Re: Blat kuchenny drewniany?

Data: 2008-11-15 20:12:28
Temat: Re: Blat kuchenny drewniany?
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

Użytkownik "Jo'Asia" <j...@h...pl> napisał w wiadomości
news:1qq2ty0n4h9k8$.dlg@dustpuppy.sloth.hell.pl...
> e2rd / Darek K. wystukał:

> AFAIK tym że ten z Castoramy na szafki z IKEI będzie za płytki...

Zbadałem temat w Castoramie.
Potrzebuję blat 240 cm długości.
Mają 2 cm, który nie pasuje do niczego.
Mają 4 cm x >240 x 6,0, który też nie pasuje, bo jest za krótki o 2 cm.
Koszt ok 400-440 zł.
Jest też 4x >240x6,5 który kosztuje około 750 zł, więc o 50% drożej niż w
Ikei.
Nie mówiąc nawet o gwarancji, ani o tym że te tanie Castoramowe meble
przypominają mi stylem i jakością epokę późnego Gierka.
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/