Re: Co pod deske barlinecka

1. Data: 2003-11-14 12:27:22

Temat: Re: Co pod deske barlinecka
Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Anador:
[...]
> Chytry dwa razy traci! Ja połozyłem korek, brat tekturę. Brat już załuje.

A jaka jest różnica powodująca żałowanie?

Saddie, idąca dziś zamówić deskę
--
|\ /|
,~~~>>";"<<

1. Data: 2003-11-14 20:25:24

Od: "Anador" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jaka jest różnica powodująca żałowanie?

Hałas - mniejszy wyraźnie dla korka i mniejsza elastyczność takiej podłogi -
mniej się ugina pod ciężarem np. przechodzacych osób.
A.

Czy ma ktoś pralkę Electrolux EWT811?
ekipa do lazienki
Co sadzicie o takim sprzecie do kuchni ?
Dekatyzować czy nie?
kolor starego zlota