Birmingham 2018 TEŻ pod znakiem Krzyża!

11. Data: 2018-03-12 16:07:29

Temat: Re: Birmingham 2018 TEŻ pod znakiem Krzyża!
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Twoja ,,miłosierdzia" też pop...na, jak Ty.
Spadaj.

12. Data: 2018-03-17 13:51:07

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-12 o 15:07, i...@g...pl pisze:
> Twoja ,,miłosierdzia" też pop...na, jak Ty.
> Spadaj.

a sama sie w dupe pocaluj

--
gazebo

---
Avast.

13. Data: 2018-03-18 00:26:36

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 11 marca 2018 15:14:48 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> trzeba bylo mi to powiedziec przynajmniej 40 lat temu, byla szansa zebym
> uwierzyl w fanatyzm i cztery sciany

ty nadal tam siedzisz, niewazne w ilu scianach.

> ps skad u was ta tendencja do darcia mordy, zaprawde nigdy tego nie
> zrozumiem

dlaczego zarzucasz mi mordy w ktorych sama jestes uwiklana.

14. Data: 2018-03-18 00:32:48

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

oki, może nazbyt pochopnie oceniłem.

i naprawdę nie wiem, czy to prawda.

15. Data: 2018-03-18 11:09:09

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-17 o 23:26, j...@o...pl pisze:

> ty nadal tam siedzisz, niewazne w ilu scianach.

i tak mi dobrze, ze dobrze mi tak

> dlaczego zarzucasz mi mordy w ktorych sama jestes uwiklana.

a bo taka juz jestem szczera do bolu

--
gazebo

---
Avast.

16. Data: 2018-03-18 11:10:21

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-17 o 23:32, j...@o...pl pisze:

> oki, może nazbyt pochopnie oceniłem.
>
> i naprawdę nie wiem, czy to prawda.

ze mna jak dzeckiem :-)

--
gazebo

---
Avast.

17. Data: 2018-03-21 21:28:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <A...@d...com> wrote:

> a sama sie w dupe pocaluj

Myślisz, że skoro ty...?
https://pbs.twimg.com/media/DFggigJXUAA8nyt.jpg

--
XL

18. Data: 2018-03-22 21:20:11

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-21 o 20:28, XL pisze:

> Myślisz, że skoro ty...?

spierdalaj

--
gazebo

---
Avast.

19. Data: 2018-03-22 22:42:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <A...@d...com> wrote:

> spierdalaj

Miłego autofellatio.

--
XL

20. Data: 2018-03-23 06:16:42

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 marca 2018 11:09:12 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> i tak mi dobrze, ze dobrze mi tak

kochany jestes, tylko ze o tym jeszcze nie wiesz:)

> a bo taka juz jestem szczera do bolu

wiec nie "drzyj mordy" a rozpatrz, we wlasnym sumieniu,
mordy na ktore "nasza" "wspanila" okrągłostolizna przyzwolila.
ja nic prawie nie zarzucam ani UW ani PO, czy jakiejkolwiek
innej opcji, ktora na to przyzwalala, poza tym, co juz wczesniej zarzucilem.

jacek

Uprawianie seksu "dla świętego spokoju".
SB-cja bez dystynkcji!
Turcja współpracuje z Al-Kaidą! Zabija! Podpisz petycję!
waw
waw