Re: Bliźniak czy dwa osobne domy ?

Data: 2005-06-27 09:35:31
Temat: Re: Bliźniak czy dwa osobne domy ?
Od: "Rex" <r...@N...gazeta.pl>

noob <n...@p...onet.pl> napisał(a):
>czy sprawdza sie przysłowie że z rodziną dobrze ale na zdjęciu ?
To zależy od rodziny i okoliczności jakie się stworzy.

> Bliźniak za
> - łatwiej rodzicom będzie pilnować naszych dzieci podczas naszej
> nieobecności
W jaki sposób? Usłyszą przez ścianę, że ktoś płacze?

> wspólnego pieca do c.o. i c.w.c.
Jeśli lubicie tą samą temperaturę w mieszkaniu to ok.

> - większa możliwość pilnowania domu podczas nieobecności domowników z
> drugiej połówki bliźniaka (czy to też jet iluzoryczne ?)
Iluzoryczne... IMHO ;-)

> Dwa osobne domy za
> - większa swoboda i prywatność
Tak

> - lepsza możliwość ew. zbycia w przyszłości
Zdecydowanie

> - w przypadku pożaru spali sie tylko jeden
To zależy od wielkości pożaru i kierunku wiatru. Ogień może
sobie "przeskoczyć" nawet i 10 metrów.

Jak dla mnie to bliźniak jest taką mini wersją mieszkania w bloku. Zawsze
jest ten "ktoś" za ścianą. Różnica tylko taka, że z jednej strony.

Pozdrawiam.
Rex