Biedne Polki

1. Data: 2015-06-23 22:18:33

Temat: Biedne Polki
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Polki są najliczniejszą grupą kobiet, które zamawiają w internecie tabletki
wczesnoporonne. O nielegalnym usuwaniu ciąży pisze Barbara Wicher. W kraju, który ma
jedno z bardziej restrykcyjnych praw antyaborcyjnych, poczta przesyła każdego
miesiąca dyskretne paczki, a w nich małe tabletki.

http://warszawa.naszemiasto.pl/artykul/polki-ryzykuj
a-zdrowiem-i-zyciem-usuwajac-ciaze-przy-pomocy,10687
,art,t,id,tm.html

Co najmniej cztery miliony Polek w swym życiu dokonało aborcji. Świadczy to nie tylko
o podziemiu aborcyjnym, ale i o powszechnej turystyce aborcyjnej. Opolankom najbliżej
jest do Czech.
Co prawda w Czechach formalnie prawo do aborcji przysługuje tylko cudzoziemkom z
prawem stałego pobytu albo posiadającym czeskie ubezpieczenie, ale w praktyce niezbyt
skrupulatnie się tego przestrzega. Na Słowacji zaś nie ma żadnych ograniczeń, są więc
gabinety, które nie kryją, że utrzymują się z polskich pacjentek.

Pracowite weekendy
"Proszę dzwonić, mówimy po polsku" - czytam na stronie internetowej jednej ze
słowackich klinik, położonej w małym miasteczku, 10 minut drogi od granicy. Dzwonię.
Chcę się umówić na 30 maja, to wprawdzie w Polsce dzień wolny, ale... klinika w ten
czwartek pracuje normalnie:

- Podobnie było w czasie majówki - mówi (faktycznie poprawną polszczyzną)
pielęgniarka, która odebrała telefon. Pod koniec rozmowy wyjaśni, że jest Polką,
która ułożyła sobie życie na Słowacji. - Podczas ostatniego weekendu majowego
pracowaliśmy normalnie, głównie dla Polek.

Majówki pozwalają Polakom na dłuższe urlopy, bez konieczności wypisywania w pracy dni
wolnych. Uczennice to już w ogóle mogły przyjechać, nie tracąc ani jednego dnia w
szkole... Zabiegi w tej klinice przeprowadza się także u piętnastolatek, muszą być
tylko z opiekunami z Polski.

http://m.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20130522/
REPORTAZ/130529957

2. Data: 2015-06-24 01:42:16

Temat: Re: Biedne Polki
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

[...] Pod koniec rozmowy wyjaśni, że jest Polką, która ułożyła sobie życie
na Słowacji. [...]

Dwa czy trzy lata temu byłem w Bieszczadach, zrobiłem sobie wypad do
Słowacji - zapuściłem się na 150 km w głąb. Zero ludzi, zero życia w
miejscowościach przez które przejżdżałem. A pardon, w jednej przygranicznej
pełno było romów - strach było z samochodu wysiąść. Pewnie katole
zmasakrowali ten kraj, bo przecież nie wprowadzenie euro ...

Dębska

3. Data: 2015-06-24 02:24:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Jun 2015 01:42:16 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Pewnie katole
> zmasakrowali ten kraj, bo przecież nie wprowadzenie euro ...

http://www.dziennikpolski24.pl/artykul/3343293,jak-e
uro-zubozylo-slowakow,id,t.html?cookie=1
--
XL
http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

4. Data: 2015-06-24 04:52:51

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski

[...]

Co to ma wspólnego z tematem.? Tematem jest turystyka aborcyjna, czy też zakupy
przez internet tabletek. Jak się okazuje, polki przez internet zamawiają najwięcej
wczesnoporonnych tabletek, jak też do Niemiec, czy Czech czy Słowacji, czy Ukaina,
Rosja itd...głównymi pacjentami są polki. . To pokazuje w jakim kraju żyjemy, jak
polki doskonale sobie zdają sprawę, że kler ma problemy z seksem i wymyśla chorą
propagande antyaborcyjną bo to jest współczesna wersja stosu. Ty też pojechałaś na
aborcje?

