tęsknię za smakami

1. Data: 2015-10-24 10:26:53

Temat: tęsknię za smakami
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natrafiłem na taki sklepik
http://www.matrioszka.waw.pl/strona-glowna
i zatęskniłem...:(
Samości dobroci a ja nie mogu;(
pozdr
Stefan

2. Data: 2015-10-24 10:55:24

Temat: Re: tęsknię za smakami
Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-24 o 10:26, stefan pisze:
> Natrafiłem na taki sklepik
> http://www.matrioszka.waw.pl/strona-glowna
> i zatęskniłem...:(
> Samości dobroci a ja nie mogu;(

Dlaczego nie możesz zamówić?
Sklepik dość fajny, ale ma się nijak do tego, co można dostać za
wschodnią granicą, niekoniecznie nawet w Rosji, wystarczy Ukraina, czy
Litwa. Można wybrać się do Wilna na Kaziuki w początku marca, sama
impreza dosyć odpustowa, ale jest mnóstwo kramów i stoisk z regionalną
żywnością, w tym znakomite wędliny i sery.
W linkowanym sklepiku zaciekawiły mnie pielmienie, czy są mrożone, czy
suszone? Te, czy czebureki można samemu sobie zrobić, będą na pewno
lepsze od kupnych.
--
B.

3. Data: 2015-10-24 11:41:40

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-24 o 10:55, bbjk pisze:

> [...]
> W linkowanym sklepiku zaciekawiły mnie pielmienie, czy są mrożone, czy
> suszone? Te, czy czebureki można samemu sobie zrobić, będą na pewno
Zamówić? nie ma problema :)
Tylko kto to będzie jadł?
Po ostatniej wizycie na Czerniowszczyźnie doktory pół roku na mnie się
gniewali :(
pozdrawiam
Stefan
PS. A na Kaziukach byłem ze trzy razy, teraz to oni przyjeżdżają na
Targi Wielkanocne do Krakowa...

4. Data: 2015-10-24 11:55:13

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-24 o 11:41, stefan pisze:

> Tylko kto to będzie jadł?

Jeśli dzieci rozjechały się w świat, to zjesz sam, czy z kimś, kto w
pobliżu...

> Po ostatniej wizycie na Czerniowszczyźnie doktory pół roku na mnie się
> gniewali :(

Ja tam nie mówię o horiłkie, tylko o normalnym jedzeniu typu
pielmieńki, kindziuk, czy ikra :)
--
B.

5. Data: 2015-10-24 12:03:53

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-24 10:26, obywatel stefan uprzejmie donosi:

Czaju toże?

6. Data: 2015-10-24 12:53:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2015 10:26:53 +0200, stefan napisał(a):

> Natrafiłem na taki sklepik
> http://www.matrioszka.waw.pl/strona-glowna

Oszszsz.... :-)

> i zatęskniłem...:(
> Samości dobroci a ja nie mogu;(

Nieustająco współczuję. Ja JESZCZE mogu, ale wszak wr'emia upływajet ;-)
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

7. Data: 2015-10-24 12:56:01

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-24 o 12:03, Qrczak pisze:

> Czaju toże?
Oj, chyba moje myślenie szło w inną stronę.
To zdrowia Stefanowi życzę i powrotu do dawnych smaków nie tylko w
pamięci :)
--
B.

8. Data: 2015-10-24 13:00:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2015 10:55:24 +0200, bbjk napisał(a):

> Dlaczego nie możesz zamówić?

Boszsz...

9. Data: 2015-10-24 13:00:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2015 11:55:13 +0200, bbjk napisał(a):

> Jeśli dzieci rozjechały się w świat, to zjesz sam, czy z kimś, kto w
> pobliżu...

Boszsz...

10. Data: 2015-10-24 13:01:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2015 12:56:01 +0200, bbjk napisał(a):

> Oj, chyba moje myślenie szło w inną stronę.

No, poszłooo...

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice