać w domu.

Pozdr,
--
ŁK