Re: Bezinteresowność od kuchni

Data: 2001-01-15 21:31:08
Temat: Re: Bezinteresowność od kuchni
Od: Jakub Prażmowski <a...@p...onet.pl>

"r@v" wrote:

> Woda już prawie zagotowana...

Na początku ładnie opakowałeś. Sprytne posunięcie... tak jak te billboardy w
których na początku nie wiadomo o co chodzi, a wszystko okazuje się dopiero po
czasie. Przez chwile czułęm się brany pod ch.. :) A na końcu... fajnie. O tym
właśnie chciałem przeczytać!! Mile mnie zaskoczyłeś :) dzięki

do sedna: nie istnieje altruizm. To znaczy istnieje ale rządzi egoizm! Każdy
jest egoistą i trupem tu padnę, ale was wszystkich do tego przekonam. :) (zatr).
Czysty altruizm udowodniono kiedyś na makakach (takie małpy). Pewien makak przez
długi czas powstrzymywał się jedzenia, ponieważ zaobserwował, że gdy naciska
przycisk i zjeżdża karma, to jego kolega (inny makak) jest rażony prądem.
Sprytna małpa zaprezentowała nauce altruzm, jednak koniec końców popierdo...
przyjaciela i się nażarła.

Egoizm podpowiada mi pisać tutaj na grupę, bo chciałby się troszkę dokształcić -
może uszłyszę tutaj coś nowego, może poznam jakąś super laskę z krakowa. Napewno
nie piszę z miłości do Was. Mimo to kocham was. Moze mi sie to jeszcze kiedys
oplaci... hi hi hi. (tylko cicho sza ;) (zart)

James Bon Bush