Barwniki spożywcze

31. Data: 2015-10-27 22:10:59

Temat: Re: Barwniki spożywcze
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Oct 2015 20:01:20 +0100, FEniks napisał(a):

> Nawet samą koronkę, bez stópki.

A to ciekawe, bo to jedno z drugim ściśle związane jest.

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

32. Data: 2015-10-28 00:58:55

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"bbjk" <b...@p...pl> wrote in message

> Nie sprawdzałam, na pewno znajdziesz w internetach.
> Kupiłam do barwienia,

No wiem - o barwieniu rozmawiamy :-)

> w smaku suszone są niewyczuwalne prawie,
> a w gotowej potrawie całkiem nie.

Podobnie jak arszenik :-)

> Kolorują dość subtelnie, nie tak mocno, jak kurkuma i szafran.
> Ogólnie staram się unikać ewidentnej sztucznie wprowadzonej do żywności
> tzw. chemii, ale nie mam zafiksowania na temat ewentualnych "horup".

Warto zdawać sobie sprawę, że płatki nagietka to również chemia.
Nie tylko tzw. chemia, cokolwiek miałoby to znaczyć (chemia to chemia).

33. Data: 2015-10-28 01:05:26

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> A to ciekawe, bo to jedno z drugim ściśle związane jest.

http://3.bp.blogspot.com/-hcD63iqYeoY/T2iN6p99uII/AA
AAAAAADyI/L64fjUlfqQM/s1600/IMG_8654_edited-1.jpg

34. Data: 2015-10-28 01:07:41

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> wrote in message

> Pozytywnie.
>
> Żelazny składnik wielu maści, np. na odmrożenia,

Maści się zwykle nie konsumuje doustnie...

> zdaje się prowitamina A,
> i na kobiece pszypadłości (bolesne miesiąckowanie), działanie
> pszeciwkurczowe, pszeciwzapalne, pszeciwkrwotoczne,
> wzmagające wydzielnie kwasu w żołądku.

Te działania są potwierdzone jakimiś wiarygodnymi badaniami?

> Zalecany na liszaje, raka skury.

To ja nie chce nagietka, bo nie chce mieć ani liszajów ani raka skóry ;)

35. Data: 2015-10-28 06:30:29

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-28 o 00:58, Pszemol pisze:

> Podobnie jak arszenik :-)

Spoko :) Arszeniku nie dodaje się do sałatek.

> Warto zdawać sobie sprawę, że płatki nagietka to również chemia.
> Nie tylko tzw. chemia, cokolwiek miałoby to znaczyć (chemia to chemia).

Wszystko to chemia, a całe "życie jest formą istnienia białka".
--
B.

36. Data: 2015-10-28 09:31:18

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-28 o 06:30, bbjk pisze:

> Spoko :) Arszeniku nie dodaje się do sałatek.

> Wszystko to chemia, a całe "życie jest formą istnienia białka".
Tylko w kominie coś czasem załka...
pozdr
Stefan

37. Data: 2015-10-28 09:35:21

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-28 o 09:31, stefan pisze:

> Tylko w kominie coś czasem załka...

...tylko gdy mysza piśnie na dachu...
--
b.

38. Data: 2015-10-28 09:55:59

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.....>

> Te działania są potwierdzone jakimiś wiarygodnymi badaniami?

NIe wiem, ale to ze źrudła - książki z ziołami, dość nowej, spszed kilku
zaledwie lat, z dużego hipermarketu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

39. Data: 2015-10-28 11:46:31

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> Spoko :) Arszeniku nie dodaje się do sałatek.

Jeśli już gdzieś trzeba dodawać, to sałatka wydaje się być dobrym medium.

Jarek

--
Usypianie extra proszkiem
Uduszenie przez pończoszkę

40. Data: 2015-10-28 21:05:10

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli już gdzieś trzeba dodawać, to sałatka wydaje się być dobrym medium.

Piszesz jak jakiś znawca... ;-)
A sprawdzałeś czy lepiej działa z sosem śmietanowym czy takim na oliwie i
occie w tej sałatce? ;-)

Dobre!

Granice dobrej woli!
A Ewę przepraszam.