Biedny buddysta zen patrzy na Pomnik Zwierząt Rzeźnych

31. Data: 2019-07-09 06:41:57

Temat: Re: Biedny buddysta zen patrzy na Pomnik Zwierząt Rzeźnych
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2019 o 21:24, Izaura pisze:

> Nie musisz podejmować tak ekstremelnych działań.

ze co?
--
gazebo

32. Data: 2019-07-09 06:42:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2019 o 21:18, Izaura pisze:

> no własnie o tym mówie!

ty nic nie mowisz, to belkot linkowy

--
gazebo

33. Data: 2019-07-09 07:58:46

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 lipca 2019 22:09:36 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> a mięso jadłeś?

Czasem trzeba. Zależnie od typu konstytucjonalnego niektórzy potrzebują mieć
w składnikach diety białko z mięsa zwierzęcego.

Nie wypada jednak: chwalić się tym, publicznie propagować, obnosić się
z mięsożerstwem, publicznie krytykować wegetarian i naśmiewać się z nich.

A przede wszystkim, niedopuszczalne jest zamawianie u rzeźnika specjalnie dla
siebie zabójstwa żywych zwierząt z wyprzedzeniem z góry na jakąś okazję,
np. świniobicia albo na miejscu zarzynania karpia na Gwiazdkę, jak się często
w Polsce praktykuje. To jest morderstwo na obstalunek dla bałwochwalczego
uczczenia własnego ego! Jeść natomiast należy jeśli w ogóle z pokarmów
mięsnych - wyłącznie to, co jest już uprzednio zabite i funkcjonuje w obrocie
na targu.

Nie wspominam tu już o takiej oczywistości, że mądry człowiek powinien nie
wybierać utrzymywania się z zawodu rzeźnika, a przynajmniej jeśli go wcześniej
wykonywał, a został uświadomiony o skutkach jego wykonywania dla niego samego -
to jak najszybciej nauczyć się innego zawodu i zmienić zajęcie z którego żyje.
Zostawić to pole eksploatacji ludziom bardziej tępym, upartym i prymitywnym,
którym nie da się wytłumaczyć.

34. Data: 2019-07-09 20:29:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/07/2019 o 06:58, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> Zostawić to pole eksploatacji ludziom bardziej tępym, upartym i prymitywnym,

a co z Indianami Jakubie?
--
gazebo

35. Data: 2019-07-09 21:04:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lipca 2019 20:29:22 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> a co z Indianami Jakubie?

Nie mieszkają w infrastrukturze cywilizacji, to muszą polować.
Podobnie Tybetańczycy, Mongołowie leśni, część Tuwińców, Mandżurów etc.
To co pisałem w poprzednim moim poście, tyczy się ludzi z krajów
cywilizowanych.

Polowanie w tym wydaniu jest o wiele bardziej humanitarne i naturalne
od rzeźni. Oni muszą nie tylko zjeść, ale i się ubrać w skóry i futra,
bo nie ma tam rodzimej produkcji przemysłowej.

Natomiast np. hodowla zwierząt futerkowych przez kraje cywilizowane
(wyłączając Rusków z zapuszczonej części tajgi) to z reguły barbarzyństwo.
W Europce ubierają się w futra zazwyczaj niewiasty chciwe i próżne, które też
często z powodu swojej rozwiązłości dopuszczają się aborcji, a oprócz tego
niemal zawsze kopcą papierosy. Morderczynie fizyczne i duchowe jednym słowem,
najgorszy rodzaj gatunku bezpiórych dwunogów spośród jego płci żeńskiej.

36. Data: 2019-07-10 00:20:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-09 06:40, gazebo wrote:

> a kiedy?

wtedy, gdy giczoł'a skręciłeś

37. Data: 2019-07-10 00:24:27

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-09 07:58, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> Zostawić to pole eksploatacji ludziom bardziej tępym, upartym i prymitywnym,

Z punktu widzenia Nieskończoności, wszyscu jesteśmy już zjednoczeni z
Boskim Oceanem.

38. Data: 2019-07-10 00:28:01

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-09 06:41, gazebo wrote:

> na szczescie jestem daleko

Jest to bardzo względne.

39. Data: 2019-07-10 00:29:10

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-09 06:41, gazebo wrote:

> ze co?

Horyzonty mentalne poszerzysz nawet po wysłuchaniu, (z uwagą), tych
kilkunastu prezenacji.

https://www.youtube.com/results?search_query=studioz
aprog+REINKARNACJA

40. Data: 2019-07-10 00:30:41

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-09 06:42, gazebo wrote:

> ty nic nie mowisz, to belkot linkowy

To nie jest bełkot.

https://www.youtube.com/watch?v=Beom5bZO7lQ

//link, który złośliwie wyjebałes, właśnie o tym traktuje.

Wyborcy PO to przestępcy...
Znalezione w sieci...
Michałkiewicz forever!
Kto napisał "Chama nad Niemnem"?