Re: Biologizm (bylo: Czy kobieta moze....)

Data: 2000-01-31 09:09:06
Temat: Re: Biologizm (bylo: Czy kobieta moze....)
Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl>

Czarek napisał(a) w wiadomości: ...
>Juz po raz kolejny stykam sie z opisem tego eksperymentu wraz z
>'powyginanymi' wnioskami + interpretacja i tym razem nie wytrzymalem....
>Sorry. :(

Alez nie ma za co....
Jesli wnioski byly "powyginane", to nie przeze mnie. Tak przeczytalam, tak
napisalam.
Nazwisk naukowcow tez Ci nie podam, bo nie znam. Oczywiscie, ze mozna robic
mnostwo rozmaitych doswiadczen i wyciagac z tego rowniez mnostwo rozmaitych
wnioskow.
A potem dyskutowac , jesli jest o czym, oczywiscie....
A z ta "atrakcyjnoscia" grup krwi akurat sie nie zetknelam. Gdzie to
udowodniono?
Bozena
Kubus Fatalista