Bardzo praktyczna porada potrzebna

11. Data: 2003-09-16 23:16:43

Temat: Re: Bardzo praktyczna porada potrzebna
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> patrzy (od sasiadki) nie na twoje okna, ale na sciane Twojego
> domu. A w tym miejscu na scianie namaluj wielka dupe ...
>
> Pozdrowienia,
> Michal

W jakim stanie ?:-))

Pozdrawia dupnie boletus

12. Data: 2003-09-16 23:30:17

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uniemożliwiam:-)), ale i tak chciałabym tego świerka skrócić - gdzieś tak
na
> 3,5 - 4m. Teoretycznie się nie powinno. Praktycznie przy małej średnicy
pnia
> powinien wykształcić się nowy przewodnik. A przy średnicy kilkanaście cm?
> Czy jakoś zabezpieczać ranę, czy tylko ją wyczyścić?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Zaczekaj ze skracaniem dwa tygodnie.

Pozdrawia boletus

13. Data: 2003-09-17 04:09:05

Od: "Too Old" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadejszła wielkopomna chwila i
Gabriela
Sakol<g...@i...sosnowiec.pl>
napisał(a) w swojej wiadomości
,na co zmuszony jestem odpowiedzieć :

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał

> Ja bym zasmarowała Funabenem, ale może jestem przewrażliwiona na punkcie
> opieńki miodowej.

hej,opieńka tam nie podskoczy ;-)

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_pnet.pl
Milanówek ,a obok stolica Państwa Urzędników

14. Data: 2003-09-17 07:47:16

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@o...pl> wrote in message

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> średnicy pnia
>
> A musisz go przycinać koniecznie ?
> Obserwuję z okna taki przycięty świerk.
> W pierwszym roku wyglądał kaleko i paskudnie.
> W drugim też.
> Teraz już troszkę lepiej.

Wciąż się łamię. Zobaczymy, to robota i tak zostawiona na koniec innych.

Pozdrawiam, Basia.

15. Data: 2003-09-17 07:47:37

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobry pomysl. Ale ja bym zmodyfikowal. Niech okienko swierkowe
> patrzy (od sasiadki) nie na twoje okna, ale na sciane Twojego
> domu. A w tym miejscu na scianie namaluj wielka dupe ...

Hm, chyba się jednak nie zniżę aż tak bardzo:-)
Ale swoją drogą, ciekawa umysłowość, nie? Nie pojmuję ludzi, którzy tak
kochają beton, że tylko jego chcą oglądać.

Okienek nie wytnę, gdyż wtedy musiałabym patrzeć w jej okna, a babka lata po
domu w bieliźnie, co jest widokiem nieciekawym.

Pozdrawiam, Basia.

16. Data: 2003-09-18 19:19:10

Temat: Odp: Bardzo praktyczna porada potrzebna
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bk6jke$eaj$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Mam w ogrodzie świerka pospolitego, który ma coś 27 lat i dosięga już
> niebiosów. Sąsiadce to przeszkadza, bo podobno ma ciemno w oknach. Nie

Miom zdaniem go edynie zeszpecisz, a posypac rane najlepiej weglem drzewnym

Elfir

nieformowany zywopłot obronny
bluszcz
sciecie DUZEGO drzewa
[bonsai] jak pielegnować - Sagarethia ???
utylizatory do ubikacji ogrodowych szamb sprzedam