Baterie z KFA - czy sa dobre

1. Data: 2003-11-14 12:33:00

Temat: Baterie z KFA - czy sa dobre
Od: "Bobi" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chce kupic nie drogie i ladne baterie z Krakowskiej Fabryki Armatury
Myslalem o serii Granit o baterii umywalkowej i wannowej.

Co myslicie o tej firmie, a ewentualnie jaka inna polecacie w tych cenach

Pozdrawiam
Andrzej

1. Data: 2003-11-14 14:16:38

Temat: Re: Baterie z KFA - czy sa dobre
Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co myslicie o tej firmie, a ewentualnie jaka inna polecacie w tych cenach

Ja mam jedną wannową. Nie pamiętam serii, ale taka rzeczywiście najtańsza.
Po roku generalnie bez problemów. Ma jedną wadę. Jest tam taki prztyczek
przełączający z kranu na prysznic. Niestety przełącza na prysznic tylko
wtedy gdy solidnie leci woda. Przy małym ciśnieniu niestety przełącza się
natychmiast z powrotem na kran. Czasem mnie to wkurza, bo nie można użyc
prysznica z mała ilością wody.
Poza tym bardzo ładnie i delikatnie chodzi.

Robert

1. Data: 2003-11-14 14:46:35

Od: "666" <j...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

No widzisz.
Reasumując ja sądzę to samo co o rowerach z Rometu i Polonezach z FSO.
Zawsze jakiś kłopot z jakimś prztyczkiem...
JaC

1. Data: 2003-11-14 15:07:53

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert wystukał:

> [...]
> natychmiast z powrotem na kran. Czasem mnie to wkurza, bo nie można użyc

Tia. Miałam tak. Problem był w tym, że przy odpowiednio silnym strumieniu
wody była ona stanowczo za zimna do mycia głowy. Skończyło się na
podniesieniu temperatury wody bieżącej w piecyku.

> Poza tym bardzo ładnie i delikatnie chodzi.

Jedno rozwiązanie - kupić przełączaną zwykłą wajchą. KFA takie robi, choć
nie wiem, czy akurat w tej serii. Można obejrzeć katalog na WWW:
<http://www.armatura.krakow.pl/>

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-11-14 15:18:10

Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Recently Jo'Asia wrote:
> Jedno rozwiązanie - kupić przełączaną zwykłą wajchą.

Wcale nie. A próbowaliście pokręcić tym "prztyczkiem", czy raczej
popularniej zwie się toto chyba "grzybkiem". Akurat chyba właśnie
KFA robi tak, że w pewnej pozycji on się blokuje i nie opada.
W każdym razie większość baterii jest teraz z grzybkiem i większość
nie ma takiej blokady, nawet wśród tych droższych.
Na pewno przynajmniej niektóre z KFA mają więcpo prostu trzeba sprawdzić
przed ostateczną decyzją.
--
Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
"It's better to keep your mouth shut and be thought a fool

1. Data: 2003-11-14 16:01:53

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Zet wystukał:

> [...]
> nie ma takiej blokady, nawet wśród tych droższych.
> Na pewno przynajmniej niektóre z KFA mają więcpo prostu trzeba sprawdzić

Moja nie ma. obkręcałam ją dość dokładnie sprawdzając czy może jednak...

Jo'Asia

1. Data: 2003-11-14 18:08:19

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Nov 2003, Piotr Zet wrote:

> Wcale nie. A próbowaliście pokręcić tym "prztyczkiem", czy raczej
> popularniej zwie się toto chyba "grzybkiem". Akurat chyba właśnie
> KFA robi tak, że w pewnej pozycji on się blokuje i nie opada.

W niektórych robi - moi rodzice taką mają. Niestety nie we wszystkich.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-11-15 00:00:51

Od: "J23" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chce kupic nie drogie i ladne baterie z Krakowskiej Fabryki Armatury
> Myslalem o serii Granit o baterii umywalkowej i wannowej.
>
> Co myslicie o tej firmie, a ewentualnie jaka inna polecacie w tych cenach

Sama firma jak najbardziej OK - jakosc, dostepnosc cz. zamiennych w normie -
krakowska produkcja.
A model to juz musisz wybrac sam.

1. Data: 2003-11-15 08:26:28

Od: "Bobi" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje wszystkim za uwagi i sugestie ?

Zapytam jescze w Krakowie czy baterie wannowe maja blokade grzybka.

Pozdrawiam
Andrzej

1. Data: 2003-11-15 21:04:43

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Nov 2003 01:00:51 +0100 I had a dream that J23
<j...@p...onet.pl> wrote:
> Sama firma jak najbardziej OK - jakosc, dostepnosc cz. zamiennych w normie -
> krakowska produkcja.
> A model to juz musisz wybrac sam.

MI sprzedawca w castoramie odradzał najtańsze serie z KFA. Ponoć
zamawiają je w Chinach na wagę, a tutaj markują tylko... Te
nienajtańsze mają być OK. Ja mam kuchenną baterię KFA nienajtańszą i na
razie wszystko jest OK...

jaki okap kuchenny
pomysł na barierkę schodów - co sądzicie?
Ubytki w politurze na ławie....
Re: Co pod deske barlinecka
Czy ma ktoś pralkę Electrolux EWT811?