Re: Bicie serca/pytanie

From: <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Bicie serca/pytanie
Date: 28 Sep 2001 14:44:53 +0200

> Mam 27 lat,prowadze naprawde zdrowy tryb zycia,nigdy nie mialem
> najmniejszych problemow z sercem i zadnych podstaw by je kreowac.Opisze
> teraz cos co zdazalo sie juz w moim zyciu ale bardzo rzadko.Gdy badam sobie
> puls czuje jak serce pracuje uderzenie po uderzeniu ale czasami zatrzymuje
> sie  i nastepne uderzenie jest mocniejsze i wszystko powraca do normy:
> bum...bum...bum..........BUM...bum...bum...
> Zawsze myslalem ,ze to jakis miesien mi skacze w klatce piersiowej ,zreszta
> to zdarzalo sie tak rzadko ze nic nie kumalem.Ale przez ostatnie trzy dni
> [...]

witam.
najlepiej zrobisz jak pojdziesz do lekarza najlepiej rodzinnego opowiesz co sie
dzieje i poprosisz o tzw badanie holterowskie. holter, jest to urzadzenie,
ktore dziala podobnie jak elektrokardiograf, wielkosci walkmana, ktore nosi sie
przez 24 godziny. bada ono rytm serca przez cale 24 godziny, wiec jezeli
podobne sytuacje zdarzaja Ci sie kilka razy dziennie, to holter napewno je
wykryje.

pozdrawiam
Anhela