Re: Biedny vonBraun

Data: 2011-02-07 21:24:07
Temat: Re: Biedny vonBraun
Od: glob <r...@g...com>

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> poniedziałek, 7 lutego 2011 20:38. carbon entity 'glob'
> <r...@g...com>
> contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Przecież tolerujemy to po to, żeby muzułmanie nas nie zadusili, w zasadzie
> innych powodów nie widzę. No i dobrze, że przejęli od nas kult Bogini, to
> nam się znakomicie udało... dzięki temu Ewige Weibliche, wieczne Yin, Yoni
> mit dem Linga mit Lilith jeszcze istnieje, ta odrobina cienia, by ludzie
> zimnej Północy mogli się schować przed słońcem południa.
>
> Hekate Diana Selene
> al-Lat al-Uzza al-Manat
> [...]

Coś ty nagorszy jest katolicyzm i najbardziej patologiczny i ten to
katolicyzm straszy przed innymi, przecież to ma fobię do wszystkiego i
jak czytasz czasem że gdzieś katoli muzeumanie zarżneli to słusznie
zarżneli, bo nie spowodu wiary, ale nikt tego kurestwa wytrzymać nie
może ,a tam kurestwo zachowując się jak w Polsce idzie pod topór,
tylko polaczki jajec nie mają i godności.