Re: Biszkopt Magdaleny B.

1. Data: 2000-05-31 12:52:41

Temat: Re: Biszkopt Magdaleny B.
Od: j...@i...isk.skierniewice.pl (Joanna Pulawska) szukaj wiadomości tego autora

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: Michal R. Hoffmann

na

Rowniez dolaczam do szczesliwcow, ktorym wyszedl biszkopt wg Magdy B.! Co
prawda troszke mi opadl, ale tak niewiele, ze mu to wybaczam. Moze przyczyna
tego bylo to, ze z lenistwa dodawalam make i mieszalam ja mikserem a nie
recznie lyzka jak zalecala Magda? Poza tym troche byl krzywy (wina mojego
piekarnika) i musialam mu zrobic operacje plastyczna. To znaczy owinelam
troche wierzchniej warstwy - skorki i pod nia wycielam kawalek biszkoptu tak
zeby byl rowny, nastepnie skorka wrocila na swoje miejsce. Wygladal jak
swiezo upieczony!
Pozdrawiam
Aska

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-06-01 09:43:46

Od: "Joanna" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja zrobilam rzeczony biszkopt dodajac kisiel cytrynowy zamiast czesci
maki, przekroilam go na pol, przelozylam ptasim mleczkiem z truskawkami
(sniezka + galaretka), oblozylam z wierzchu truskawkami zalalam galaretka -
pycha !!!
j...@p...pl (Joanna)
ICQ #23635022

Joanna Pulawska napisał(a) w wiadomości:
<01d301bfcaff$27257260$9...@P...isk.skierni
ewice.pl>...

Meble kuchenne
botwinka