Re: Bialy nalot na jezyku

From: a...@a...com (AnikaV12)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Bialy nalot na jezyku
Date: 13 May 2000 22:07:54 GMT

> Dla znikniecia tego swinstwa
> potrzeba czasami az pol roku.

Boshhhh :(((

Sprobuj uzywac plukanki do ust, te gotowe kupowane w drogerii, lecz te nie
slodzone. Idealna jest "LISTERINA" -Antiseptic ta w kolorze brazowym.
Amerykanie uzywaja jej nagminnie. Ja tez jej uzywam i: na jezyku od lat nie ma
zadnych "nalotow", nie "psuja sie zeby", nie wiem co to bol gardla i nawet jak
zaczela mnie atakowac opryszczka na ustach przysuszylam ja czysta listeryna i w
tym momencie male pryszcze pousychali i nic nowego sie nie tworzy.Wysylam
listeryne Rodzinie w Polsce bo w moim miescie jej nie ma. Mysle, ze mozna
poprosic aptekarzy by ja zaczeli sprowadzac. Moim zdaniem nie ma nic lepszego.
W NY kosztuje 1'5 l $6.99. Jednak wystarcza na dlugo. Jedna nakretka do
szklanki wody.
Pozdrawiam :-))

Anika