5. Data: 2015-06-24 10:15:03

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Przemysław Dębski

[...]

Zmieniam go, od tej chwili obowiązuje temat ubogości ludzi na Słowacji.

Dębska

6. Data: 2015-06-24 10:28:43

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.dziennikpolski24.pl/artykul/3343293,jak-e
uro-zubozylo-slowakow,id,t.html?cookie=1

Wiem przecie, ale co innego to zobaczyć. Mówi się, że od nas młodzi
wyjeżdzają. Dla mnie na razie są to tylko liczby, nie widzę tego (może nie
bywam w miejscach gdzie to widać). Tam widać to gołym okiem na każdym kroku.

Dębska

7. Data: 2015-06-24 10:35:31

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski

[...]

Przecież to mały kraj, gdzie żyje z 5 milionów ludzi w stosunku do polski ok 35 to
jednak różnica, a poza tym czego mi niszczysz wątek, cenzura jak czy co?

8. Data: 2015-06-24 10:54:55

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski

> [...]

bywam w miejscach gdzie to widać). Tam widać to gołym okiem na każdym kroku.

To ciekawe ale jakieś brednie powielasz.......

Od ponad 5 lat nasz południowy sąsiad jest członkiem strefy euro. Jak społeczeństwo
poradziło sobie ze zmianą waluty? W Polsce ten scenariusz nadal wywołuje skrajne
emocje.

Myślę, że sami Słowacy byli zaskoczeni tym, jak płynnie i właściwie bezboleśnie
przebiegło przejście z korony na euro. Cały proces został przygotowany z dużym
wyprzedzeniem, przez długi czas można było płacić obydwiema walutami równocześnie, a
ceny towarów (na jakiś czas zamrożone, aby nie dochodziło do ich zaokrąglania i
podwyższania) skrupulatnie podawano zarówno w starej, jak i w nowej walucie.

Ciekawostką było to, że każdy otrzymał pocztą specjalny kalkulator do przeliczania
wartości w obydwie strony i nie znam osobiście nikogo, kto by z niego korzystał. To
był chyba niewypał. Jednak choć ceny są dziś wysokie, jeśli wierzyć ekonomistom, w
ogólnym rozliczeniu Słowacja na wymianie nie straciła ani trochę.

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Tam-mieszkam-Slowacj
a-3047550.html

9. Data: 2015-06-24 11:14:38

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dębska
Teraz już osiągnełaś to że przez kompleksy ciebie czytam, bo po pierwsze albo jesteś
naćpana jakaś, bo w Słowacji żyje 5 milionów obywateli. Ich jest mało a nie dlatego
że emigrowali. Po drugie, jak czytam Euro wcale nic nie zmieniło, ale pewnie was nie
stać i tak dupy podnosicie.Polaczek ma to do siebie że straszne kompleksy nim rzucają
do zagranicznych i tak płacze że pracował, tyrał, poświęcał się i mu nie zapłacili i
wrócił pusty.....co trzeba rozumieć tak.....poszedł chlać z kolegami menelami z
polski i przechlał przez tydzień obijając się od śmietnika do śmietnika....a jak
wraca to wyje jak go strasznie traktowali i okradli . Widać ty też masz " polaczkowe"
kompleksy.

10. Data: 2015-06-24 11:19:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-24 o 10:15, Przemysław Dębski pisze:

> Zmieniam go, od tej chwili obowiązuje temat ubogości ludzi na Słowacji.

A tę ubogość to stwierdzasz na podstawie swojej jednodniowej tam
bytności? Bo wiesz, ja dla równowagi znam polską firmę, która od
przynajmniej roku próbuje znaleźć pracownika na Słowacji, na bardzo
dobrych warunkach (umowa o pracę, samochód służbowy, laptopy, telefony
itp.) i jakoś się nie udaje. Po 2-3 miesiącach rezygnują, tacy wybredni.

Ewa

kofeina szkodzi
Męskość.
Może nawet ubliża?