Bób

1. Data: 2001-07-13 12:23:08

Temat: Bób
Od: Monika Bacińska-Wojewódka <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie ogolne: do czego stosuje sie bób (oprócz wyluskiwania ugotowanego i
jedzenia
w takiej formie). Jakie ma inne zastosowania kulinarne? A poza-kulinarne?

:-) Monika (ja tego do pyska nie wezme, zastanawial sie nad tym moj Tata)

1. Data: 2001-07-13 12:41:58

Temat: Re: Bób
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w takiej formie). Jakie ma inne zastosowania kulinarne? A poza-kulinarne?
>
> :-) Monika (ja tego do pyska nie wezme, zastanawial sie nad tym moj
Sałatka z bobu -
Skład:
około 1/2 kg bobu,
trochę wędliny około 15 dag,
2 jajka na twardo,
2 łyżki majonezu,
2 łyżki śmietany,
natka pietruszki,
koperek,
sól, pieprz i musztarda do smaku
Gotuję bób w osolonej wodzie obieram ze skórek. Wędlinę i jaka kroję w
kostkę, mieszam majonez ze śmietaną, musztardą i pokrojoną drobno zieleniną
doprawiam do smaku i wszystko razem zalewam tym sosem i wymieszać.
Pozdrawiam Dorunia

1. Data: 2001-07-13 13:16:40

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

mlody bob jadam polany maslem z bulka tarta /jak kalafiora/

1. Data: 2001-07-13 21:30:24

Od: "grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja ugotowany ,,polewam" tluszczykiem i skwareczkami z wedzonego boczku i
posypuje zielona pietruszka! Oj, chyba jutro tak wlasnie zrobie!

Grazyna
Uzytkownik "kw" <k...@a...wbc.lublin.pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2001-07-17 12:33:41

Od: "Maciek L./CD-Action" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w takiej formie). Jakie ma inne zastosowania kulinarne? A poza-kulinarne?
>
> :-) Monika (ja tego do pyska nie wezme, zastanawial sie nad tym moj

Mozesz przetrzec, lub wycisnac obrane bobki (sorki za ewentualne skojarzenia
;-) na przyklad z mielona cebulka i przyprawami (pieprz, sol, inne w/g
gustu), do tego troche bulki tartej i masz prawie pasztecik ;-) Do kanapek
jak znalazl, na wierzch pomidorek, listek pietruszki i smacznego ;-)

Pozdrawiam
Maciej Lewczuk

Future Network Polska
Redakcja CD-Action
51-670 Wrocław, ul. Dembowskiego 57/61
tel. (0 71) 345-21-38 w. 108, fax (0-71) 345-21-42

kurki
Re: Gołąbki
Re: Pielgrzymi...
Re: margaryny