Boczniaki

1. Data: 2006-01-15 20:14:44

Temat: Boczniaki
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem dostałam tackę boczniaków i nie wiem jak je przyrządzić
Czy jakaś dobra duszyczka mogłaby mi podpowiedzieć jak je przyrządzić?
Aga

2. Data: 2006-01-15 20:28:49

Temat: Re: Boczniaki
Od: p...@v...pl (p...@v...pl) szukaj wiadomości tego autora

Najprościej zrobić panierowane: maczać w roztrzepanym jajku, obtaczać w
bułce tartej, smażyć w oleju na patelni. Pieprz, sól do smaku. Podawać z
kartoflami z wody, albo z pieczywem i do tego jakaś surówka. Smacznego.

3. Data: 2006-01-15 20:38:07

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za przepis jutro zrobię na obiadek
Aga

4. Data: 2006-01-15 21:37:50

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <k...@o...bmj.net.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "szama" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>

> Usmazyc tak jak kanie (bez panierki) lub tak jak klasyczny schabowy (w
> panierce)
> Mozna tez do salatek jako dodatek stosowac

Aco to za różnica gdzie się odpowiada, chyba nawet PRZED postem jest łatwiej
i szybciej można przeczytać odpowiedź

5. Data: 2006-01-15 21:43:53

Od: "Misiek" <k...@o...bmj.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2006-01-15 21:44:22

Od: "Misiek" <k...@o...bmj.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bułce tartej, smażyć w oleju na patelni. Pieprz, sól do smaku. Podawać z
> kartoflami z wody, albo z pieczywem i do tego jakaś surówka. Smacznego.

Odpowiadac POD postem prosze...

7. Data: 2006-01-15 21:44:35

Od: "Misiek" <k...@o...bmj.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2006-01-15 22:32:05

Od: "Tomasz Piotrowski" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

szama <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Aco to za różnica gdzie się odpowiada, chyba nawet PRZED postem jest
> łatwiej i szybciej można przeczytać odpowiedź

O: Bo łamie naturalny kierunek w jakim ludzie czytają tekst.
P: Dlaczego odpowiadanie nad cytatem jest takie denerwujące?
O: Odpowiedanie nad cytatem.
P: Co jest najbardziej denerwujące w na grupach dyskusyjnych i w e-mail?

;) T.

--
http://foto.maniac.org.pl/

9. Data: 2006-01-15 23:36:05

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Misiek wrote:

> Usmazyc tak jak kanie (bez panierki) lub tak jak klasyczny schabowy (w
> panierce)
> Mozna tez do salatek jako dodatek stosowac

Oba tu podane przez Was przepisy sa na smazone boczniaki. A moze ktos
probowal z piekarnika w panierce? Albo inne zapiekane
niskolakoryczne/niskotluszczowe?
Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi :-)
Kasia, co to tu kiedys czasami pisywala pod innym nickiem, z
pozdrowieniami i uklonami dla starszych i nowszych grupowiczow :-)

10. Data: 2006-01-16 06:32:46

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Misiek" <k...@o...bmj.net.pl> napisał w wiadomości

> Aco to za różnica gdzie się odpowiada, chyba nawet PRZED postem jest
łatwiej
> i szybciej można przeczytać odpowiedź

Bo takie sa zasady
Jak piszesz, @ czy list tez odpowiadasz nad ?
Poczytaj FAQ

Praca
sos czosnkowy
Solaczki- czyli drożdźówki z serem na słono
Krem waniliowy - pomóżcie mi przypomnieć
Losos jeszcze inaczej