Re: Biszkopt Magdaleny B.

From: j...@i...isk.skierniewice.pl (Joanna Pulawska)
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Biszkopt Magdaleny B.
Date: 31 May 2000 14:52:41 +0200
Sender: r...@m...newsgate.pl

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: Michal R. Hoffmann

na

Rowniez dolaczam do szczesliwcow, ktorym wyszedl biszkopt wg Magdy B.! Co
prawda troszke mi opadl, ale tak niewiele, ze mu to wybaczam. Moze przyczyna
tego bylo to, ze z lenistwa dodawalam make i mieszalam ja mikserem a nie
recznie lyzka jak zalecala Magda? Poza tym troche byl krzywy (wina mojego
piekarnika) i musialam mu zrobic operacje plastyczna. To znaczy owinelam
troche wierzchniej warstwy - skorki i pod nia wycielam kawalek biszkoptu tak
zeby byl rowny, nastepnie skorka wrocila na swoje miejsce. Wygladal jak
swiezo upieczony!
Pozdrawiam
Aska

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/