Re: Biała kiełbasa z grilla

From: Zbyszek <m...@z...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Biała kiełbasa z grilla
Date: Tue, 01 Jul 2003 14:52:45 GMT

Jak sama kielbasa jest rzeczywiscie dobra, to ja juz bym nic na nia nie
sypal. Juz na talerzu mozna przeciez uzupelnic ja chrzanem, innymi
ostrosciami, itd.

Sztuka polega natomiast na tym, zeby kielbasa nie popekala zanim nie
bedzie gotowa, a poniewaz jest surowa, wiec potrzebuje wiecej czasu, niz
opiekanie kielbasek juz gotowych. Niektorzy sugeruja wczesniejsze
gotowanie czy podsmazanie, ale ja nie mam na to ochoty. Pieke wiec
prosto na grillu, ale ostroznie, nie na najwiekszym zarze, a przedtem
nakluwam kazda kielbaske w kilku miejscach ... szpilka. Wtedy para moze
znalezc ujscie, cisnienie nie rozwali kielbaski. Czy macie jakies inne
praktyczne wskazowki?

Pozdr., Zbyszek