Bardzo ważne do ginekologów i psychologów !!!!!

31. Data: 2003-09-10 19:52:12

Temat: Re: Bardzo ważne do ginekologów i psychologów !!!!!
Od: "Habeck" <h...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to jednak quiz! Poddaję się...

Habeck

32. Data: 2003-09-10 20:06:16

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> No to jednak quiz! Poddaję się...

quizu nie bedzie :-)
Jeszcze ktos mi powie ze sie wymadrzam, ja tu musze cichutko siedziec, bo
jeszcze jestem mlody, niedojrzaly i niewyksztalcony.

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

33. Data: 2003-09-10 22:55:45

Od: "Habeck" <h...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> quizu nie bedzie :-)

Skoro quizu nie ma, to pewnie i rozwiązania brak ;P ;).

Habeck

34. Data: 2003-09-11 09:14:39

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro quizu nie ma, to pewnie i rozwiązania brak ;P ;).

No jest rozwiazanie, jak chcesz to probuj dalej :-)

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

35. Data: 2003-09-11 09:28:04

Od: "Nie wiedząca o co chodzi...." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno nie z kuzynem, no chyba, że dla ciebie jest to normalny sposób.

> Przepraszam Cie bardzo - ale jaki masz argument za usunieciem tego
> dziecka? Bo jego rodzice sa w pewnym stopniu spokrewnieni?
> Sorry...

Ja nie mam żadnych argumentów bo jak byś nie doczytała moich poprzednich
postów to ja jej nie namawiam do usunięcia

> Szkoda tylko ze podchodzicie do tego obie w ten sposob.

Obie? Wybacz ale tu znów wyszło twoje nie doczytanie. Ja szukam sposobu aby
ją odwieść od tego bo ona chce usunac. Chciałam jej przedstawić możliwości
badań jakie moze zrobic aby sprawdzic że dzidziuś bedzie zdrowy. A na pewno
do ostatniej chwili bedę ja namawiać aby nie usówała dziecka.
ze problemem moze byc ciaza w sytuacji gdy kobieta nie chce

> Ona, jak sama piszesz - zawsze chciala miec dziecko. Teraz jest w
> ciazy. Z facetem z ktorym jakos nie miala oporow by zawrzec intymny
> zwiazek. Pojawilo sie dziecko - coz, to jest czasem naturalny efekt
> takich zwiazkow.
> Naprawde - nie bardzo rozumiem o co chodzi....

Nie rozumiesz? A chcesz się może zamienić? Tak,tak wiem nie popełniła byś
takiego błędu.

>A Ty sie juz wypytujesz czy mozna to zrobic w
> szpitalu czy moze prywatnie.

Wiesz sorry ale ja jej nie zwiąże i przez dziewięć miesięcy nie bede
trzymała przykutą do kaloryfera - to jej decyzja czego by nie zrobiła. A
jeśli juz maiała by usunac to nie uważasz, że szpital to bezpieczniejsze
miejsce niz fotel u jakiegos rzeżnika?

> To moze powiedzmy sobie szczerze - ze Twoja kolezanka po prostu nie
> chce tego dziecka i tyle?

No w końcu załapałaś. Nie pisałam, że ona chce TO dziecko. Chce dziecko ale
z "normalnego" zwiazku

> Bo chce sobie oszczedzic problemow z reakcja rodziny?

Wiesz Agnieszko, nie znam osoby która chciała by się znależć w takiej
sytuacji.
A może się mylę....

Pozdrawiam
Ola

36. Data: 2003-09-11 09:53:50

Od: "Nea" <n...@w...pl.wstawkaantyspamowa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nie wiedząca o co chodzi...." <k...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bjpev7$bip$1@news.onet.pl...
> Na pewno nie z kuzynem, no chyba, że dla ciebie jest to normalny sposób.

sposob normalny jak kazdy inny

> No w końcu załapałaś. Nie pisałam, że ona chce TO dziecko. Chce dziecko
ale
> z "normalnego" zwiazku

IMO to jest normalny zwiazek, a skoro ona uwaza inaczej to po kiego grzyba
szla do lozka z ciotecznym bratem?

> Wiesz Agnieszko, nie znam osoby która chciała by się znależć w takiej
> sytuacji.
> A może się mylę....

Jesli bym sie zakochala w moim ciotecznym bracie to nie mialabym obiekcji.
pozdrawiam
Nea
--
"Bo to co nas podnieca to sie nazywa kasa, a kiedy w kasie forsa to sukces
pierwsza klasa bo to co nas podnieca to czasem tez jest seks a seks + pełna

37. Data: 2003-09-11 10:03:01

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <p...@n...gg> napisał w wiadomości
> Pomysl... ja w kazdym razie bym tego na sobie nie zastosowal, Ty tez nie.

To akurat nie jest antykoncepcja i ZTCW w naszym kraju jest to prawnie
zabronione.

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

38. Data: 2003-09-11 10:08:16

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No jest rozwiazanie, jak chcesz to probuj dalej :-)

Ubezpłodnienie chirurgiczne?
Ale przeciez to prawnie zabronione...

pzdr.
M.

39. Data: 2003-09-11 10:39:26

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Ubezpłodnienie chirurgiczne?
> Ale przeciez to prawnie zabronione...

No ale jest metoda 100% ? Jest! :-)

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

40. Data: 2003-09-11 10:40:51

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> To akurat nie jest antykoncepcja i ZTCW w naszym kraju jest to prawnie
> zabronione.

Zabronione to zabronione, ale metoda jest w 100% skuteczna. Fakt ze tylko
jakis swir by mogl cos takiego zrobic.
No i jeszcze szklanka wody zamiast :-)

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

Łuska Adama - Wrocław
szpital a klinika z punktu widzenia lekarza
polip w szyjce macicy
Kodeks Etyki Lekarskiej
MACA