Biały mniszek tzw. mlecz (Taraxacum)

11. Data: 2007-01-07 12:02:54

Temat: Re: Biały mniszek tzw. mlecz (Taraxacum)
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja mam go dwa lata. W tym roku go wysiałam, siewki mają czerwone listki, ale
> marny jest bardzo, siewki tez marnie rosną.  Moze na innym stanowisku coś
> ciekawego zacznie się z nimi dziać. Porosadzałam siewki i zobaczę w tym
> roku.

U mnie rósł na słonecznym, przeciętnie wilgotnym ale przepuszczalnym
stanowisku. Wydaje mi się, że nie podobało mu się to pełne słońce. Chcę kupić
go ponownie w tym roku, posadzę na stanowisku półcienistym, może się uda :)
Pozdrawiam, Krystyna

12. Data: 2007-01-07 16:33:05

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kupić
> go ponownie w tym roku, posadzę na stanowisku półcienistym, może się uda

W półcieniu siewki są praktycznie zielone, ale też mam wrażenie, że pełne
słońce mu nie służy.

Pozdrawiam
Kaśka

nawadniacz do kwatków