Boczniaki

11. Data: 2006-01-17 12:26:22

Temat: Re: Boczniaki
Od: "elka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <k...@o...bmj.net.pl> napisał w wiadomości
news:dqef2t$eqc$1@bmj-lx1.bmj.net.pl...

> Odpowiadac POD postem prosze...

A to niby dlaczego? Lepiej mi się czyta, jesli najpierw jest
odpowiedź. Nie masz innych problemów, tylko stać na straży kolejnosci
tekstów?

12. Data: 2006-01-17 12:28:36

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> A to niby dlaczego? Lepiej mi się czyta, jesli najpierw jest
> odpowiedź. Nie masz innych problemów, tylko stać na straży kolejnosci

http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

pl

13. Data: 2006-01-17 12:31:44

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

elka napisał(a):

> A to niby dlaczego? Lepiej mi się czyta, jesli najpierw jest
> odpowiedź. Nie masz innych problemów, tylko stać na straży kolejnosci
> tekstów?

Moge ja? Moge? ;)

Odp: Bo każe czytać odwrotnie niż ludzie normalnie czytają.
Pyt: Dlaczego odpowiadanie nad cytatem jest złe?
Odp: Odpowiadanie nad cytatem.
Pyt: Co jest najbardziej denerwujące w usenecie?

th

14. Data: 2006-01-19 17:06:09

Od: "Misiek" <k...@o...bmj.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A to niby dlaczego? Lepiej mi się czyta, jesli najpierw jest
> odpowiedź. Nie masz innych problemów, tylko stać na straży kolejnosci

Chyba ednak nie
Lepiej sie czyta najpierw pytanie a pozniej ofpowiedz
chyba ze czytasz od tylu...
Poczytaj faq grupy a pozniej sie wymadrzaj

15. Data: 2006-01-21 18:37:13

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek napisal(a):
> [...]

Chcesz powiedziec, że wiesz jak JEJ jest wygodniej czytać?
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
*************************www.madej.master.pl ************************

16. Data: 2006-01-23 07:05:36

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> Chcesz powiedziec, że wiesz jak JEJ jest wygodniej czytać?
> Ania

Chce powiedziec ze:
1. wygodniej (bynajmniej mnie i wiekszosci tutaj) jest najpierw przeczytac
pytanie a poznmiej odpowiedz
2. Takie sa ogolnie przyjete regoly
3. poczytaj FAQ grupy

17. Data: 2006-01-23 12:32:34

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek napisal(a):
> Chce powiedziec ze:
> 1. wygodniej (bynajmniej mnie i wiekszosci tutaj) jest najpierw przeczytac
> [...]

Chyba sie nie zrozumieliśmy :)
Ad. 1
Niejaka 'elka' napisała: "A to niby dlaczego? Lepiej mi się czyta, jesli
najpierw jest odpowiedź. ", na co ty odpowiedziałeś: "Chyba jednak nie" -
stad moje pytanie :)
Ad. 2
Ja o tym wiem :)
Ad. 3
Masz coś do mojego cytowania?
Ania

18. Data: 2006-01-24 07:39:59

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najpierw jest odpowiedź. ", na co ty odpowiedziałeś: "Chyba jednak nie" -

Mam do cytowania "elki"
i Twojej Jej obrony
NIe masz zadnych podstaw zeby Ja bronic a to robisz.
Lamie obowiazujace reguly a Ty sie za Nia wstawiasz.
Bez sensu jak dla mnie...

a ad.1 jesli jej tak wygodniej to coz proponuje przeniesc sie na inna grupe
gdzie najpierw sie pisze odpowiedz a pozniej pytanie
Jak dla mnie to EOT.
Zreszta postt dotyczyl chyba boczniakow i najwyrazniej "zboczylismy" z
tematu :)

19. Data: 2006-01-24 12:30:45

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek napisal(a):

> [...]
> Jak dla mnie to EOT.
> Zreszta postt dotyczyl chyba boczniakow i najwyrazniej "zboczylismy" z

Echh... znowu się nie zrozumielismy :)
Nikogo nie bronię, raczej robię sobie jaja (żeby nie było NTG) i z lekka Cię
podpuszczam :P
Ania

20. Data: 2006-01-24 13:55:38

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Echh... znowu się nie zrozumielismy :)
> Nikogo nie bronię, raczej robię sobie jaja (żeby nie było NTG) i z lekka
> [...]

No to dalem sie podpuscic hehehe

Praca
sos czosnkowy
Solaczki- czyli drożdźówki z serem na słono
Krem waniliowy - pomóżcie mi przypomnieć
Losos jeszcze inaczej