Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.

21. Data: 2010-12-20 12:17:00

Temat: Re: Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.
Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.12.2010 12:44, mk pisze:
> Podobnie:
>

> Burmistrzowie włoskich miast prowadzą batalię na rzecz obniżenia
> temperatury ogrzewania w domach. Argumentują, że temperatura powyżej 18
> stopni Celsjusza szkodzi zdrowiu i środowisku.
>
> Rozporządzeniami burmistrzowie regulują w swych miastach i
> miejscowościach zasady ogrzewania. I tak na przykład we Florencji
> zarządzono, że temperatura w domach nie może przekraczać 18 stopni
> Celsjusza, a w biurach - 17 stopni.

Heh, to mi coś przypomina ;)

Polecam: http://www.baen.com/library/067172052x/067172052x.ht

Polecam całość, ale "prawo termostatowe" jest wspomniane na początku
drugiego rozdziału.

22. Data: 2010-12-20 12:28:39

Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

0Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
wiadomości news:ienhg0$icb$1@inews.gazeta.pl...

> Heh, to mi coś przypomina ;)
>
> Polecam: http://www.baen.com/library/067172052x/067172052x.ht
>
> Polecam całość, ale "prawo termostatowe" jest wspomniane na początku
> drugiego rozdziału.

Jeszcze nam brakuje uregulowań unijnych w tym zakresie. Za nadwyżkę ciepła w
domu będą pobierane opłaty za wprowadzane CO2 do atmosfery.

Marek

23. Data: 2010-12-20 13:53:42

Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze nam brakuje uregulowań unijnych w tym zakresie. Za nadwyżkę ciepła
> w domu będą pobierane opłaty za wprowadzane CO2 do atmosfery.

Mam nadzieje, że do tego czasu UE zbankrutuje

24. Data: 2010-12-20 15:13:26

Od: GB <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-17 09:02, quent pisze:

> Dokładnie.
> Mieszkałem kiedyś przez moment w Londynie i zimą w parku spacerowałem z
> żoną w ciepłych kurtkach przy chyba -5st. a obok przebiagała laska w
> koszulce na ramiączka i krótkich spodenkach, co zresztą nie było jakąś
> rzadkością ;-)
>
> Pół biedy jak dorosły ale widziałem dzieci, małe... rok, półtora...
> które ubrane były w jakieś sweterki tylko, bez czapek i z zimna głowy
> miały aż fioletowe :-(
>
> To się nazywa "zimny chów"!

zimno = zdrowie.

Najgorzej to sie "trzymać ciepło".

GB

25. Data: 2010-12-20 17:39:36

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-20 12:44, mk pisze:

> [...]
> szkodliwych substancji.
>
> Największym problemem są, jak się zauważa, budynki użyteczności
> publicznej, ogrzewane beztrosko do granic możliwości. To tam dochodzi do
> największego marnotrawstwa. Do akcji włączyli się lekarze, którzy
> przestrzegają przed skutkami zanieczyszczenia powietrza w okresie
> grzewczym i przebywania w zbyt rozgrzanych pomieszczeniach. Podkreślają,
> że temperatura w domach powinna sięgać najwyżej 18-19 stopni Celsjusza.
>
> Temperatura powyżej 24 stopni, ostrzegają lekarze, sprzyja rozwijaniu
> się astmy oskrzelowej i infekcji, zwłaszcza u dzieci.

Latem też te mądrości włoskich lekarzy obowiązują ?
Adam

26. Data: 2010-12-20 17:41:35

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
wiadomości news:ien7lh$cl6$4@inews.gazeta.pl...
16835

> No tak, jak zwykle piszesz dużo i bez sensu.

Nikt Cię tu nie zapraszał.
Spierdalaj.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

27. Data: 2010-12-20 17:46:49

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"quent" <x...@x...com> napisał(a):

>Uważaj na reumatyzm na starość...

Moze. Moze za to unikne innych chorob wynikajacy z przegrzania.
A na cos czlowiek na starosc chorowac i tak bedzie.

28. Data: 2010-12-20 17:50:13

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał(a):

>Nikt Cię tu nie zapraszał.
>Spierdalaj.

"Cie" piszesz z duzej, a po chwili taki wulgaryzm...?
Trzmaj poziom i nie dawaj sie prowokowac

29. Data: 2010-12-20 22:55:53

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <p...@v...com.pl> napisał w wiadomości

> "Cie" piszesz z duzej, a po chwili taki wulgaryzm...?
> Trzmaj poziom i nie dawaj sie prowokowac

Ależ ja mu kulturalnie i rzeczowo odpowiadam.

30. Data: 2010-12-21 08:14:36

Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.12.2010 18:41, Jan Werbinski pisze:
> Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
> w wiadomości news:ien7lh$cl6$4@inews.gazeta.pl...
16835

> Nikt Cię tu nie zapraszał.